Dnešní kvalifikace přinesla drobný incident mezi dvěma jezdci soutěžícími o titul. K výbuchu hněvu nedošlo, Raikkonen vzal situaci sportovně a Hamilton se omlouval jak jen to šlo.
V úplném finále závěrečné části kvalifikace došlo k tomu, že McLaren málem propásl možnost zajet letmé kolo. Lewis Hamilton proto při výjezdu z boxů spěchal, aby protnul cílovou čáru před uplynutím vymezené lhůty, což mu zajišťuje počítání času z dokončeného kola. Když vyjel z připojovacího pruhu, blížil se zezadu Raikkonen a přestože zůstal Brit mimo ideální stopu, Fin s Ferrari byl dlouhý ztratil cenný čas.
„Samozřejmě, že mi to nepomohlo. Poté co jsem ho objel, byl jsem široký a ztratil jsem trochu času. Nevím kolik, data jsem ještě neviděl, ale bylo by to snadnější, kdyby mi nechal volnou cestu. Ale stalo se, raději bych byl v první řadě, nicméně třetí místo je taky dobré a uvidíme, co nám přinese závod," uvedl Kimi Raikkonen.
Pilot McLarenu a nejvážnější aspirant na titul mistra světa o Raikkonenovi věděl, podle svých slov si však není vědom toho, že by zavazel.
„Když jsem vyjížděl na dráhu, tým mi oznámil, že tam bude Kimi, ale v takové rychlosti zrcátka vibrují a nemohl jsem ho vidět včas. Jestli jsem byl v jeho cestě, omlouvám se, ale myslím si, že ne. Nemám pocit, že jsem mu překážel, uhýbal jsem a brzdil. Dělal jsem svoji práci jak jsem uměl nejlépe a omlouvám se mu," vysvětlil na tiskové konferenci svůj úhel pohledu Lewis Hamilton.
Sezóna Formule 1 v roce 2025 slibuje být jednou z nejzajímavějších a nejdiskutovanějších v posledních letech. Britská média se zaměřují na několik klíčových témat, která budou formovat nadcházející ročník.
Johnny Herbert tvrdí, že by bylo logické, kdyby Max Verstappen zvažoval návrat ke spolupráci s Adrianem Neweym a Hondou v týmu Aston Martin.
Flavio Briatore, výkonný poradce týmu Alpine, v dokumentu Drive to Survive bez servítek vyjádřil svůj názor na Estebana Ocona. Bývalý šéf Renaultu nešetřil kritikou a jasně dal najevo, co si o budoucím jezdci Haasu pro sezonu 2025 skutečně myslí.
Max Verstappen v posledních dnech varuje své fanoušky na možné technické problémy v úvodu sezóny, což se odráží v opatrných vyjádřeních z tábora Red Bullu. I přesto však Bernie Ecclestone věří, že titul i letos skončí v rukou holandského pilota.
Během zimní přestávky FIA informovala týmy Formule 1 o revizi technické směrnice, která se zaměřuje na testování pružnosti předních křídel.
Během sezóny 2024 F1 byl McLaren často předmětem pozornosti producentů Drive to Survive. Ačkoliv se v Wokingu nemuselo nutně jednat o přímý konflikt, objevila se tam kontroverze, která vzbudila pozornost.
Strategická inženýrka Red Bullu Hannah Schmitz využívá svou pozici k motivaci žen v motorsportu. Jako jedna z nejvýraznějších žen v paddocku ukazuje, že F1 není jen mužská záležitost. Svým působením otevírá dveře talentovaným a odhodlaným bez ohledu na pohlaví.
Na začátku roku 2024 učinil Lewis Hamilton krok, který otřásl světem Formule 1, když oznámil, že přechází do Ferrari, čímž pravděpodobně přepsal historii přestupů v této disciplíně. Dost o tom vypovídá i nová série o F1 na službě Netflix.
Max Verstappen přiznal, že Red Bull letos není favoritem na vítězství v Austrálii, protože konkurence, jako McLaren, Ferrari a Mercedes, se výrazně zlepšila.
Max Verstappen považuje McLaren za hlavního favorita na titul v nadcházející sezóně, přičemž Red Bull má ještě co zlepšovat. I když Verstappen nečeká vítězství v Melbourne, věří v postupné zlepšení v průběhu sezóny.
Sezona formule 1 ještě ani nezačala a už to v paddocku vře. Ferrari představilo svůj nový monopost, ale Red Bull má vážné pochybnosti o jeho regulérnosti. Spory se vyostřují a do Maranella míří inspektoři, kteří mají prověřit, zda italský tým neporušil pravidla. Do centra dění se tak dostává i Lewis Hamilton, který se chystá na svou premiéru v červených barvách.
Bylo potvrzeno, že tým Cadillac F1 získal konečné schválení pro vstup do šampionátu. Tento nový tým, podporovaný společnostmi TWG Motorsports a General Motors (GM), se tak připojí na startovní rošt jako 11. tým Formule 1 v roce 2026.