Investice do virtuálních simulací pokračují ve formuli 1 stejně rychle jako v jiných oblastech přípravy. Zatímco dva roky nazpět hrál v simulaci závodních podmínek prim Renault, příští rok by měla být situace u špičkových týmů vyrovnaná.
Obecně byl letos přijat názor, že nejlepší simulátor pro přípravu jezdců na měnící se podmínky závodu má k dispozici McLaren ve svém sídle ve Wokingu.
Ale Ferrari nesmělo zůstat pozadu a bývalý závodní inženýr Felipeho Massy Gabriele Delli Colli dostal za úkol sestrojit obdobný a ještě lepší simulátor, který byl dán před časem do provozu.
Zatím si ho vyzkoušel pouze druhý testovací pilot Marc Gené a nešetřil slovy chvály. Názor Felipeho Massy na simulátory není konkrétně znám, ale Kimi Raikkonen se o tuto možnost přípravy příliš nezajímal ani u McLarenu, ani při přípravě na svoji první sezonu v barvách Ferrari.
Podle dosud neověřených informací pracuje na podobném zařízení usilovně i další stáj, tentokrát však nejde o tovární tým některé slovutné automobilky, ale o stáj výrobce energetických nápojů Red Bull Racing.
Lewis Hamilton se zastal Kimiho Antonelliho, který prochází složitějším obdobím v první sezóně u Mercedesu. Podle něj je důležité dát mladému jezdci čas a podporu, protože úspěch přichází s trpělivostí a učením.
George Russell přiznal, že jednání o prodloužení smlouvy s Mercedesem byla náročná a zahrnovala nejen finanční otázky, ale i vzájemnou důvěru a vizi. Přesto zdůraznil svou loajalitu týmu a optimismus ohledně budoucnosti, zejména s blížícími se změnami v roce 2026.
Spekulace končí. Max Verstappen oficiálně potvrdil věrnost Red Bullu. Tým se tak může před rozhodujícími závody sezony opřít o svou klíčovou hvězdu.
Red Bull potvrdil, že Gianpiero Lambiase se na Velké ceně Maďarska vrátí jako hlavní závodní inženýr Maxe Verstappena. Jeho návrat týmu zajistí stabilitu a zkušenosti před důležitým závodem.
Šéf Williamsu James Vowles varuje, že tým může být v Maďarsku méně konkurenceschopný, přestože nový upgrade vozu ve Spa fungoval. Hungaroring podle něj odhalí limity vozu, který lépe sedí rychlým tratím.
Max Verstappen přiznal, že při obhajobě svých manévrů u komisařů často cituje Ayrtona Sennu. Používá jeho slavná slova: „Pokud už nezkusíš mezeru, která tam je, nejsi závodník.“
Max Verstappen potvrdil setrvání u Red Bullu i pro sezonu 2026, ačkoliv jeho budoucnost byla dlouho předmětem spekulací. Jeho rozhodnutí přichází v době příprav na novou motorovou éru Formule 1.
Red Bull nasadil Yukimu Tsunodovi novou specifikaci podlahy před kvalifikací na Grand Prix Belgie. Tento krok se vyplatil a zlepšil jeho výkon.
Lewis Hamilton přiznal, že intenzita ve Ferrari je mnohem větší, než si dokázal představit. Přechod z Mercedesu do italského týmu pro něj znamenal zásadní kulturní i pracovní změnu.
Frédéric Vasseur prodloužil smlouvu a nadále povede tým Ferrari ve Formuli 1. Tým tím vyjadřuje důvěru v jeho dosavadní práci a směr, kterým Scuderii vede.
Nico Rosberg varuje George Russella během jednání o smlouvě s Totem Wolffem. Doporučuje mu být opatrný a pečlivě zvážit všechny důsledky dlouhodobého závazku.
Fred Vasseur uvedl, že přestože výsledky v Belgii byly různorodé, v týmu panuje pozitivní atmosféra. Všichni jsou optimističtí a plně soustředění na další kroky vedoucí ke zlepšení.