S nekončícími rozbroji šéfa formule 1 Bernieho Ecclestonea s vlastníky závodního okruhu Silverstone, hostícího Grand Prix Velké Británie, vyvstala možnost návratu závodů Grand Prix na další britský okruh Brands Hatch.
Bývalý pilot formule 1 a současný šéf sice taktéž slavného, ale proti Silverstone ještě zaostalejšího okruhu Jonathan Palmer úvahy ukončil prohlášením, že pro majitele není možnost návratu Grand Prix Velké Británie zajímavá. Investice do přestavby dráhy a zázemí podle standardů požadovaných FIA a Bernie Ecclestonem by si vyžádaly nejméně 80 milionů USD, což je v podmínkách Velké Británie a soukromých vlastníků nesmyslem.
„Abychom dostali možnost ucházet se o pořádání závodu formule 1, závodní dráha by potřebovala kompletní přestavbu, především z hlediska bezpečnosti, ale to stojí ohromné peníze. A také si myslím, že by to nebyl dobrý obchod," uvedl Palmer s tím, že hostit dnes závod formule 1 bez pomoci státního rozpočtu je ekonomicky takřka nereálné.
Brands Hatch byl dokončen v roce 1959 a první závod formule 1 pořádal o pět let později, kdy triumfoval v Lotusu Jim Clark. Celkem pořádal závody F1 čtrnáctkrát, naposledy v roce 1986. S dráhou se vítězstvím rozloučil další Brit, Nigel Mansell ve Williamsu Honda.
Zdá se, že jedinou alternativou Mistra E, pokud bude i nadále se Silverstone nespokojen, bude nový závodní okruh v Londýně…
Po odchodu z Formule 1 se Guenther Steiner přesouvá do MotoGP, kde převezme roli CEO stáje Tech3. Jeho krok zároveň rozpoutal spekulace o dalších hvězdách F1. Max Verstappen a Lewis Hamilton nyní údajně zvažují možnost investic do nezávislých týmů.
Nový generální ředitel Renaultu, Francois Provost, potvrdil dlouhodobý plán automobilky Formuli 1 prostřednictvím týmu Alpine.
Martin Brundle ocenil, že Lewis Hamilton působil během domácí Velké ceny Ferrari spokojeněji než obvykle. „Bylo vidět, že se opravdu baví a užívá si víkend,“ uvedl Brundle.
Po Velké ceně Itálie byl Lance Stroll při rozhovorech zcela zdrženlivý. Šéf Aston Martinu Mike Krack uvedl možné důvody jeho frustrace.
Toto Wolff nadále stojí za mladíkem Kimim Antonellim, ale zdá se, že tým už začíná měnit přístup a místo bezmezné ochrany nováčka před kritiky hledá vyváženější cestu jak ho připravit na realitu F1.
Williams po Monze stojí za Carlosem Sainzem, který projel cílem až na 11. místě, a zdůrazňuje potřebu týmové podpory. Šéf James Vowles věří, že se tým dokáže zlepšit v kvalifikaci a v Baku opět bodovat.
Damon Hill vtipně na adresu Mclarenu poznamenal, že se obává, že by po něm Renault mohl chtít, aby své vítězství na GP Itálie 1993 přenechal Alanu Prostovi. Jeho tehdejší týmový kolega totiž kvůli poruše motoru nedokončil závod a Hill zvítězil.
Šéf týmu Fred Vasseur věří, že Lewis Hamilton se ještě během sezony vrátí na pódiové umístění. Podle něj návrat Britovy radosti a motivace v Monze slibuje, že se sedminásobný mistr světa brzy znovu prosadí mezi nejlepšími.
Podle poradce Red Bullu se Max Verstappen znovu plně zapojil do Formule 1 díky rychlejšímu vozu, možnosti prosazovat vlastní nastavení a přesvědčivé výhře na Monze.
Christian Horner se po vítězství Maxe Verstappena v Monze ozval Martinu Brundlovi, aby ocenil jeho chladnokrevný výkon i práci celého týmu Red Bull.
Šéf Mercedesu Toto Wolff projevil výrazné rozhořčení nad výkonem svého týmu na Velké ceně Itálie. Podle něj výsledky nebyly podle očekávání a ukázaly, že tým má před sebou ještě mnoho práce, než bude konkurenceschopný na nejvyšší úrovni.
Max Verstappen se vyjádřil k týmovým příkazům McLarenu během Velké ceny Itálie. Čtyřnásobný mistr světa zdůraznil, že podobné situace nejsou jeho záležitostí a raději se soustředí na závod.