Obhájce loňského titulu Kimi Raikkonen je pro příští závod optimistou, přesto očekává další těžký víkend v boji s McLareny. Bitva o titul je podle Fina naprosto otevřená a rozhodnutí padne až ve finále letošní sezony.
Raikkonen je po testech v Silverstone před dalším závodem roku 2008 tamtéž naladěn dobře. Ferrari je na tom po výkonnostní stránce dobře a nové díly a systémy splnila očekávání. „Zkoušeli jsme nové věci a vše fungovalo dobře. Jak na tom jsme sice přesně nevíme, neboť můžeme množství paliva v nádržích soupeřů pouze předpokládat, ale chování vozu bylo dobré.“
Ve Francii přišel Raikkonen o téměř jasné vítězství. S vozem sužovaným poškozeným výfukem dojel se štěstím druhý. Technici Ferrari zjišťují příčinu poškození a stále nebyla věc uzavřena.
Loni Raikkonen v Británii dominoval a letos by tomu mohlo být podobně. „Letošní vůz je také ve výborné formě, myslím si, že naše šance na vítězství jsou velmi slušné.“
Vítězství v Silverstone je však pro Raikkonena stejné, jako kdekoliv jinde, každé vítězství je nádherné, ale do šampionátu se počítá každý bod, proto si přeje, aby se mu vystříhaly problémy.
Mistrovství vede další pilot Ferrari Massa. „Do konce sezony je daleko a už se na čele vystřídalo dost jezdců. Počítá se až stav po posledním závodě. Věřím, že v tu nejdůležitější dobu budu na čele já.“
Raikkonen soupeře nepodceňuje, ale minimálně v Silverstone očekává bitvu o vítězství pouze mezi Ferrari a McLarenem. Na otázku, proč se stáji z Wokingu nedaří vyhrávat a zda za to nemohou málo zkušení jezdci, mistr světa odpověděl: „To si nemyslím. Je to silný tým a mají lidi, kteří ví, jak vyhrávat. Občas ale máte lepší a občas zase horší vůz.“
Martin Brundle si myslí, že s náhlým odchodem Christiana Hornera se šance Maxe Verstappena na setrvání v týmu Red Bull výrazně zvýšily. Podle něj může tato změna přinést Verstappenovi větší pocit stability a klidu.
Ari Luyendyk obdivuje talent i vyrovnanost Maxe Verstappena ve Formuli 1. Rád by ho jednou viděl závodit i v IndyCar, kde by podle něj mohl ukázat svou univerzálnost.
Šéf McLarenu Zak Brown nepovažoval odvolání Christiana Hornera z čela Red Bullu za žádné překvapení. Podle něj události směřovaly k tomuto kroku už delší dobu, a Brown tak naznačil, že situaci u konkurence bedlivě sledoval a vnímal známky napětí, které k rozhodnutí mohly vést.
Po suverénním vítězství ve Velké ceně Velké Británie McLaren rozhodně neusíná na vavřínech. Tým z Wokingu jasně naznačuje, že letošní forma není náhoda a do Belgie vyráží s cílem potvrdit, že patří mezi hlavní hráče sezony 2025 a nechce polevit ani po letní přestávce.
Juan Pablo Montoya označil konkrétní „moment hlouposti“, který podle něj ukončil kariéru Daniela Ricciarda ve Formuli 1. Tento okamžik podle něj stál Ricciarda šanci na návrat mezi nejlepší.
Alan Permane přiznal, že po svém jmenování šéfem týmu Racing Bulls pocítil mimo jiné i šok. Zkušený inženýr se tak nečekaně ujímá vedení ambiciózní sesterské stáje Red Bullu.
Zak Brown připisuje úspěchy McLarenu v různých závodních sériích efektivní delegaci pravomocí a silnému vedení. Pod jeho vedením tým funguje díky jasnému rozdělení rolí a pevnému zaměření na společný cíl vítězství.
Lewis Hamilton uvedl, že už nyní spolupracuje s Ferrari na voze pro rok 2026. Chce, aby nový monopost nesl část jeho "DNA" a odrážel jeho závodní filozofii.
Nizozemský jezdec přijímá změny plánované pro rok 2026 s chladnou hlavou a bez emocí. Zatímco jiní vyjadřují nadšení či obavy, on si zachovává odstup a vyčkává, jak se nová pravidla projeví v praxi.
Charles Leclerc je zaskočen tím, že jeho tradičně silné kvalifikace mu v roce 2025 přestaly vycházet. I přes snahu najít příčinu zůstává důvod neúspěchu nejasný.
Andy Cowell potvrdil, že vývoj pohonné jednotky Honda pro sezonu 2026 postupuje dle plánu a testování probíhá jak v Japonsku, tak v britském Silverstonu. Zároveň označil partnerství za klíčový krok k proměně Aston Martinu v plnohodnotný tovární tým.
Liam Lawson připouští, že jezdci Formule 1 často využívají mezer v pravidlech ve svůj prospěch. Zároveň vyzývá k jejich zpřísnění, aby se zvýšila férovost na trati.