RED BULL - REVIEW; Stáj z Milton Keynes prokázala dlouhodobě se lepšící formu a využila zaváhání McLarenu k zisku tří bodů za šesté místo zásluhou Webbera. Coulthardovi nevyšel start a v závodě se na bodované příčky už nedokázal prosadit.
Mark Webber, 6. Můj start nebyl nijak výborný, ale první stint nebyl až zase tak špatný. Snažil jsem se držet Fernanda Alonsa, tušil jsem, že je lehčí a když jsem dokázal jezdit podobné časy, bylo to znamení, že jsem rychlejší. Po první zastávce v boxech jsem byl pod tlakem a najel na obrubník v poslední šikaně trochu agresivněji, než bylo záhodno, smyk jsem ale srovnal a vůz udržel na dráze. Pak jsem jezdil zase za Fernandem, ale jeho strategie nebyla tak dobrá, jak si představovali, a to mi pomohlo. Toyotě to dnes vyšlo výborně, tak je skvělé, že jsme si připsali taky několik důležitých bodů.
David Coulthard, 9. Jsem docela zklamaný, neboť jsem hned na startu ztratil tři pozice. Vůz měl dobré vyvážení na prvních gumách, ale nebylo to tak dobré, jak jsme očekávali. Proti volným tréninkům nám to dnes nešlo, ale některé závody vám vyjdou, jiné ne.
Johnny Herbert míní, že o titul mistra světa F1 2025 rozhodne duševní síla a vývoj jezdců McLarenu. Podle něj bude klíčové, jak si Lando Norris a Oscar Piastri poradí se stále ostřejší týmovou rivalitou.
Martin Brundle si myslí, že s náhlým odchodem Christiana Hornera se šance Maxe Verstappena na setrvání v týmu Red Bull výrazně zvýšily. Podle něj může tato změna přinést Verstappenovi větší pocit stability a klidu.
Ari Luyendyk obdivuje talent i vyrovnanost Maxe Verstappena ve Formuli 1. Rád by ho jednou viděl závodit i v IndyCar, kde by podle něj mohl ukázat svou univerzálnost.
Šéf McLarenu Zak Brown nepovažoval odvolání Christiana Hornera z čela Red Bullu za žádné překvapení. Podle něj události směřovaly k tomuto kroku už delší dobu, a Brown tak naznačil, že situaci u konkurence bedlivě sledoval a vnímal známky napětí, které k rozhodnutí mohly vést.
Po suverénním vítězství ve Velké ceně Velké Británie McLaren rozhodně neusíná na vavřínech. Tým z Wokingu jasně naznačuje, že letošní forma není náhoda a do Belgie vyráží s cílem potvrdit, že patří mezi hlavní hráče sezony 2025 a nechce polevit ani po letní přestávce.
Juan Pablo Montoya označil konkrétní „moment hlouposti“, který podle něj ukončil kariéru Daniela Ricciarda ve Formuli 1. Tento okamžik podle něj stál Ricciarda šanci na návrat mezi nejlepší.
Alan Permane přiznal, že po svém jmenování šéfem týmu Racing Bulls pocítil mimo jiné i šok. Zkušený inženýr se tak nečekaně ujímá vedení ambiciózní sesterské stáje Red Bullu.
Zak Brown připisuje úspěchy McLarenu v různých závodních sériích efektivní delegaci pravomocí a silnému vedení. Pod jeho vedením tým funguje díky jasnému rozdělení rolí a pevnému zaměření na společný cíl vítězství.
Lewis Hamilton uvedl, že už nyní spolupracuje s Ferrari na voze pro rok 2026. Chce, aby nový monopost nesl část jeho "DNA" a odrážel jeho závodní filozofii.
Nizozemský jezdec přijímá změny plánované pro rok 2026 s chladnou hlavou a bez emocí. Zatímco jiní vyjadřují nadšení či obavy, on si zachovává odstup a vyčkává, jak se nová pravidla projeví v praxi.
Charles Leclerc je zaskočen tím, že jeho tradičně silné kvalifikace mu v roce 2025 přestaly vycházet. I přes snahu najít příčinu zůstává důvod neúspěchu nejasný.
Andy Cowell potvrdil, že vývoj pohonné jednotky Honda pro sezonu 2026 postupuje dle plánu a testování probíhá jak v Japonsku, tak v britském Silverstonu. Zároveň označil partnerství za klíčový krok k proměně Aston Martinu v plnohodnotný tovární tým.