FERRARI - REVIEW; Mistrovská stáj měla o výsledku kvalifikace jinou představu, ale o zklamání nelze hovořit, neboť je to závod a počítá se až výsledek v cíli. Massa jen těsně prohrál souboj o pole position, Raikkonen však nebyl spokojený s vyvážením vozu.
Felipe Massa, 2. Vezmu-li v úvahu všechny skutečnosti, jsem s kvalifikací spokojen. Vím, že máme skvělý vůz. V Q3 jsem měl vždy problémy s provozem, ale to se stává. Musíme zůstat soustředění, odvést tu nejlepší práci a využít všechny naše zdroje a přednosti. Blahopřeji Robertovi, který zajel skvěle.
Kimi Raikkonen, 4. S dnešním dnem moc spokojený nejsem, ale čtvrté místo je ještě dobrou startovní pozicí, potenciál máme. Vyvážení vozu není od rána ideální, bojoval jsem s tím a nebyl jsem tak rychlý, jak bych si byl přál. Musíme prostudovat data a podívat se na příčinu. Zítra na nás body čekají, jen je musíme sesbírat, budu konkurenceschopný. Možná jsme měli zvolit trochu jinou strategii, ale počkejme si na zítra.
Stefano Domenicali, šéf týmu Čekali jsme trochu lepší výsledek. Nezavazujme si však hlavu předtím, než si ji natlučeme. Máme dva vozy v prvních dvou řadách a ve volných trénincích jsme viděli naši rychlost. Zítra musíme dobře odstartovat a pokusit se dostat z naší strategie maximum. Především však potřebujeme spolehlivost.
Uprostřed sezony se objevuje jedna z nejneočekávanějších statistik, která překvapuje fanoušky i odborníky. Tento údaj jasně ukazuje, jak nevyzpytatelná a napínavá letošní sezona je, a jak nečekané momenty mohou zásadně ovlivnit celkové pořadí.
Johnny Herbert míní, že o titul mistra světa F1 2025 rozhodne duševní síla a vývoj jezdců McLarenu. Podle něj bude klíčové, jak si Lando Norris a Oscar Piastri poradí se stále ostřejší týmovou rivalitou.
Martin Brundle si myslí, že s náhlým odchodem Christiana Hornera se šance Maxe Verstappena na setrvání v týmu Red Bull výrazně zvýšily. Podle něj může tato změna přinést Verstappenovi větší pocit stability a klidu.
Ari Luyendyk obdivuje talent i vyrovnanost Maxe Verstappena ve Formuli 1. Rád by ho jednou viděl závodit i v IndyCar, kde by podle něj mohl ukázat svou univerzálnost.
Šéf McLarenu Zak Brown nepovažoval odvolání Christiana Hornera z čela Red Bullu za žádné překvapení. Podle něj události směřovaly k tomuto kroku už delší dobu, a Brown tak naznačil, že situaci u konkurence bedlivě sledoval a vnímal známky napětí, které k rozhodnutí mohly vést.
Po suverénním vítězství ve Velké ceně Velké Británie McLaren rozhodně neusíná na vavřínech. Tým z Wokingu jasně naznačuje, že letošní forma není náhoda a do Belgie vyráží s cílem potvrdit, že patří mezi hlavní hráče sezony 2025 a nechce polevit ani po letní přestávce.
Juan Pablo Montoya označil konkrétní „moment hlouposti“, který podle něj ukončil kariéru Daniela Ricciarda ve Formuli 1. Tento okamžik podle něj stál Ricciarda šanci na návrat mezi nejlepší.
Alan Permane přiznal, že po svém jmenování šéfem týmu Racing Bulls pocítil mimo jiné i šok. Zkušený inženýr se tak nečekaně ujímá vedení ambiciózní sesterské stáje Red Bullu.
Zak Brown připisuje úspěchy McLarenu v různých závodních sériích efektivní delegaci pravomocí a silnému vedení. Pod jeho vedením tým funguje díky jasnému rozdělení rolí a pevnému zaměření na společný cíl vítězství.
Lewis Hamilton uvedl, že už nyní spolupracuje s Ferrari na voze pro rok 2026. Chce, aby nový monopost nesl část jeho "DNA" a odrážel jeho závodní filozofii.
Nizozemský jezdec přijímá změny plánované pro rok 2026 s chladnou hlavou a bez emocí. Zatímco jiní vyjadřují nadšení či obavy, on si zachovává odstup a vyčkává, jak se nová pravidla projeví v praxi.
Charles Leclerc je zaskočen tím, že jeho tradičně silné kvalifikace mu v roce 2025 přestaly vycházet. I přes snahu najít příčinu zůstává důvod neúspěchu nejasný.