Rakušan Klien se nechce šance na závodní kokpit Force India pro sezonu 2008 vzdát a vedení týmu vzkázal, že předvedený výkon při dvou společných testech nebyl vrcholem toho, co může za volantem vozu F1 předvést.
Přestože Rakušan v přímém vnitrotýmovém duelu pohořel jak s Webberem v Jaguaru, tak s Coulthardem v Red Bull, jeho poslední představení v kokpitu Spykeru stáje Force India při testech v Barceloně a Jerezu nebylo z pohledu dosažených časů vůbec špatné. Christian jen mírně zaostal za tolik ceněným Němcem Sutilem, který má s vozem roční zkušenosti.
„Force India mi nabídl spolupráci při testech a já mu na oplátku chtěl ukázat kvalitní výkon. O mém působení v Barceloně a Jerezu se tým vyjádřil pozitivně, ale o jezdcích musí rozhodnout sám až nadejde ten správný čas,“ uved Klien, jenž by si návrat do závodního kokpitu velmi přál.
Ve svých 24 letech má čtyřleté zkušenosti coby závodní pilot a působil navíc naposledy jako hlavní testman u Hondy. „Rád bych s týmem spolupracoval a udělal maximum pro dosažení cílů, které nastavil pan Mallya, moje výkonnost stále roste, vrcholu jsem ještě nedosáhl,“ reagoval Klien na informace o možném jmenování Fisichelly druhým jezdcem stáje ze Silverstone.
Co se týče konkurenceschopnosti vozu v příští sezoně, je přesvědčen o tom, že bude konkurenceschopný a díky správnému směřování investic a lidských zdrojů už nebude vidět jen na samém chvostu startovního pole.
Max Verstappen předvedl v Monze suverénní výkon a dojel do cíle s téměř dvacetisekundovým náskokem před konkurencí.
Oscar Piastri při závěrečné zastávce v boxech na Velké ceně Itálie absolvoval nejrychlejší pit stop celé sezony, přesto však jeho rekord zůstal ve stínu kontroverzních týmových rozhodnutí.
Po odchodu z Formule 1 se Guenther Steiner přesouvá do MotoGP, kde převezme roli CEO stáje Tech3. Jeho krok zároveň rozpoutal spekulace o dalších hvězdách F1. Max Verstappen a Lewis Hamilton nyní údajně zvažují možnost investic do nezávislých týmů.
Nový generální ředitel Renaultu, Francois Provost, potvrdil dlouhodobý plán automobilky Formuli 1 prostřednictvím týmu Alpine.
Martin Brundle ocenil, že Lewis Hamilton působil během domácí Velké ceny Ferrari spokojeněji než obvykle. „Bylo vidět, že se opravdu baví a užívá si víkend,“ uvedl Brundle.
Po Velké ceně Itálie byl Lance Stroll při rozhovorech zcela zdrženlivý. Šéf Aston Martinu Mike Krack uvedl možné důvody jeho frustrace.
Toto Wolff nadále stojí za mladíkem Kimim Antonellim, ale zdá se, že tým už začíná měnit přístup a místo bezmezné ochrany nováčka před kritiky hledá vyváženější cestu jak ho připravit na realitu F1.
Williams po Monze stojí za Carlosem Sainzem, který projel cílem až na 11. místě, a zdůrazňuje potřebu týmové podpory. Šéf James Vowles věří, že se tým dokáže zlepšit v kvalifikaci a v Baku opět bodovat.
Damon Hill vtipně na adresu Mclarenu poznamenal, že se obává, že by po něm Renault mohl chtít, aby své vítězství na GP Itálie 1993 přenechal Alanu Prostovi. Jeho tehdejší týmový kolega totiž kvůli poruše motoru nedokončil závod a Hill zvítězil.
Šéf týmu Fred Vasseur věří, že Lewis Hamilton se ještě během sezony vrátí na pódiové umístění. Podle něj návrat Britovy radosti a motivace v Monze slibuje, že se sedminásobný mistr světa brzy znovu prosadí mezi nejlepšími.
Podle poradce Red Bullu se Max Verstappen znovu plně zapojil do Formule 1 díky rychlejšímu vozu, možnosti prosazovat vlastní nastavení a přesvědčivé výhře na Monze.
Christian Horner se po vítězství Maxe Verstappena v Monze ozval Martinu Brundlovi, aby ocenil jeho chladnokrevný výkon i práci celého týmu Red Bull.