RED BULL - REVIEW; Dvojice Red Bull Racing nevyužila příležitosti a z nadějně rozjetého víkendu odváží na svém bodovém kontě žalostnou nulu. Webber i Coulthard chybovali ihned po startu, přičemž první propadl na konec pole a druhý skončil úplně.
Mark Webber, 10. Bohužel jsem to ztratil na vjezdu do Becketts už v prvním kole. Byl jsem těsně za Kimim a dostal jsem se na bílou čáru. Na výjezdu jsem ztratil kontrolu a musel počkat, až přejede celé pole. Pak už to bylo celé jen o tom, mít správné gumy do aktuálních podmínek na dráze. Dnes to byl těžký den a nám se nedařilo. Chlapi odvedli skvělou práci a mne moc mrzí, že jsme nevyužili výhody skvělého kvalifikačního výsledku.
David Coulthard, odstoupil Viditelnost byla neuvěřitelně mizerná, to si umíte představit. Byl jsem blízko Sebastiana po Abbey, potýkal se s vozem a byl tam prostor pro předjetí, bohužel to zavřel ve chvíli, kdy jsem tam najel. Omlouvám se Red Bull, je nepříjemné, když si vyřadíme vozy kolizí sami.
Christian Horner, šéf týmu Velké zklamání. Mark dostal smyk hned v prvním kole, ale pak měl velmi dobrou rychlost. Při první zastávce v boxech jsme mu ponechali pneumatiky správně, ale při druhé zastávce mu další déšť při stejných gumách znemožnil posun kupředu. David skončil po kolizi mimo dráhy. Sečteno, podtrženo, ztracená příležitost.
Po suverénním vítězství ve Velké ceně Velké Británie McLaren rozhodně neusíná na vavřínech. Tým z Wokingu jasně naznačuje, že letošní forma není náhoda a do Belgie vyráží s cílem potvrdit, že patří mezi hlavní hráče sezony 2025 a nechce polevit ani po letní přestávce.
Juan Pablo Montoya označil konkrétní „moment hlouposti“, který podle něj ukončil kariéru Daniela Ricciarda ve Formuli 1. Tento okamžik podle něj stál Ricciarda šanci na návrat mezi nejlepší.
Alan Permane přiznal, že po svém jmenování šéfem týmu Racing Bulls pocítil mimo jiné i šok. Zkušený inženýr se tak nečekaně ujímá vedení ambiciózní sesterské stáje Red Bullu.
Zak Brown připisuje úspěchy McLarenu v různých závodních sériích efektivní delegaci pravomocí a silnému vedení. Pod jeho vedením tým funguje díky jasnému rozdělení rolí a pevnému zaměření na společný cíl vítězství.
Lewis Hamilton uvedl, že už nyní spolupracuje s Ferrari na voze pro rok 2026. Chce, aby nový monopost nesl část jeho "DNA" a odrážel jeho závodní filozofii.
Nizozemský jezdec přijímá změny plánované pro rok 2026 s chladnou hlavou a bez emocí. Zatímco jiní vyjadřují nadšení či obavy, on si zachovává odstup a vyčkává, jak se nová pravidla projeví v praxi.
Charles Leclerc je zaskočen tím, že jeho tradičně silné kvalifikace mu v roce 2025 přestaly vycházet. I přes snahu najít příčinu zůstává důvod neúspěchu nejasný.
Andy Cowell potvrdil, že vývoj pohonné jednotky Honda pro sezonu 2026 postupuje dle plánu a testování probíhá jak v Japonsku, tak v britském Silverstonu. Zároveň označil partnerství za klíčový krok k proměně Aston Martinu v plnohodnotný tovární tým.
Liam Lawson připouští, že jezdci Formule 1 často využívají mezer v pravidlech ve svůj prospěch. Zároveň vyzývá k jejich zpřísnění, aby se zvýšila férovost na trati.
Mick Schumacher jedná s týmem Cadillac o své možné návratu do Formule 1 v sezóně 2026. Po období nejistoty a hledání nové příležitosti se zdá, že mladý závodník má reálnou šanci znovu se objevit na startovním roštu díky ambicióznímu projektu nováčka mezi týmy F1.
Odchod Jonathana Wheatleyho z Red Bullu přišel jako velké překvapení, protože ve týmu působil téměř dvě desetiletí na klíčových pozicích. Jeho rozhodnutí odchodu odráželo skryté napětí uvnitř stáje a naznačilo významné personální změny v konkurenčním prostředí formule 1.
Toto Wolff uvedl, že přátelství mezi ním a Lewisem Hamiltonem přestup do Ferrari nijak neovlivnil. Podle něj jejich vztah přesahuje hranice sportovní spolupráce a zůstává pevný i mimo týmové barvy.