Stáj Renault nepotvrdila dosud ani jednoho jezdce, napjatě se čeká, zda se nakonec dohodne s dvojnásobným šampionem Alonsem nebo nikoliv a kdo mu bude případně dělat dvojku.
Šéf stáje Flavio Briatore aktuálně prohlásil, že se o všem rozhodne mezi dnešním dnem a středou, dále dodal, že stávající jezdecká sestava se v roce 2008 konat nebude.
„Existuje asi 60procentní pravděpodobnost, že se dohodneme s Alonsem, ale když se dva rozejdou, dát se dohromady není nikdy jednoduché,“ uvedl Briatore.
Z toho tedy vyplývají dvě základní možnosti, které ovlivňuje Španěl. Pokud se do francouzské stáje vrátí, bude mu zřejmě dělat týmového kolegu mladý Nelson Piquet nebo stávající Giancarlo Fisichella. Heikki Kovalainen totiž jasně řekl, že dvojkou Alonsovi nebude a je téměř jisté, že jedná s McLarenem.
Jestli se však dočkáme překvapení a Alonso se do Enstone nevrátí, je více než pravděpodobné, že bude jedničkou Kovalainen, otázkou je, kdo bude druhým pilotem. Alonsovi by totiž mnoho prostoru nezbylo.
Nabízí se tak Piquet nebo dvojice pilotů jiných týmů pod platnými smlouvami. Alonso by mohl vytlačit z kokpitu Trulliho a Webbera, přičemž Ital je pro Enstone zcela nepravděpodobnou variantou. Komu nakonec zůstane v rukou “černý petr“? Alonsovi jistě ne.
Formule 1 mnohokrát ukázala, že umí být velmi překvapivá, ale také platí, že jednoduché věci jsou často těmi nejlepšími, a to i v F1. Jako nejpravděpodobnější varianta se tak jeví Alonso - Piquet v Renaultu a Hamilton - Kovalainen v McLarenu. Fisichellovi zůstane v rukou ona nepopulární karta...
George Russell zůstává klidný a věří ve své místo u Mercedesu navzdory spekulacím o jednáních s Maxem Verstappenem. Zdůrazňuje, že se soustředí na výkon, ne na přestupové hry.
Isack Hadjar odmítl přikládat velkou váhu odchodu Christiana Hornera z Red Bullu, ale s úsměvem přiznal, že povýšení Laurenta Mekiese by mu mohlo do budoucna pomoci. Francouzský jezdec zůstává soustředěný na své výkony, přesto mezi řádky naznačil, že nové vedení může být výhodou.
Lewis Hamilton jasně prohlásil, že nechce dopadnout jako Fernando Alonso nebo Sebastian Vettel ve Ferrari, kteří nedokázali získat titul. Zdůraznil, že k úspěchu potřebuje nejen odhodlání, ale i silný tým a správnou strategii.
Liam Lawson se o odchodu Christiana Hornera z Red Bullu dozvěděl z médií, ale tvrdí, že to na jeho cíle a soustředění nemá velký vliv. Nové vedení v podobě Laurenta Mekiese a Alana Permaneho vnímá jako stabilní a motivované, což podle něj týmu nijak neškodí.
Gabriel Bortoleto vyzdvihl výkon Nica Hülkenberga, který v Silverstonu senzačně dovezl Sauber na stupně vítězů. Podle něj veterán předvedl klidnou a precizní jízdu, která je velkým impulsem pro celý tým.
Max Verstappen odmítá spekulace o své budoucnosti a soustředí se na aktuální úkoly. Jeho hlavní prioritou je výkon na trati, bez zbytečného rozptýlení.
Navzdory intenzivním spekulacím z minulého měsíce, které naznačovaly, že dny Freda Vasseura v čele Ferrari by mohly být sečteny, se situace zdá být opačná. Ralf Schumacher si myslí opak.
Yuki Tsunoda dostal od Helmuta Marka jasné potvrzení, že u Red Bullu zůstane minimálně do konce sezony 2025. Pro jezdce je to vítaná jistota po dřívějších spekulacích o možných rychlých změnách v sestavě.
Šéf Mercedesu Formule 1 zchladil spekulace o brzkém příchodu Maxe Verstappena do týmu. Přestože se v paddocku neustále šíří zvěsti o možné změně dresu úřadujícího šampiona, Mercedes se zatím drží zdrženlivého postoje.
George Russell stojí před klíčovým momentem své kariéry, protože jeho smlouva s Mercedesem vyprší už na konci této sezony. Zatímco britský závodník řeší svou budoucnost, Mercedes intenzivně usiluje o podpis Maxe Verstappena, což přidává do celého příběhu ještě větší napětí a nejistotu ohledně dalšího složení týmu.
Lance Stroll ostře kritizoval nová pravidla, která vstoupí v platnost ve Formuli 1 v příští sezoně. Podle něj mohou změny přinést více problémů než užitku.
Lewis Hamilton věří, že tentokrát prolomí své nestálé výsledky na Velké ceně Belgie. Mezitím Ferrari chystá významné technické vylepšení, které by mohlo výrazně ovlivnit boj o čelní příčky.