Obhájce loňského titulu Kimi Raikkonen je pro příští závod optimistou, přesto očekává další těžký víkend v boji s McLareny. Bitva o titul je podle Fina naprosto otevřená a rozhodnutí padne až ve finále letošní sezony.
Raikkonen je po testech v Silverstone před dalším závodem roku 2008 tamtéž naladěn dobře. Ferrari je na tom po výkonnostní stránce dobře a nové díly a systémy splnila očekávání. „Zkoušeli jsme nové věci a vše fungovalo dobře. Jak na tom jsme sice přesně nevíme, neboť můžeme množství paliva v nádržích soupeřů pouze předpokládat, ale chování vozu bylo dobré.“
Ve Francii přišel Raikkonen o téměř jasné vítězství. S vozem sužovaným poškozeným výfukem dojel se štěstím druhý. Technici Ferrari zjišťují příčinu poškození a stále nebyla věc uzavřena.
Loni Raikkonen v Británii dominoval a letos by tomu mohlo být podobně. „Letošní vůz je také ve výborné formě, myslím si, že naše šance na vítězství jsou velmi slušné.“
Vítězství v Silverstone je však pro Raikkonena stejné, jako kdekoliv jinde, každé vítězství je nádherné, ale do šampionátu se počítá každý bod, proto si přeje, aby se mu vystříhaly problémy.
Mistrovství vede další pilot Ferrari Massa. „Do konce sezony je daleko a už se na čele vystřídalo dost jezdců. Počítá se až stav po posledním závodě. Věřím, že v tu nejdůležitější dobu budu na čele já.“
Raikkonen soupeře nepodceňuje, ale minimálně v Silverstone očekává bitvu o vítězství pouze mezi Ferrari a McLarenem. Na otázku, proč se stáji z Wokingu nedaří vyhrávat a zda za to nemohou málo zkušení jezdci, mistr světa odpověděl: „To si nemyslím. Je to silný tým a mají lidi, kteří ví, jak vyhrávat. Občas ale máte lepší a občas zase horší vůz.“
Nový generální ředitel Renaultu, Francois Provost, potvrdil dlouhodobý plán automobilky Formuli 1 prostřednictvím týmu Alpine.
Martin Brundle ocenil, že Lewis Hamilton působil během domácí Velké ceny Ferrari spokojeněji než obvykle. „Bylo vidět, že se opravdu baví a užívá si víkend,“ uvedl Brundle.
Po Velké ceně Itálie byl Lance Stroll při rozhovorech zcela zdrženlivý. Šéf Aston Martinu Mike Krack uvedl možné důvody jeho frustrace.
Toto Wolff nadále stojí za mladíkem Kimim Antonellim, ale zdá se, že tým už začíná měnit přístup a místo bezmezné ochrany nováčka před kritiky hledá vyváženější cestu jak ho připravit na realitu F1.
Williams po Monze stojí za Carlosem Sainzem, který projel cílem až na 11. místě, a zdůrazňuje potřebu týmové podpory. Šéf James Vowles věří, že se tým dokáže zlepšit v kvalifikaci a v Baku opět bodovat.
Damon Hill vtipně na adresu Mclarenu poznamenal, že se obává, že by po něm Renault mohl chtít, aby své vítězství na GP Itálie 1993 přenechal Alanu Prostovi. Jeho tehdejší týmový kolega totiž kvůli poruše motoru nedokončil závod a Hill zvítězil.
Šéf týmu Fred Vasseur věří, že Lewis Hamilton se ještě během sezony vrátí na pódiové umístění. Podle něj návrat Britovy radosti a motivace v Monze slibuje, že se sedminásobný mistr světa brzy znovu prosadí mezi nejlepšími.
Podle poradce Red Bullu se Max Verstappen znovu plně zapojil do Formule 1 díky rychlejšímu vozu, možnosti prosazovat vlastní nastavení a přesvědčivé výhře na Monze.
Christian Horner se po vítězství Maxe Verstappena v Monze ozval Martinu Brundlovi, aby ocenil jeho chladnokrevný výkon i práci celého týmu Red Bull.
Šéf Mercedesu Toto Wolff projevil výrazné rozhořčení nad výkonem svého týmu na Velké ceně Itálie. Podle něj výsledky nebyly podle očekávání a ukázaly, že tým má před sebou ještě mnoho práce, než bude konkurenceschopný na nejvyšší úrovni.
Max Verstappen se vyjádřil k týmovým příkazům McLarenu během Velké ceny Itálie. Čtyřnásobný mistr světa zdůraznil, že podobné situace nejsou jeho záležitostí a raději se soustředí na závod.
Na startu Velké ceny Itálie se Lando Norris a Max Verstappen utkali tvrdě o vedení. Norris kritizoval Verstappena za agresivní manévr, který ho donutil vyjet do trávy.