FERRARI - REVIEW; Ferrari nebude na domácí závod McLarenu vzpomínat rádo, neboť je stříbrní zcela zastínili. Raikkonen dostal od vítězného Hamiltona kolo, Massa dokonce dvě a to vše bez jakékoliv penalizace! Přesto stojí oba jezdci v čele hodnocení jezdců právě s Hamiltonem.
Kimi Raikkonen, 4. Jsem zklamaný, ale uvědomuji si, že to mohlo skončit ještě hůř. Mohli jsme vyhrát, ale udělali jsme při první zastávce v boxech chybu, když jsme zůstali na stejných gumách. Čekali jsme totiž, že se situace na dráze zlepší, ale nestalo se tak. Bylo to společné rozhodnutí, spolu vyhráváme a spolu také prohráváme. V posledních závodech se mi moc nedařilo, ale jsem v čele hodnocení jezdců spolu s Felipem a Lewisem. Víme, že máme potenciál, jen musíme dát vše správně dohromady.
Felipe Massa, 13. Tenhle víkend je potřeba co nejrychleji zapomenout. V pátek jsem havaroval, včera jsme měli potíže v kvalifikaci a dnes jsme chybovali kde se dalo. Je před námi ale ještě dlouhá cesta a vidíme, že každý závod může situace zcela obrátit. Bylo obtížné držet vůz na dráze a až po poslední zastávce u mechaniků byl vůz o trochu lepší. Musíme se dobře připravit na další závod v Německu.
Stefano Domenicali, šéf týmu Z našeho vystoupení je potřeba se poučit, ale v klidu, ne zbrkle hledat chyby a jejich příčiny. Nicméně si je nesmíme dovolit opakovat. Kdybychom se nezmýlili při první zastávce v boxech, mohli jsme vyhrát. Bohužel déšť neustal a Kimi i Felipe měli problém s pneumatikami. Zpětně víme, jak jsme to měli udělat, ale f1 není exaktní věda a někdy se strategie vyplatí, jindy ne.
Po Velké ceně Itálie byl Lance Stroll při rozhovorech zcela zdrženlivý. Šéf Aston Martinu Mike Krack uvedl možné důvody jeho frustrace.
Toto Wolff nadále stojí za mladíkem Kimim Antonellim, ale zdá se, že tým už začíná měnit přístup a místo bezmezné ochrany nováčka před kritiky hledá vyváženější cestu jak ho připravit na realitu F1.
Williams po Monze stojí za Carlosem Sainzem, který projel cílem až na 11. místě, a zdůrazňuje potřebu týmové podpory. Šéf James Vowles věří, že se tým dokáže zlepšit v kvalifikaci a v Baku opět bodovat.
Damon Hill vtipně na adresu Mclarenu poznamenal, že se obává, že by po něm Renault mohl chtít, aby své vítězství na GP Itálie 1993 přenechal Alanu Prostovi. Jeho tehdejší týmový kolega totiž kvůli poruše motoru nedokončil závod a Hill zvítězil.
Šéf týmu Fred Vasseur věří, že Lewis Hamilton se ještě během sezony vrátí na pódiové umístění. Podle něj návrat Britovy radosti a motivace v Monze slibuje, že se sedminásobný mistr světa brzy znovu prosadí mezi nejlepšími.
Podle poradce Red Bullu se Max Verstappen znovu plně zapojil do Formule 1 díky rychlejšímu vozu, možnosti prosazovat vlastní nastavení a přesvědčivé výhře na Monze.
Christian Horner se po vítězství Maxe Verstappena v Monze ozval Martinu Brundlovi, aby ocenil jeho chladnokrevný výkon i práci celého týmu Red Bull.
Šéf Mercedesu Toto Wolff projevil výrazné rozhořčení nad výkonem svého týmu na Velké ceně Itálie. Podle něj výsledky nebyly podle očekávání a ukázaly, že tým má před sebou ještě mnoho práce, než bude konkurenceschopný na nejvyšší úrovni.
Max Verstappen se vyjádřil k týmovým příkazům McLarenu během Velké ceny Itálie. Čtyřnásobný mistr světa zdůraznil, že podobné situace nejsou jeho záležitostí a raději se soustředí na závod.
Na startu Velké ceny Itálie se Lando Norris a Max Verstappen utkali tvrdě o vedení. Norris kritizoval Verstappena za agresivní manévr, který ho donutil vyjet do trávy.
Jezdec Racing Bulls Liam Lawson označil incident s Yukim Tsunodou ve 30. kole v zatáčce č. 4 na Monze za ukázku tvrdého, ale férového závodění. Podle něj šlo o běžný kontakt v rámci souboje, bez jakéhokoli úmyslného zavinění.
Šéf Ferrari Fred Vasseur přiznal, že riskantní strategie overcutu pro Hamiltona během Velké ceny Itálie nevyšla kvůli nečekaně nízké degradaci pneumatik.