HONDA - REVIEW; Rubens Barrichello po předlouhé pauze znovu zabodoval a hned pěkným šestým místem. Při hektickém závodě vytěžil ze své zkušenosti, rozvahy a rychlosti cenné tři mistrovské body. Button byl sice rychlejší, ale jeho špatně načasovaným útokem na Heidfelda naděje na body skončila.
Rubens Barrichello, 6. Je skvělé být zase zpět na bodované pozici. Máme za sebou skvělý závod a je jen škoda, že jsem se tak dlouho zasekl za Trullim, jinak mohl být výsledek možná ještě lepší. Jsem rád, že jsem se zbavil tlaku co se týče bodů, trvalo to dlouho, ale já nikdy neztratil víru. Můžeme získávat solidní výsledky s body, ale musíme držet hlavu vzhůru a věřím, že pro nás začíná období s ještě lepšími výkony.
Jenson Button, 11. Dnešní závod byl pro mne zklamáním. Nepodařil se mi start a ztratil jsem několik míst, když jsem zůstal viset v první zatáčce. Pak jsem předjel Rubense a Webbera a když jsem byl u bazénu vedle Heidfelda, věřil jsem, že je tam dost místa, nebylo. Ulomil jsem si spoiler a závod pro mne skončil v prvním kole. Později do mne ještě narazil Kovalainen a poslal mne do hodin. Měli jsme odtud odjet s nějakými body, je to škoda.
Ross Brawn, šéf týmu Závod byl plný kolizí a Rubens odvedl skvělou práci, když se všem vyhnul a dokončil závod na šesté pozici. Jensonův závod skončil kolizí s Heidfeldem a už se nenaskytla příležitost k tomu, aby se vrátil na body.
Uprostřed sezony se objevuje jedna z nejneočekávanějších statistik, která překvapuje fanoušky i odborníky. Tento údaj jasně ukazuje, jak nevyzpytatelná a napínavá letošní sezona je, a jak nečekané momenty mohou zásadně ovlivnit celkové pořadí.
Johnny Herbert míní, že o titul mistra světa F1 2025 rozhodne duševní síla a vývoj jezdců McLarenu. Podle něj bude klíčové, jak si Lando Norris a Oscar Piastri poradí se stále ostřejší týmovou rivalitou.
Martin Brundle si myslí, že s náhlým odchodem Christiana Hornera se šance Maxe Verstappena na setrvání v týmu Red Bull výrazně zvýšily. Podle něj může tato změna přinést Verstappenovi větší pocit stability a klidu.
Ari Luyendyk obdivuje talent i vyrovnanost Maxe Verstappena ve Formuli 1. Rád by ho jednou viděl závodit i v IndyCar, kde by podle něj mohl ukázat svou univerzálnost.
Šéf McLarenu Zak Brown nepovažoval odvolání Christiana Hornera z čela Red Bullu za žádné překvapení. Podle něj události směřovaly k tomuto kroku už delší dobu, a Brown tak naznačil, že situaci u konkurence bedlivě sledoval a vnímal známky napětí, které k rozhodnutí mohly vést.
Po suverénním vítězství ve Velké ceně Velké Británie McLaren rozhodně neusíná na vavřínech. Tým z Wokingu jasně naznačuje, že letošní forma není náhoda a do Belgie vyráží s cílem potvrdit, že patří mezi hlavní hráče sezony 2025 a nechce polevit ani po letní přestávce.
Juan Pablo Montoya označil konkrétní „moment hlouposti“, který podle něj ukončil kariéru Daniela Ricciarda ve Formuli 1. Tento okamžik podle něj stál Ricciarda šanci na návrat mezi nejlepší.
Alan Permane přiznal, že po svém jmenování šéfem týmu Racing Bulls pocítil mimo jiné i šok. Zkušený inženýr se tak nečekaně ujímá vedení ambiciózní sesterské stáje Red Bullu.
Zak Brown připisuje úspěchy McLarenu v různých závodních sériích efektivní delegaci pravomocí a silnému vedení. Pod jeho vedením tým funguje díky jasnému rozdělení rolí a pevnému zaměření na společný cíl vítězství.
Lewis Hamilton uvedl, že už nyní spolupracuje s Ferrari na voze pro rok 2026. Chce, aby nový monopost nesl část jeho "DNA" a odrážel jeho závodní filozofii.
Nizozemský jezdec přijímá změny plánované pro rok 2026 s chladnou hlavou a bez emocí. Zatímco jiní vyjadřují nadšení či obavy, on si zachovává odstup a vyčkává, jak se nová pravidla projeví v praxi.
Charles Leclerc je zaskočen tím, že jeho tradičně silné kvalifikace mu v roce 2025 přestaly vycházet. I přes snahu najít příčinu zůstává důvod neúspěchu nejasný.