Investice do virtuálních simulací pokračují ve formuli 1 stejně rychle jako v jiných oblastech přípravy. Zatímco dva roky nazpět hrál v simulaci závodních podmínek prim Renault, příští rok by měla být situace u špičkových týmů vyrovnaná.
Obecně byl letos přijat názor, že nejlepší simulátor pro přípravu jezdců na měnící se podmínky závodu má k dispozici McLaren ve svém sídle ve Wokingu.
Ale Ferrari nesmělo zůstat pozadu a bývalý závodní inženýr Felipeho Massy Gabriele Delli Colli dostal za úkol sestrojit obdobný a ještě lepší simulátor, který byl dán před časem do provozu.
Zatím si ho vyzkoušel pouze druhý testovací pilot Marc Gené a nešetřil slovy chvály. Názor Felipeho Massy na simulátory není konkrétně znám, ale Kimi Raikkonen se o tuto možnost přípravy příliš nezajímal ani u McLarenu, ani při přípravě na svoji první sezonu v barvách Ferrari.
Podle dosud neověřených informací pracuje na podobném zařízení usilovně i další stáj, tentokrát však nejde o tovární tým některé slovutné automobilky, ale o stáj výrobce energetických nápojů Red Bull Racing.
Před debutem motorů pro sezonu 2026 vznikla již první kontroverze. Spekuluje se, že Mercedes díky šedé zóně dokáže ze své pohonné jednotky získat o 15 koní víc.
Mercedes odstartoval společně s Hondou očekávání sezony 2026 krátkou ukázkou zvuku své nové pohonné jednotky ve Formuli 1.
Oscar Piastri se ohlíží za svou sezonou 2025 ve Formuli 1 a poukazuje na to, že mu tento rok přinesl cenné lekce a nové zkušenosti.
Carlos Sainz poděkoval Williamsu za jejich pokrok v sezoně 2025. Týmu předal dárky a dopis oslavující jejich páté místo v hodnocení konstruktérů.
Fred Vasseur přiznal, že přechod Lewise Hamiltona z Mercedesu do Ferrari byl náročnější, než očekával, a zdůraznil, že rozdíly v kultuře, týmu a technice ovlivnily jeho první sezonu ve Scuderii.
Sezona Formule 1 2026 přinese zásadní technické změny a nové možnosti strategie, které mohou proměnit podobu závodů. Mercedes a další týmy vstupují do této éry s očekáváním, že nový přístup k aerodynamice a pohonným jednotkám otevře fascinující kapitolu sportu.
Ferrari odhalilo plán uvedení svého monopostu pro sezonu 2026, přičemž šéf stáje Fred Vasseur nastínil strategii týmu pro náročnou předsezonní přípravu.
Bývalý šéf Haasu Guenther Steiner nabídnul mistru světa Lando Norrisovi test na KTM MotoGP motocyklu. Tento neobvyklý krok zřejmě nebude po chuti šéfovi McLarenu Zakovi Brownovi.
Max Verstappen se ohlíží za napínavou sezonou 2025 a popisuje, proč boj o titul Formule 1 nebyl takový, jaký si představoval. Přiznává, že soupeři měli výraznou převahu, a naznačuje, jaké lekce si z toho odnáší.
Sergio Pérez vyjadřuje optimismus ohledně nadcházejícího debutu Cadillacu ve Formuli 1 a věří, že tým dokáže „překvapit“ ostatní soupeře na startovním roštu, přičemž si klade ambiciózní cíle pro svou první sezonu.
Aston Martin se připravuje na zásadní změny pro sezonu 2026 a s novou technikou a designem týmu se očekává zvýšená konkurenceschopnost. Pozornost se soustředí i na jezdecké složení, přičemž Lance Stroll zůstává v týmu i nadále, přestože jeho výkony vyvolávají různé debaty.
Jacques Villeneuve komentuje, jak by mohl Oscar Piastri prožívat náročné okamžiky po průběhu letošní sezony. Podle něj určitá situace může zanechat silný emocionální dopad.