Uspokojením nároků věřitelů týmu Super Aguri byla pověřena známá britská společnost PKF. Jednou z možností je odkoupení veškerého vybavení a zázemí jako celku, další pak rozprodání dílčích částí. Zájem o první variantu údajně je.
Je otázkou, zda se nejedná o marketingový tah PKF, která likvidovala jako přidělený správce konkurzní podstaty předchůdce Super Aguri, zkrachovalé stáje Prost a Arrows.
„Je zde ojedinělá možnost vstoupit do špičkového motorsportu bez vybudování celého týmu od úplné nuly. Nový tým by bylo možné nasadit již v roce 2009,“ uvedl Philip Long a dodal, že ho potěšil slušný zájem. Odmítl však specifikovat další podrobnosti.
Pokud by nebyla možnost zákaznických šasi pro nejbližší roky definitivně pohřbena nezájmem FIA situaci řešit, ke krachu soukromé japonské stáje by zřejmě nedošlo. A jestliže by k němu přesto došlo, stáj mohli koupit zájemci jako David Richards, Tony Teixeira, Magma Group a další.
Neustále rostoucí náklady a nemožnost prosazení se mezi továrními stájemi dělá situaci v F1 z pohledu účastníků stále horší. Po týmech Prost, Arrows a Super Aguri může následovat Toro Rosso, Force India nebo Red Bull se slavným Williamsem. Vznik a zánik stájí k formuli 1 patří, jen ten poměr je dlouhodobě nějak pro diváky nepříznivý.
Mnozí viní z “pohřbu“ Super Aguri Hondu a především prvního muže tovární stáje automobilky Nicka Frye. Mizivá podpora v jednáních a negativní prohlášení směrem k poslednímu zachránci Weigl Group vyhnaly do ulic před sídlem Hondy řady nespokojených Japonců.
Bude nyní zajímavé sledovat další osud sídla stáje v britském Leafieldu. Pokud by některý investor přece jen zkrachovalý tým kompletně a za velmi nízký peníz koupil, nabízelo by se ihned podezření, že Nick Fry nehrál zcela čistou hru. A nemuselo by se možná končit jen u Brita v japonských službách…
Uprostřed sezony se objevuje jedna z nejneočekávanějších statistik, která překvapuje fanoušky i odborníky. Tento údaj jasně ukazuje, jak nevyzpytatelná a napínavá letošní sezona je, a jak nečekané momenty mohou zásadně ovlivnit celkové pořadí.
Johnny Herbert míní, že o titul mistra světa F1 2025 rozhodne duševní síla a vývoj jezdců McLarenu. Podle něj bude klíčové, jak si Lando Norris a Oscar Piastri poradí se stále ostřejší týmovou rivalitou.
Martin Brundle si myslí, že s náhlým odchodem Christiana Hornera se šance Maxe Verstappena na setrvání v týmu Red Bull výrazně zvýšily. Podle něj může tato změna přinést Verstappenovi větší pocit stability a klidu.
Ari Luyendyk obdivuje talent i vyrovnanost Maxe Verstappena ve Formuli 1. Rád by ho jednou viděl závodit i v IndyCar, kde by podle něj mohl ukázat svou univerzálnost.
Šéf McLarenu Zak Brown nepovažoval odvolání Christiana Hornera z čela Red Bullu za žádné překvapení. Podle něj události směřovaly k tomuto kroku už delší dobu, a Brown tak naznačil, že situaci u konkurence bedlivě sledoval a vnímal známky napětí, které k rozhodnutí mohly vést.
Po suverénním vítězství ve Velké ceně Velké Británie McLaren rozhodně neusíná na vavřínech. Tým z Wokingu jasně naznačuje, že letošní forma není náhoda a do Belgie vyráží s cílem potvrdit, že patří mezi hlavní hráče sezony 2025 a nechce polevit ani po letní přestávce.
Juan Pablo Montoya označil konkrétní „moment hlouposti“, který podle něj ukončil kariéru Daniela Ricciarda ve Formuli 1. Tento okamžik podle něj stál Ricciarda šanci na návrat mezi nejlepší.
Alan Permane přiznal, že po svém jmenování šéfem týmu Racing Bulls pocítil mimo jiné i šok. Zkušený inženýr se tak nečekaně ujímá vedení ambiciózní sesterské stáje Red Bullu.
Zak Brown připisuje úspěchy McLarenu v různých závodních sériích efektivní delegaci pravomocí a silnému vedení. Pod jeho vedením tým funguje díky jasnému rozdělení rolí a pevnému zaměření na společný cíl vítězství.
Lewis Hamilton uvedl, že už nyní spolupracuje s Ferrari na voze pro rok 2026. Chce, aby nový monopost nesl část jeho "DNA" a odrážel jeho závodní filozofii.
Nizozemský jezdec přijímá změny plánované pro rok 2026 s chladnou hlavou a bez emocí. Zatímco jiní vyjadřují nadšení či obavy, on si zachovává odstup a vyčkává, jak se nová pravidla projeví v praxi.
Charles Leclerc je zaskočen tím, že jeho tradičně silné kvalifikace mu v roce 2025 přestaly vycházet. I přes snahu najít příčinu zůstává důvod neúspěchu nejasný.