Australan Mark Webber sice získal důvěru vedení Red Bull i pro příští sezonu, ale sám od prvního roku v Red Bull jistě čekal více a dost možná se více čekalo i od něj samotného, neboť svého staršího týmového kolegu Coultharda nezastínil.
Webber byl sice podle předpokladu v kvalifikacích výrazně rychlejší, ale v bodovém hodnocení za Skotem zaostal. Nutno však vidět situaci v širších souvislostech a zohlednit i technické problémy či zásahy osudu, které zabránily Australanovi slavit na konci sezony 2007 více bodů na svém kontě.
Stávající pilot Red Bull patří sice mezi stálice hvězdného nebe královny automobilového sportu, ale dosud stále nenaplnil očekávání, se kterými si ho koupil Williams s velkou slávou od Jaguaru. Jeho krajané však stále v úspěch Marka Webbera věří.
„Letošní sezona byla pro něj zklamáním, přitom nebyl vůbec špatný, jsem přesvědčen o tom, že příští rok zajede o hodně lepší výsledky,“ prohlásila na adresu svého krajana bývalá hvězda F1 Jack Brabham. „On je jezdcem, který se nikdy nevzdává.“
Také druhý Australan známý z F1 smýšlí stejně. Paul Stoddart, šéf Webbera z dob jeho působení u Minardi, je přesvědčen, že důvodem slabých výsledků byl špatný monopost. „Pokud jde o Marka, žádný problém nevidím. Stále touží po úspěchu a jen málo lidí je na jedno kolo stejně rychlých, jako on.“
„Příští rok to bude možná vypadat jinak a Red Bull bude nejsilnějším týmem středu pole, pak by přicházela do úvahy i umístění na stupních vítězů,“ dodal Stoddart.
Ferrari podle dostupných informací přichází o dva klíčové členy svého oddělení pro pohonné jednotky. Oba mají zamířit k Audi, které se intenzivně připravuje na svůj vstup do Formule 1 a systematicky posiluje svůj technický tým.
Max Verstappen předvedl v Monze suverénní výkon a dojel do cíle s téměř dvacetisekundovým náskokem před konkurencí.
Oscar Piastri při závěrečné zastávce v boxech na Velké ceně Itálie absolvoval nejrychlejší pit stop celé sezony, přesto však jeho rekord zůstal ve stínu kontroverzních týmových rozhodnutí.
Po odchodu z Formule 1 se Guenther Steiner přesouvá do MotoGP, kde převezme roli CEO stáje Tech3. Jeho krok zároveň rozpoutal spekulace o dalších hvězdách F1. Max Verstappen a Lewis Hamilton nyní údajně zvažují možnost investic do nezávislých týmů.
Nový generální ředitel Renaultu, Francois Provost, potvrdil dlouhodobý plán automobilky Formuli 1 prostřednictvím týmu Alpine.
Martin Brundle ocenil, že Lewis Hamilton působil během domácí Velké ceny Ferrari spokojeněji než obvykle. „Bylo vidět, že se opravdu baví a užívá si víkend,“ uvedl Brundle.
Po Velké ceně Itálie byl Lance Stroll při rozhovorech zcela zdrženlivý. Šéf Aston Martinu Mike Krack uvedl možné důvody jeho frustrace.
Toto Wolff nadále stojí za mladíkem Kimim Antonellim, ale zdá se, že tým už začíná měnit přístup a místo bezmezné ochrany nováčka před kritiky hledá vyváženější cestu jak ho připravit na realitu F1.
Williams po Monze stojí za Carlosem Sainzem, který projel cílem až na 11. místě, a zdůrazňuje potřebu týmové podpory. Šéf James Vowles věří, že se tým dokáže zlepšit v kvalifikaci a v Baku opět bodovat.
Damon Hill vtipně na adresu Mclarenu poznamenal, že se obává, že by po něm Renault mohl chtít, aby své vítězství na GP Itálie 1993 přenechal Alanu Prostovi. Jeho tehdejší týmový kolega totiž kvůli poruše motoru nedokončil závod a Hill zvítězil.
Šéf týmu Fred Vasseur věří, že Lewis Hamilton se ještě během sezony vrátí na pódiové umístění. Podle něj návrat Britovy radosti a motivace v Monze slibuje, že se sedminásobný mistr světa brzy znovu prosadí mezi nejlepšími.
Podle poradce Red Bullu se Max Verstappen znovu plně zapojil do Formule 1 díky rychlejšímu vozu, možnosti prosazovat vlastní nastavení a přesvědčivé výhře na Monze.