Honda ukázala o víkendu zlepšení. Zatímco Button ve zmatcích po startu ztratil možnost v závodě pokračovat, Barrichella vynesly na bodovaná místa. Okolnosti a přehlédnutí červených světel na výjezdu z pitlane byly ale příčinou diskvalifikace.
Rubens Barrichello, diskvalifikován Přestože je výsledek závodu zklamáním, jsem spokojený s tím, jak jsme byli konkurenceschopní a dostali jsme z auta maximum. Dnešní závod byl hektický, navíc jsem ztratil vliv na přední tlumiče a dojet do cíle bylo náročné. Ukázalo se však, že vůz má velký potenciál a továrna udělala kus práce. Do Malajsie budeme naše dnešní poznatky optimalizovat.
Jenson Button, nedokončil Odstartoval jsem dobře a za startovní čárou jsem byl za Alonsem a vedle Vettela. Vyřadila mne závodní kolize, neboť tři nebo čtyři jsme najížděli do první úzké zatáčky vedle sebe. Dotkl jsem se boku Vettelova vozu a jak šel do smyku udeřil do mého zadního kola. Snažil jsem se zajet do garáže, abychom zkusili vůz opravit, ale nešlo to. Naším víkendovým výkonem jsme však potěšeni a těším se do Malajsie.
Ross Brawn, šéf týmu Jen chvíli po zavolání Rubense došlo k havárii Glocka a uzavření pitlane kvůli žluté fázi. Nebyla jiná možnost, Rubens byl bez benzínu a uvědomovali jsme si, že dostane penalizaci 10 vteřin. Lollipop poslal Rubense pryč ještě když bylo tankovací zařízení ve voze a při výjezdu z pitlane svítila červená světla. Nepříjemné okolnosti po jinak velmi dobrém výkonu. Náš výkon ukázal, že můžeme bojovat o body a naším cílem musí být postup do Q3.
Po odchodu z Formule 1 se Guenther Steiner přesouvá do MotoGP, kde převezme roli CEO stáje Tech3. Jeho krok zároveň rozpoutal spekulace o dalších hvězdách F1. Max Verstappen a Lewis Hamilton nyní údajně zvažují možnost investic do nezávislých týmů.
Nový generální ředitel Renaultu, Francois Provost, potvrdil dlouhodobý plán automobilky Formuli 1 prostřednictvím týmu Alpine.
Martin Brundle ocenil, že Lewis Hamilton působil během domácí Velké ceny Ferrari spokojeněji než obvykle. „Bylo vidět, že se opravdu baví a užívá si víkend,“ uvedl Brundle.
Po Velké ceně Itálie byl Lance Stroll při rozhovorech zcela zdrženlivý. Šéf Aston Martinu Mike Krack uvedl možné důvody jeho frustrace.
Toto Wolff nadále stojí za mladíkem Kimim Antonellim, ale zdá se, že tým už začíná měnit přístup a místo bezmezné ochrany nováčka před kritiky hledá vyváženější cestu jak ho připravit na realitu F1.
Williams po Monze stojí za Carlosem Sainzem, který projel cílem až na 11. místě, a zdůrazňuje potřebu týmové podpory. Šéf James Vowles věří, že se tým dokáže zlepšit v kvalifikaci a v Baku opět bodovat.
Damon Hill vtipně na adresu Mclarenu poznamenal, že se obává, že by po něm Renault mohl chtít, aby své vítězství na GP Itálie 1993 přenechal Alanu Prostovi. Jeho tehdejší týmový kolega totiž kvůli poruše motoru nedokončil závod a Hill zvítězil.
Šéf týmu Fred Vasseur věří, že Lewis Hamilton se ještě během sezony vrátí na pódiové umístění. Podle něj návrat Britovy radosti a motivace v Monze slibuje, že se sedminásobný mistr světa brzy znovu prosadí mezi nejlepšími.
Podle poradce Red Bullu se Max Verstappen znovu plně zapojil do Formule 1 díky rychlejšímu vozu, možnosti prosazovat vlastní nastavení a přesvědčivé výhře na Monze.
Christian Horner se po vítězství Maxe Verstappena v Monze ozval Martinu Brundlovi, aby ocenil jeho chladnokrevný výkon i práci celého týmu Red Bull.
Šéf Mercedesu Toto Wolff projevil výrazné rozhořčení nad výkonem svého týmu na Velké ceně Itálie. Podle něj výsledky nebyly podle očekávání a ukázaly, že tým má před sebou ještě mnoho práce, než bude konkurenceschopný na nejvyšší úrovni.
Max Verstappen se vyjádřil k týmovým příkazům McLarenu během Velké ceny Itálie. Čtyřnásobný mistr světa zdůraznil, že podobné situace nejsou jeho záležitostí a raději se soustředí na závod.