Uspokojením nároků věřitelů týmu Super Aguri byla pověřena známá britská společnost PKF. Jednou z možností je odkoupení veškerého vybavení a zázemí jako celku, další pak rozprodání dílčích částí. Zájem o první variantu údajně je.
Je otázkou, zda se nejedná o marketingový tah PKF, která likvidovala jako přidělený správce konkurzní podstaty předchůdce Super Aguri, zkrachovalé stáje Prost a Arrows.
„Je zde ojedinělá možnost vstoupit do špičkového motorsportu bez vybudování celého týmu od úplné nuly. Nový tým by bylo možné nasadit již v roce 2009,“ uvedl Philip Long a dodal, že ho potěšil slušný zájem. Odmítl však specifikovat další podrobnosti.
Pokud by nebyla možnost zákaznických šasi pro nejbližší roky definitivně pohřbena nezájmem FIA situaci řešit, ke krachu soukromé japonské stáje by zřejmě nedošlo. A jestliže by k němu přesto došlo, stáj mohli koupit zájemci jako David Richards, Tony Teixeira, Magma Group a další.
Neustále rostoucí náklady a nemožnost prosazení se mezi továrními stájemi dělá situaci v F1 z pohledu účastníků stále horší. Po týmech Prost, Arrows a Super Aguri může následovat Toro Rosso, Force India nebo Red Bull se slavným Williamsem. Vznik a zánik stájí k formuli 1 patří, jen ten poměr je dlouhodobě nějak pro diváky nepříznivý.
Mnozí viní z “pohřbu“ Super Aguri Hondu a především prvního muže tovární stáje automobilky Nicka Frye. Mizivá podpora v jednáních a negativní prohlášení směrem k poslednímu zachránci Weigl Group vyhnaly do ulic před sídlem Hondy řady nespokojených Japonců.
Bude nyní zajímavé sledovat další osud sídla stáje v britském Leafieldu. Pokud by některý investor přece jen zkrachovalý tým kompletně a za velmi nízký peníz koupil, nabízelo by se ihned podezření, že Nick Fry nehrál zcela čistou hru. A nemuselo by se možná končit jen u Brita v japonských službách…
Po odchodu z Formule 1 se Guenther Steiner přesouvá do MotoGP, kde převezme roli CEO stáje Tech3. Jeho krok zároveň rozpoutal spekulace o dalších hvězdách F1. Max Verstappen a Lewis Hamilton nyní údajně zvažují možnost investic do nezávislých týmů.
Nový generální ředitel Renaultu, Francois Provost, potvrdil dlouhodobý plán automobilky Formuli 1 prostřednictvím týmu Alpine.
Martin Brundle ocenil, že Lewis Hamilton působil během domácí Velké ceny Ferrari spokojeněji než obvykle. „Bylo vidět, že se opravdu baví a užívá si víkend,“ uvedl Brundle.
Po Velké ceně Itálie byl Lance Stroll při rozhovorech zcela zdrženlivý. Šéf Aston Martinu Mike Krack uvedl možné důvody jeho frustrace.
Toto Wolff nadále stojí za mladíkem Kimim Antonellim, ale zdá se, že tým už začíná měnit přístup a místo bezmezné ochrany nováčka před kritiky hledá vyváženější cestu jak ho připravit na realitu F1.
Williams po Monze stojí za Carlosem Sainzem, který projel cílem až na 11. místě, a zdůrazňuje potřebu týmové podpory. Šéf James Vowles věří, že se tým dokáže zlepšit v kvalifikaci a v Baku opět bodovat.
Damon Hill vtipně na adresu Mclarenu poznamenal, že se obává, že by po něm Renault mohl chtít, aby své vítězství na GP Itálie 1993 přenechal Alanu Prostovi. Jeho tehdejší týmový kolega totiž kvůli poruše motoru nedokončil závod a Hill zvítězil.
Šéf týmu Fred Vasseur věří, že Lewis Hamilton se ještě během sezony vrátí na pódiové umístění. Podle něj návrat Britovy radosti a motivace v Monze slibuje, že se sedminásobný mistr světa brzy znovu prosadí mezi nejlepšími.
Podle poradce Red Bullu se Max Verstappen znovu plně zapojil do Formule 1 díky rychlejšímu vozu, možnosti prosazovat vlastní nastavení a přesvědčivé výhře na Monze.
Christian Horner se po vítězství Maxe Verstappena v Monze ozval Martinu Brundlovi, aby ocenil jeho chladnokrevný výkon i práci celého týmu Red Bull.
Šéf Mercedesu Toto Wolff projevil výrazné rozhořčení nad výkonem svého týmu na Velké ceně Itálie. Podle něj výsledky nebyly podle očekávání a ukázaly, že tým má před sebou ještě mnoho práce, než bude konkurenceschopný na nejvyšší úrovni.
Max Verstappen se vyjádřil k týmovým příkazům McLarenu během Velké ceny Itálie. Čtyřnásobný mistr světa zdůraznil, že podobné situace nejsou jeho záležitostí a raději se soustředí na závod.