Syn šampiona z roku 1982 Keke Rosberga patří mezi špičku a největší naděje současné formule 1. Příjmení Rosberg mu sice částečně pomáhalo na cestě ve stejných šlépějích, ale otcova autoritativnost byla časem vzájemnému vztahu na překážku. Dnes spolu mnoho o F1 nehovoří.
Keke Rosberg během dvou sezon svého syna ve formuli 1 navštívil sotva polovinu závodů, ale od letošní sezony tomu bude jinak, Rosberg starší totiž přijal nabídku německé televizní stanice Premiere a bude působit jako komentátor.
Jeho znalost prostředí a aktuální situace F1 je nezbytností, mohli bychom tedy čekat, že nejvíce bude vědět od Nica o Williamsu, ale opak je pravdou.
„Nico se se mnou o F1 nebaví, ať ho o to žádám sebevíc,“ odpověděl Keke na otázku, jak konkurenceschopný bude monopost jeho syna. „Myslím si ale, že šli konzervativnější cestou postupného zlepšování, narozdíl třeba od BMW, které riskuje za cílem rychlého vyrovnání se Ferrari a McLarenu.“
Současné startovní pole bude v Austrálii obsahovat pět německých pilotů. Kromě Rosberga ještě Heidfelda, Vettela, Sutila a nově Glocka. Podle Keke Rosberga si Heidfeld opět poradí s Kubicou a pokud bude mít rychlý vůz, může bojovat o vítězství.
„Vettel si udělal velkou reklamu a zcela jistě má před sebou velkou budoucnost. Sutil bude posuzován podle týmového kolegy Fisichelly. Pokud uspěje, ok, pokud ne, bude to mít těžké, neboť Fisico už je za svým zenitem.“
Také Glock to nebude mít vůbec snadné, neboť další pilot Toyoty Trulli je v týmu doma a navíc je vždy v kvalifikaci rychlým. „Musí se mu vyrovnat v kvalifikaci, pak má šanci Itala v závodě porazit, tam už totiž tak silným nebývá.“
Po odchodu z Formule 1 se Guenther Steiner přesouvá do MotoGP, kde převezme roli CEO stáje Tech3. Jeho krok zároveň rozpoutal spekulace o dalších hvězdách F1. Max Verstappen a Lewis Hamilton nyní údajně zvažují možnost investic do nezávislých týmů.
Nový generální ředitel Renaultu, Francois Provost, potvrdil dlouhodobý plán automobilky Formuli 1 prostřednictvím týmu Alpine.
Martin Brundle ocenil, že Lewis Hamilton působil během domácí Velké ceny Ferrari spokojeněji než obvykle. „Bylo vidět, že se opravdu baví a užívá si víkend,“ uvedl Brundle.
Po Velké ceně Itálie byl Lance Stroll při rozhovorech zcela zdrženlivý. Šéf Aston Martinu Mike Krack uvedl možné důvody jeho frustrace.
Toto Wolff nadále stojí za mladíkem Kimim Antonellim, ale zdá se, že tým už začíná měnit přístup a místo bezmezné ochrany nováčka před kritiky hledá vyváženější cestu jak ho připravit na realitu F1.
Williams po Monze stojí za Carlosem Sainzem, který projel cílem až na 11. místě, a zdůrazňuje potřebu týmové podpory. Šéf James Vowles věří, že se tým dokáže zlepšit v kvalifikaci a v Baku opět bodovat.
Damon Hill vtipně na adresu Mclarenu poznamenal, že se obává, že by po něm Renault mohl chtít, aby své vítězství na GP Itálie 1993 přenechal Alanu Prostovi. Jeho tehdejší týmový kolega totiž kvůli poruše motoru nedokončil závod a Hill zvítězil.
Šéf týmu Fred Vasseur věří, že Lewis Hamilton se ještě během sezony vrátí na pódiové umístění. Podle něj návrat Britovy radosti a motivace v Monze slibuje, že se sedminásobný mistr světa brzy znovu prosadí mezi nejlepšími.
Podle poradce Red Bullu se Max Verstappen znovu plně zapojil do Formule 1 díky rychlejšímu vozu, možnosti prosazovat vlastní nastavení a přesvědčivé výhře na Monze.
Christian Horner se po vítězství Maxe Verstappena v Monze ozval Martinu Brundlovi, aby ocenil jeho chladnokrevný výkon i práci celého týmu Red Bull.
Šéf Mercedesu Toto Wolff projevil výrazné rozhořčení nad výkonem svého týmu na Velké ceně Itálie. Podle něj výsledky nebyly podle očekávání a ukázaly, že tým má před sebou ještě mnoho práce, než bude konkurenceschopný na nejvyšší úrovni.
Max Verstappen se vyjádřil k týmovým příkazům McLarenu během Velké ceny Itálie. Čtyřnásobný mistr světa zdůraznil, že podobné situace nejsou jeho záležitostí a raději se soustředí na závod.