BMW SAUBER – REVIEW; Být špičkovým týmem s sebou nese očekávání výborných výkonů v každém závodě a takový se dnes stáji vedené Mario Theissenem získat nepodařilo. Už kvalifikace naznačila, že Magny-Cours monopostům nesedí, ale Kubica bojoval a eliminoval ztrátu v celkovém hodnocení.
Robert Kubica, 5. Nepodařilo se nám připsat tolik bodů, kolik jsme chtěli. Od začátku víkendu jsme se snažili minimalizovat naše potíže a tušili jsme, že první kolo bude velmi důležité, ale i náročné. Po startu jsem útočil na Jarna Trulliho, ale nepodařilo se mi před něj dostat. Celkově to tak špatné nebylo, na pódium jsme ztratili jen dvě vteřiny, musíme zjistit, proč nám to tady nešlo.
Nick Heidfeld, 13. Třinácté místo je samozřejmě zklamáním. Už po startu jsem ztratil dvě místa a nepodařilo se mi je získat zpět ani v průběhu závodu. Začnu se však okamžitě soustředit na testy v Silverstone a závod tamtéž.
Willy Rampf, technický ředitel Našim cílem bylo získat pro Roberta pódium a soustředili jsme pozornost na Jarna a Fernanda. V druhé části závodu však bylo jasné, že se nám to nepodaří, Robert zůstal za Jarnem, který vezl více paliva a nám se ho nedařilo předjet. Neměli jsme dnes dostatečně rychlé auto.
Johnny Herbert míní, že o titul mistra světa F1 2025 rozhodne duševní síla a vývoj jezdců McLarenu. Podle něj bude klíčové, jak si Lando Norris a Oscar Piastri poradí se stále ostřejší týmovou rivalitou.
Martin Brundle si myslí, že s náhlým odchodem Christiana Hornera se šance Maxe Verstappena na setrvání v týmu Red Bull výrazně zvýšily. Podle něj může tato změna přinést Verstappenovi větší pocit stability a klidu.
Ari Luyendyk obdivuje talent i vyrovnanost Maxe Verstappena ve Formuli 1. Rád by ho jednou viděl závodit i v IndyCar, kde by podle něj mohl ukázat svou univerzálnost.
Šéf McLarenu Zak Brown nepovažoval odvolání Christiana Hornera z čela Red Bullu za žádné překvapení. Podle něj události směřovaly k tomuto kroku už delší dobu, a Brown tak naznačil, že situaci u konkurence bedlivě sledoval a vnímal známky napětí, které k rozhodnutí mohly vést.
Po suverénním vítězství ve Velké ceně Velké Británie McLaren rozhodně neusíná na vavřínech. Tým z Wokingu jasně naznačuje, že letošní forma není náhoda a do Belgie vyráží s cílem potvrdit, že patří mezi hlavní hráče sezony 2025 a nechce polevit ani po letní přestávce.
Juan Pablo Montoya označil konkrétní „moment hlouposti“, který podle něj ukončil kariéru Daniela Ricciarda ve Formuli 1. Tento okamžik podle něj stál Ricciarda šanci na návrat mezi nejlepší.
Alan Permane přiznal, že po svém jmenování šéfem týmu Racing Bulls pocítil mimo jiné i šok. Zkušený inženýr se tak nečekaně ujímá vedení ambiciózní sesterské stáje Red Bullu.
Zak Brown připisuje úspěchy McLarenu v různých závodních sériích efektivní delegaci pravomocí a silnému vedení. Pod jeho vedením tým funguje díky jasnému rozdělení rolí a pevnému zaměření na společný cíl vítězství.
Lewis Hamilton uvedl, že už nyní spolupracuje s Ferrari na voze pro rok 2026. Chce, aby nový monopost nesl část jeho "DNA" a odrážel jeho závodní filozofii.
Nizozemský jezdec přijímá změny plánované pro rok 2026 s chladnou hlavou a bez emocí. Zatímco jiní vyjadřují nadšení či obavy, on si zachovává odstup a vyčkává, jak se nová pravidla projeví v praxi.
Charles Leclerc je zaskočen tím, že jeho tradičně silné kvalifikace mu v roce 2025 přestaly vycházet. I přes snahu najít příčinu zůstává důvod neúspěchu nejasný.
Andy Cowell potvrdil, že vývoj pohonné jednotky Honda pro sezonu 2026 postupuje dle plánu a testování probíhá jak v Japonsku, tak v britském Silverstonu. Zároveň označil partnerství za klíčový krok k proměně Aston Martinu v plnohodnotný tovární tým.