Přestože se japonské stáji přes velké úsilí a velké finanční injekce nepodařilo dosáhnout špičkové úrovně a bojovat o vítězství, na házení ručníku do ringu se podle prezidenta týmu ještě nechystají.
„Z jakého důvodu bychom měli formuli 1 opustit,“ ptá se Howett. „Vždyť ani v době dlouholeté nadvlády Ferrari, neodešel žádný tovární tým.“
Howett si nemyslí, že je vše pouze o vítězství a pokud se jich nedaří dosáhnout, je nutné vyklidit pole působnosti. Formule 1 představuje pro výrobce možnost prezentace vlastních schopností, ale současně i možnost zkoušet nové prvky, systémy, materiály a zlepšení. Budoucí formule 1 by měla poskytovat ještě více příležitostí k vývoji prvků, které se budou moci využívat i u sériových automobilů.
„Máme velkou chuť vyhrávat, chceme dokázat, že na to máme a jsme tu oprávněně.“
Toyota tedy ubezpečuje, že s jejich vozem ve startovní listině může Bernie Ecclestone počítat, ale objevily se nedávno i informace, že by se mohl japonský výrobce soustředit pouze na dodávky továrních motorů týmu Williams a svůj tým prodat. John Howett ve své argumentaci pro setrvání také zapomněl, že přece jen jeden výrobce z F1 pro nedostatek výsledků odešel. V roce 2004 ukončil svoje působení ve světě Grand Prix Ford se svým týmem Jaguar.
Ferrari otestovalo nové zadní zavěšení na SF-25 během natáčecího dne v Mugellu, kde za volant usedli Hamilton a Leclerc. Oba však po jízdách uvedli, že v chování vozu nezaznamenali výraznou změnu.
Jacques Villeneuve zpochybnil budoucnost Yukii Tsunody v Red Bullu po slabém začátku sezóny 2025. Podle něj Tsunodovy dosavadní výkony neodpovídají vysokým očekáváním týmu.
Charles Leclerc přiznal, že příchod Lewise Hamiltona do Ferrari mu otevřel nové obzory. Podle něj přinesl Hamilton do týmu jiný pohled na práci a závodění, který ho inspiruje.
George Russell zůstává bez smlouvy pro příští sezónu a jeho budoucnost u Mercedesu tak visí ve vzduchu. Tým mezitím nepřestává projevovat zájem o Maxe Verstappena, který je nadále jejich vysněnou posilou, i když má stále platný kontrakt u Red Bullu.
Carlos Sainz přiznal, že ho zpráva o příchodu Lewise Hamiltona do Ferrari v roce 2025 naprosto šokovala. Nejvíc ho však zaskočilo, že se to nedozvěděl od týmu, ale od kamaráda.
Uprostřed sezony se objevuje jedna z nejneočekávanějších statistik, která překvapuje fanoušky i odborníky. Tento údaj jasně ukazuje, jak nevyzpytatelná a napínavá letošní sezona je, a jak nečekané momenty mohou zásadně ovlivnit celkové pořadí.
Johnny Herbert míní, že o titul mistra světa F1 2025 rozhodne duševní síla a vývoj jezdců McLarenu. Podle něj bude klíčové, jak si Lando Norris a Oscar Piastri poradí se stále ostřejší týmovou rivalitou.
Martin Brundle si myslí, že s náhlým odchodem Christiana Hornera se šance Maxe Verstappena na setrvání v týmu Red Bull výrazně zvýšily. Podle něj může tato změna přinést Verstappenovi větší pocit stability a klidu.
Ari Luyendyk obdivuje talent i vyrovnanost Maxe Verstappena ve Formuli 1. Rád by ho jednou viděl závodit i v IndyCar, kde by podle něj mohl ukázat svou univerzálnost.
Šéf McLarenu Zak Brown nepovažoval odvolání Christiana Hornera z čela Red Bullu za žádné překvapení. Podle něj události směřovaly k tomuto kroku už delší dobu, a Brown tak naznačil, že situaci u konkurence bedlivě sledoval a vnímal známky napětí, které k rozhodnutí mohly vést.
Po suverénním vítězství ve Velké ceně Velké Británie McLaren rozhodně neusíná na vavřínech. Tým z Wokingu jasně naznačuje, že letošní forma není náhoda a do Belgie vyráží s cílem potvrdit, že patří mezi hlavní hráče sezony 2025 a nechce polevit ani po letní přestávce.
Juan Pablo Montoya označil konkrétní „moment hlouposti“, který podle něj ukončil kariéru Daniela Ricciarda ve Formuli 1. Tento okamžik podle něj stál Ricciarda šanci na návrat mezi nejlepší.