Vítěz Grand Prix Maďarska 2006 si prožil letos černou sezonu a pohrozil svému zaměstnavateli, že pokud nedojde příští rok k výrazné změně, bude si hledat místo jinde.
„Letošní auto bylo jedna velká katastrofa a zavodění s něčím takovým mne skutečně nebaví. Loni jsme měli po Maďarsku velké plány a sny, skutečnost byla ale diametrálně odlišná, loni jsem tam vyhrál, letos jsem měl auto, které se téměř nedalo řídit,“ uvedl s odstupem času po skončení sezony Brit.
Jenson Button zažil v týmu z Brackley nejlepší roky své kariéry, ale k titulu měl vždy daleko. Už ho nebaví o něm jen před sezonou hovořit. Pokud se v Hondě něco rychle nestane, hodlá využít odstavec v platné smlouvě o výkonnosti.
„Jestli se nepohneme správným směrem, toho odstavce využiji. Je mi jasné, že o titul závodit příští rok nebudeme, ale očekávám výrazné zlepšení.“
Jsou tu však dvě základní skutečnosti, na které nesmíme zapomínat. Poslední konkurenceschopný vůz z Brackley navrhl ještě Geoffrey Willis, jenž už v týmu není. Musel totiž uvolnit místo Shuhei Nakamotovi, který si sice připsal ono vzpomínané vítězství, nicméně s vozem, pod jehož výrobní dokumentací byl podepsán ještě Brit. Letos nepomohla mizernému Nakamotovu monopostu RA107 ani velká generálka uprostřed sezony.
Druhou skutečností je možná budoucnost jezdce. Button sice hovoří o možném odchodu z Hondy, ale už nezmínil, že volných kokpitů příští rok mnoho nebude a těch konkurenceschopných pravděpodobně doslova jako šafránu.
Nicméně něco by přece jen mohlo vyjít, a to inkriminovaný posun správným směrem, neboť horší jako letos to už snad v případě tovární stáje s takovým rozpočtem být ani nemůže…
Šéf týmu Sauber Jonathan Wheatley si udržuje naději, že tým by mohl během Grand Prix v Sao Paulu předvést něco výjimečného, když zde poprvé závodí Gabriel Bortoleto před domácím publikem.
Oscar Piastri přišel o vedení v šampionátu po závodě v Mexico City, čímž se změnilo rozložení sil v boji o titul. Australan tak vstupuje do závěrečné fáze sezony pod větším tlakem.
Williams připravuje změny pro sezonu 2026, které propojují jeho bohatou historii s novou etapou týmu.
Zhou Guanyu se rozpovídal o své cestě ve Ferrari a o tom, co mu aktuální sezona po boku Lewise Hamiltona a Charlese Leclerca přináší.
I přes vedení v šampionátu Lando Norris přiznává, že letošní sezona pro něj nebyla úplně jednoduchá.
Oscar Piastri prochází náročnějším obdobím a jeho pozice v šampionátu se změnila, přičemž závěrečné závody sezony budou klíčové. Mladý Australan nyní čelí většímu tlaku a každý bod se bude počítat.
Bývalý pilot Formule 1 Robert Doornbos okomentoval aktuální dění ve Ferrari a upozornil na jeden z možných problémů, kterému tým Lewise Hamiltona stále čelí.
Paul Monaghan z Red Bullu upozornil, že poslední zlepšení týmu nejsou výsledkem jen jednotlivých technických novinek na voze RB21.
Max Verstappen z Red Bullu a Oliver Bearman z Haasu vstupují do víkendu v Brazílii s větším klidem, protože jim již nehrozí zákaz startu.
Podle informací médií si Ferrari po slibných výsledcích na nedávných závodech v USA a Mexiku rozmyslelo rozsah změn na svém voze pro sezónu 2026.
Jezdci McLarenu, Lando Norris a Oscar Piastri, prozradili, jak ladí přípravy na závěrečný boj o titul, aby zůstali konkurenceschopní až do posledního závodu sezóny.
Pilot Ferrari Charles Leclerc oznámil zásnuby se svou partnerkou Alexandrou Saint Mleux prostřednictvím příspěvku na Instagramu, který během chvíle zaplavil sociální sítě.