CEO Honda Racing Nick Fry čelí kritice fanoušků Super Aguri a odmítá, že by hodil soukromý japonský tým podporovaný Hondou přes palubu. Při tiskové konferenci se rozhodl reagovat na obvinění, která proti němu vznesli zakladatel a šéf zrušeného týmu Aguri Suzuki a Němec Franz Josef Weigl.
Suzuki se zlobil na Frye za to, že hovořil veřejně ve věci jeho týmu, přitom podporu Hondy měl sjednanou bývalý pilot s Tokiem, nikoliv s továrním týmem automobilky sídlícím v britském Brackley a reprezentovaným Fryem. Poslední možný zachránce Weigl šel ještě dál a prohlásil v rozhovoru pro německá média, že Super Aguri pohřbil Nick Fry, přitom potřebné finanční prostředky ležely na stole.
„Myslím si, že to bylo zcela nereálné," odpověděl Fry v reakci na tvrzení svých kritiků. „Realita je taková, že když se zabýváte možností vstupu do formule 1, musíte zvažovat okolnosti v krátkodobém, střednědobém i dlouhodobém hledisku. Myslím, že pan Mateschitz jednou řekl, že koupí stáje F1 teprve skutečné problémy začínají. Pro Super Aguri jsme hledali dlouhodobého partnera s dostatečnými zdroji. Jednou z možností, kterým jsme věřili, byla dohoda s Magma Group a dubajskou finanční skupinou DIC, ale k dohodě bohužel nedošlo."
Nick Fry také odmítl, že by zakázal vjezd kamionů Super Aguri do boxů v Turecku, pouze informoval šéfa formule 1 Ecclestonea o tom, že stáj závodit nebude. „Bernie učinil rozhodnutí, jakmile jsou věci jednou v paddocku, z logistického hlediska mohou překážet."
Uprostřed sezony se objevuje jedna z nejneočekávanějších statistik, která překvapuje fanoušky i odborníky. Tento údaj jasně ukazuje, jak nevyzpytatelná a napínavá letošní sezona je, a jak nečekané momenty mohou zásadně ovlivnit celkové pořadí.
Johnny Herbert míní, že o titul mistra světa F1 2025 rozhodne duševní síla a vývoj jezdců McLarenu. Podle něj bude klíčové, jak si Lando Norris a Oscar Piastri poradí se stále ostřejší týmovou rivalitou.
Martin Brundle si myslí, že s náhlým odchodem Christiana Hornera se šance Maxe Verstappena na setrvání v týmu Red Bull výrazně zvýšily. Podle něj může tato změna přinést Verstappenovi větší pocit stability a klidu.
Ari Luyendyk obdivuje talent i vyrovnanost Maxe Verstappena ve Formuli 1. Rád by ho jednou viděl závodit i v IndyCar, kde by podle něj mohl ukázat svou univerzálnost.
Šéf McLarenu Zak Brown nepovažoval odvolání Christiana Hornera z čela Red Bullu za žádné překvapení. Podle něj události směřovaly k tomuto kroku už delší dobu, a Brown tak naznačil, že situaci u konkurence bedlivě sledoval a vnímal známky napětí, které k rozhodnutí mohly vést.
Po suverénním vítězství ve Velké ceně Velké Británie McLaren rozhodně neusíná na vavřínech. Tým z Wokingu jasně naznačuje, že letošní forma není náhoda a do Belgie vyráží s cílem potvrdit, že patří mezi hlavní hráče sezony 2025 a nechce polevit ani po letní přestávce.
Juan Pablo Montoya označil konkrétní „moment hlouposti“, který podle něj ukončil kariéru Daniela Ricciarda ve Formuli 1. Tento okamžik podle něj stál Ricciarda šanci na návrat mezi nejlepší.
Alan Permane přiznal, že po svém jmenování šéfem týmu Racing Bulls pocítil mimo jiné i šok. Zkušený inženýr se tak nečekaně ujímá vedení ambiciózní sesterské stáje Red Bullu.
Zak Brown připisuje úspěchy McLarenu v různých závodních sériích efektivní delegaci pravomocí a silnému vedení. Pod jeho vedením tým funguje díky jasnému rozdělení rolí a pevnému zaměření na společný cíl vítězství.
Lewis Hamilton uvedl, že už nyní spolupracuje s Ferrari na voze pro rok 2026. Chce, aby nový monopost nesl část jeho "DNA" a odrážel jeho závodní filozofii.
Nizozemský jezdec přijímá změny plánované pro rok 2026 s chladnou hlavou a bez emocí. Zatímco jiní vyjadřují nadšení či obavy, on si zachovává odstup a vyčkává, jak se nová pravidla projeví v praxi.
Charles Leclerc je zaskočen tím, že jeho tradičně silné kvalifikace mu v roce 2025 přestaly vycházet. I přes snahu najít příčinu zůstává důvod neúspěchu nejasný.