Stáj McLaren Mercedes měla loni sezonu plnou dramatických událostí, ale šéf Ron Dennis ji hodnotí jako úspěšnou. Rok 2008 však očekává z pohledu výsledků ještě lepším. Cílem jsou logicky oba tituly.
V minulé sezoně zažil McLaren řadu negativních skutečností, neovlivní to negativně rok 2008? Až si vzpomeneme na rok 2007, vybaví se nám řada kontroverzních situací, ale také to, že Lewis skoro získal titul, vyhráli jsme řadu závodů a získali hodně bodů. Rok 2007 byl pro nás úspěšný, ale letos chceme být ještě lepší. Oběma jezdcům poskytneme stejné podmínky, očekávám že budou Lewis i Heikki spolupracovat, přitom na sebe budou pozitivně tlačit.
Hamilton byl po ztrátě titulu zklamaný, uvidíme letos jiného Lewise? Stejně jako ostatní piloti, i Lewis touží vyhrávat, byl logicky zklamaný, ale prohrál v samém závěru sezony, která byla pro nováčka rekordní. Mohl si přát lepší vstup do formule 1? Stále se učí a bud ještě lepší.
Smlouva na pět let nebývá v F1 tradicí, má Lewis možnost odejít dříve? Bez komentáře, stejně jako jiné týmy, nebudu hovořit o podrobnostech smlouvy s jezdci. Lewis sám uvedl, že je u McLarenu Mercedes spokojený, možná zde stráví celou kariéru.
Heikki se loni postupně lepšil, dokáže na Lewise tlačit? Myslíme si, že jeho zlepšení bylo impozantní a už na nás stihl udělat dojem jako tvrdě pracující pilot s potřebným talentem. My od něj však nečekáme tlak na Lewise, ale špičkové výkony.
Loni to byl boj s Ferrari. Myslíte si, že se může objevit jiný soupeř, který vás bude znepokojovat? Nikdy nikoho nepodceňujeme, ale soustředíme se na co možná nejlepší přípravu a věříme, že budeme lépe připraveni než naši soupeři.
Vrátí se Renault mezi špičku? Jak jsem uvedl, respektujeme všechny, ale staráme se jen sami o sebe.
FIA navrhuje omezení rozpočtů. Jak se na tuto skutečnost díváte? Tyto otázky je potřeba řešit za zavřenými dveřmi a ne je probírat v médiích.
Vaše vztahy s prezidentem FIA Mosleyem nebyly vždy ideální, co byste v jeho pozici dělal jinak? Jak už řekl Max, naše vztahy nejsou takové, jak se je snaží některá média ukázat. Nikdy jsem neměl ambici, být prezidentem FIA, mne láká vést tým, nikoliv celý automobilový sport.
Šéf týmu Sauber Jonathan Wheatley si udržuje naději, že tým by mohl během Grand Prix v Sao Paulu předvést něco výjimečného, když zde poprvé závodí Gabriel Bortoleto před domácím publikem.
Oscar Piastri přišel o vedení v šampionátu po závodě v Mexico City, čímž se změnilo rozložení sil v boji o titul. Australan tak vstupuje do závěrečné fáze sezony pod větším tlakem.
Williams připravuje změny pro sezonu 2026, které propojují jeho bohatou historii s novou etapou týmu.
Zhou Guanyu se rozpovídal o své cestě ve Ferrari a o tom, co mu aktuální sezona po boku Lewise Hamiltona a Charlese Leclerca přináší.
I přes vedení v šampionátu Lando Norris přiznává, že letošní sezona pro něj nebyla úplně jednoduchá.
Oscar Piastri prochází náročnějším obdobím a jeho pozice v šampionátu se změnila, přičemž závěrečné závody sezony budou klíčové. Mladý Australan nyní čelí většímu tlaku a každý bod se bude počítat.
Bývalý pilot Formule 1 Robert Doornbos okomentoval aktuální dění ve Ferrari a upozornil na jeden z možných problémů, kterému tým Lewise Hamiltona stále čelí.
Paul Monaghan z Red Bullu upozornil, že poslední zlepšení týmu nejsou výsledkem jen jednotlivých technických novinek na voze RB21.
Max Verstappen z Red Bullu a Oliver Bearman z Haasu vstupují do víkendu v Brazílii s větším klidem, protože jim již nehrozí zákaz startu.
Podle informací médií si Ferrari po slibných výsledcích na nedávných závodech v USA a Mexiku rozmyslelo rozsah změn na svém voze pro sezónu 2026.
Jezdci McLarenu, Lando Norris a Oscar Piastri, prozradili, jak ladí přípravy na závěrečný boj o titul, aby zůstali konkurenceschopní až do posledního závodu sezóny.
Pilot Ferrari Charles Leclerc oznámil zásnuby se svou partnerkou Alexandrou Saint Mleux prostřednictvím příspěvku na Instagramu, který během chvíle zaplavil sociální sítě.