WILLIAMS - REVIEW; Britská stáj prokázala v sobotu solidní formu, kterou Rosberg ještě více nasvětlil výborným startem. Bohužel po první zastávce vyrobil hrubku a po kontaktu s Hamiltonem a defektu obdržel navíc penalizaci pro GP Francie. Nakajima předváděl svoji klasiku, ale ani on body nezískal.
Nico Rosberg, 10. Začátek závodu byl skvělý, podařilo se mi předjet Alonsa a na vozy přede mnou jsem neztrácel. Pak přišel nešťastný incident v pitlane a později jsem se snažil předjet Vettela, což bylo pro zisk bodů díky strategii nutností. Vyjel jsem však mimo ideální stopu a díky nabraným nečistotám a malému gripu mne předjel Kovalainen. Snad nám to ve Francii půjde lépe.
Kazuki Nakajima, nedokončil Přes všechny ty problémy kolem nás nám to docela šlo. Pak jsem jel za Jensonem Buttonem a zdálo se, jakoby uklouzl na kouscích betonu ve vracečce a ztratil grip. Nestihl jsem se mu vyhnout a poškodil si spoiler, který se pak odlomil a v nájezdu do pitlane vzpříčil pod koly. Nemohl jsem zatočit.
Sam Michael, technický ředitel Samozřejmě, není to pro nás dobrý výsledek, přestože jsme byli rychlí a měli dobrou strategii, ale Nico měl kolizi na pitlane, později ještě defekt a Kazuki zase kolidoval ve vracečce. Vůz byl dost rychlý na bodované pozice, ale kapitál jsme z toho nevytěžili.
Johnny Herbert míní, že o titul mistra světa F1 2025 rozhodne duševní síla a vývoj jezdců McLarenu. Podle něj bude klíčové, jak si Lando Norris a Oscar Piastri poradí se stále ostřejší týmovou rivalitou.
Martin Brundle si myslí, že s náhlým odchodem Christiana Hornera se šance Maxe Verstappena na setrvání v týmu Red Bull výrazně zvýšily. Podle něj může tato změna přinést Verstappenovi větší pocit stability a klidu.
Ari Luyendyk obdivuje talent i vyrovnanost Maxe Verstappena ve Formuli 1. Rád by ho jednou viděl závodit i v IndyCar, kde by podle něj mohl ukázat svou univerzálnost.
Šéf McLarenu Zak Brown nepovažoval odvolání Christiana Hornera z čela Red Bullu za žádné překvapení. Podle něj události směřovaly k tomuto kroku už delší dobu, a Brown tak naznačil, že situaci u konkurence bedlivě sledoval a vnímal známky napětí, které k rozhodnutí mohly vést.
Po suverénním vítězství ve Velké ceně Velké Británie McLaren rozhodně neusíná na vavřínech. Tým z Wokingu jasně naznačuje, že letošní forma není náhoda a do Belgie vyráží s cílem potvrdit, že patří mezi hlavní hráče sezony 2025 a nechce polevit ani po letní přestávce.
Juan Pablo Montoya označil konkrétní „moment hlouposti“, který podle něj ukončil kariéru Daniela Ricciarda ve Formuli 1. Tento okamžik podle něj stál Ricciarda šanci na návrat mezi nejlepší.
Alan Permane přiznal, že po svém jmenování šéfem týmu Racing Bulls pocítil mimo jiné i šok. Zkušený inženýr se tak nečekaně ujímá vedení ambiciózní sesterské stáje Red Bullu.
Zak Brown připisuje úspěchy McLarenu v různých závodních sériích efektivní delegaci pravomocí a silnému vedení. Pod jeho vedením tým funguje díky jasnému rozdělení rolí a pevnému zaměření na společný cíl vítězství.
Lewis Hamilton uvedl, že už nyní spolupracuje s Ferrari na voze pro rok 2026. Chce, aby nový monopost nesl část jeho "DNA" a odrážel jeho závodní filozofii.
Nizozemský jezdec přijímá změny plánované pro rok 2026 s chladnou hlavou a bez emocí. Zatímco jiní vyjadřují nadšení či obavy, on si zachovává odstup a vyčkává, jak se nová pravidla projeví v praxi.
Charles Leclerc je zaskočen tím, že jeho tradičně silné kvalifikace mu v roce 2025 přestaly vycházet. I přes snahu najít příčinu zůstává důvod neúspěchu nejasný.
Andy Cowell potvrdil, že vývoj pohonné jednotky Honda pro sezonu 2026 postupuje dle plánu a testování probíhá jak v Japonsku, tak v britském Silverstonu. Zároveň označil partnerství za klíčový krok k proměně Aston Martinu v plnohodnotný tovární tým.