FERRARI – REVIEW; Ferrari po nevydařených víkendech v Monaku a Kanadě nabralo znovu dech a získalo cenné double. Od startu se začali oba piloti soupeřům vzdalovat. I proto, že byly McLareny sevřeny v poli, jevila se rychlost rudých ve zcela jiné dimenzi. O pořadí rozhodl nakonec poškozený výfuk.
Felipe Massa, 1. Fantastický pocit, vítězství jsem nečekal. Někdy je potřeba i kousek štěstí a dnes v můj prospěch zahrál výfuk na Kimiho autě. Naše rychlost byla skvělá a s vývojem vozu jdeme zcela jistě správným směrem. V závěru závodu jsem měl obavy z deště, ale kromě pár kapek se situace nezměnila. Je za námi polovina letošní sezony a čeká nás ještě hodně závodů, musíme stabilně bodovat a pokud možno vítězit.
Kimi Raikkonen, 2. Přirozeně jsem trochu zklamaný, neboť jsem byl celý víkend hodně rychlý a vůz byl naprosto skvělý. Po včerejší pole position jsem vedl i závod bez nejmenších potíží. Bohužel se však objevil technický problém. To se však stává a musím být vděčný za to, že jsem vůbec dojel do cíle. V posledních kolech se vůz několikrát málem zastavil úplně. Ztrácel jsem na rovince a kritické byly především pomalé zatáčky. Vůz se choval podobně, jako kdyby měl špatně nastavenou kontrolu trakce.
Martin Brundle si myslí, že s náhlým odchodem Christiana Hornera se šance Maxe Verstappena na setrvání v týmu Red Bull výrazně zvýšily. Podle něj může tato změna přinést Verstappenovi větší pocit stability a klidu.
Ari Luyendyk obdivuje talent i vyrovnanost Maxe Verstappena ve Formuli 1. Rád by ho jednou viděl závodit i v IndyCar, kde by podle něj mohl ukázat svou univerzálnost.
Šéf McLarenu Zak Brown nepovažoval odvolání Christiana Hornera z čela Red Bullu za žádné překvapení. Podle něj události směřovaly k tomuto kroku už delší dobu, a Brown tak naznačil, že situaci u konkurence bedlivě sledoval a vnímal známky napětí, které k rozhodnutí mohly vést.
Po suverénním vítězství ve Velké ceně Velké Británie McLaren rozhodně neusíná na vavřínech. Tým z Wokingu jasně naznačuje, že letošní forma není náhoda a do Belgie vyráží s cílem potvrdit, že patří mezi hlavní hráče sezony 2025 a nechce polevit ani po letní přestávce.
Juan Pablo Montoya označil konkrétní „moment hlouposti“, který podle něj ukončil kariéru Daniela Ricciarda ve Formuli 1. Tento okamžik podle něj stál Ricciarda šanci na návrat mezi nejlepší.
Alan Permane přiznal, že po svém jmenování šéfem týmu Racing Bulls pocítil mimo jiné i šok. Zkušený inženýr se tak nečekaně ujímá vedení ambiciózní sesterské stáje Red Bullu.
Zak Brown připisuje úspěchy McLarenu v různých závodních sériích efektivní delegaci pravomocí a silnému vedení. Pod jeho vedením tým funguje díky jasnému rozdělení rolí a pevnému zaměření na společný cíl vítězství.
Lewis Hamilton uvedl, že už nyní spolupracuje s Ferrari na voze pro rok 2026. Chce, aby nový monopost nesl část jeho "DNA" a odrážel jeho závodní filozofii.
Nizozemský jezdec přijímá změny plánované pro rok 2026 s chladnou hlavou a bez emocí. Zatímco jiní vyjadřují nadšení či obavy, on si zachovává odstup a vyčkává, jak se nová pravidla projeví v praxi.
Charles Leclerc je zaskočen tím, že jeho tradičně silné kvalifikace mu v roce 2025 přestaly vycházet. I přes snahu najít příčinu zůstává důvod neúspěchu nejasný.
Andy Cowell potvrdil, že vývoj pohonné jednotky Honda pro sezonu 2026 postupuje dle plánu a testování probíhá jak v Japonsku, tak v britském Silverstonu. Zároveň označil partnerství za klíčový krok k proměně Aston Martinu v plnohodnotný tovární tým.
Liam Lawson připouští, že jezdci Formule 1 často využívají mezer v pravidlech ve svůj prospěch. Zároveň vyzývá k jejich zpřísnění, aby se zvýšila férovost na trati.