Honda ukázala o víkendu zlepšení. Zatímco Button ve zmatcích po startu ztratil možnost v závodě pokračovat, Barrichella vynesly na bodovaná místa. Okolnosti a přehlédnutí červených světel na výjezdu z pitlane byly ale příčinou diskvalifikace.
Rubens Barrichello, diskvalifikován Přestože je výsledek závodu zklamáním, jsem spokojený s tím, jak jsme byli konkurenceschopní a dostali jsme z auta maximum. Dnešní závod byl hektický, navíc jsem ztratil vliv na přední tlumiče a dojet do cíle bylo náročné. Ukázalo se však, že vůz má velký potenciál a továrna udělala kus práce. Do Malajsie budeme naše dnešní poznatky optimalizovat.
Jenson Button, nedokončil Odstartoval jsem dobře a za startovní čárou jsem byl za Alonsem a vedle Vettela. Vyřadila mne závodní kolize, neboť tři nebo čtyři jsme najížděli do první úzké zatáčky vedle sebe. Dotkl jsem se boku Vettelova vozu a jak šel do smyku udeřil do mého zadního kola. Snažil jsem se zajet do garáže, abychom zkusili vůz opravit, ale nešlo to. Naším víkendovým výkonem jsme však potěšeni a těším se do Malajsie.
Ross Brawn, šéf týmu Jen chvíli po zavolání Rubense došlo k havárii Glocka a uzavření pitlane kvůli žluté fázi. Nebyla jiná možnost, Rubens byl bez benzínu a uvědomovali jsme si, že dostane penalizaci 10 vteřin. Lollipop poslal Rubense pryč ještě když bylo tankovací zařízení ve voze a při výjezdu z pitlane svítila červená světla. Nepříjemné okolnosti po jinak velmi dobrém výkonu. Náš výkon ukázal, že můžeme bojovat o body a naším cílem musí být postup do Q3.
Carlos Sainz přiznal, že ho zpráva o příchodu Lewise Hamiltona do Ferrari v roce 2025 naprosto šokovala. Nejvíc ho však zaskočilo, že se to nedozvěděl od týmu, ale od kamaráda.
Uprostřed sezony se objevuje jedna z nejneočekávanějších statistik, která překvapuje fanoušky i odborníky. Tento údaj jasně ukazuje, jak nevyzpytatelná a napínavá letošní sezona je, a jak nečekané momenty mohou zásadně ovlivnit celkové pořadí.
Johnny Herbert míní, že o titul mistra světa F1 2025 rozhodne duševní síla a vývoj jezdců McLarenu. Podle něj bude klíčové, jak si Lando Norris a Oscar Piastri poradí se stále ostřejší týmovou rivalitou.
Martin Brundle si myslí, že s náhlým odchodem Christiana Hornera se šance Maxe Verstappena na setrvání v týmu Red Bull výrazně zvýšily. Podle něj může tato změna přinést Verstappenovi větší pocit stability a klidu.
Ari Luyendyk obdivuje talent i vyrovnanost Maxe Verstappena ve Formuli 1. Rád by ho jednou viděl závodit i v IndyCar, kde by podle něj mohl ukázat svou univerzálnost.
Šéf McLarenu Zak Brown nepovažoval odvolání Christiana Hornera z čela Red Bullu za žádné překvapení. Podle něj události směřovaly k tomuto kroku už delší dobu, a Brown tak naznačil, že situaci u konkurence bedlivě sledoval a vnímal známky napětí, které k rozhodnutí mohly vést.
Po suverénním vítězství ve Velké ceně Velké Británie McLaren rozhodně neusíná na vavřínech. Tým z Wokingu jasně naznačuje, že letošní forma není náhoda a do Belgie vyráží s cílem potvrdit, že patří mezi hlavní hráče sezony 2025 a nechce polevit ani po letní přestávce.
Juan Pablo Montoya označil konkrétní „moment hlouposti“, který podle něj ukončil kariéru Daniela Ricciarda ve Formuli 1. Tento okamžik podle něj stál Ricciarda šanci na návrat mezi nejlepší.
Alan Permane přiznal, že po svém jmenování šéfem týmu Racing Bulls pocítil mimo jiné i šok. Zkušený inženýr se tak nečekaně ujímá vedení ambiciózní sesterské stáje Red Bullu.
Zak Brown připisuje úspěchy McLarenu v různých závodních sériích efektivní delegaci pravomocí a silnému vedení. Pod jeho vedením tým funguje díky jasnému rozdělení rolí a pevnému zaměření na společný cíl vítězství.
Lewis Hamilton uvedl, že už nyní spolupracuje s Ferrari na voze pro rok 2026. Chce, aby nový monopost nesl část jeho "DNA" a odrážel jeho závodní filozofii.
Nizozemský jezdec přijímá změny plánované pro rok 2026 s chladnou hlavou a bez emocí. Zatímco jiní vyjadřují nadšení či obavy, on si zachovává odstup a vyčkává, jak se nová pravidla projeví v praxi.