WILLIAMS - REVIEW; Dá se říci, že se týmu z Grove na brazilské dráze příliš nedaří. Loni zde byli její jezdci za očekáváním a letos je tomu také tak. Rosberg sice dokázal vůz protlačit do Top10, ale stačil jen na desáté místo. Nakajima dosáhl stejného výsledku jako Wurz, skončil mezi prvními.
Nico Rosberg, 10. Inženýři odvedli dobrou práci, postupně vůz zlepšovali, zvláště od rána, ale myslím si, že jsme se dostali do poslední části kvalifikace se štěstím. Z vozu jsem ve druhé části více dostat nemohl. S větším množstvím paliva jsem měl ve finále problémy s vyvážením, což mne stálo jednu nebo dvě desetiny. Možná jsem mohl porazit Coultharda, ale v rozhodujícím kole jsem udělal menší chybu, někdy se nepodaří zajet úplně bezchybné kolo. Při delších úsecích jsme docela rychlí, tak si počkejme, jak to zítra bude vypadat.
Kazuki Nakajima, 19. Dnes to bylo těžké, nevím proč, ale vůz se proti rannímu tréninku choval jinak nemohl jsem z něj dostat více. Když jsem přidal i pár chyb, kvalifikace je zklamáním. Nyní se chci podívat na data a porovnat je s Nicovými, abych viděl, kde mám rezervy.
Sezóna Formule 1 v roce 2025 slibuje být jednou z nejzajímavějších a nejdiskutovanějších v posledních letech. Britská média se zaměřují na několik klíčových témat, která budou formovat nadcházející ročník.
Johnny Herbert tvrdí, že by bylo logické, kdyby Max Verstappen zvažoval návrat ke spolupráci s Adrianem Neweym a Hondou v týmu Aston Martin.
Flavio Briatore, výkonný poradce týmu Alpine, v dokumentu Drive to Survive bez servítek vyjádřil svůj názor na Estebana Ocona. Bývalý šéf Renaultu nešetřil kritikou a jasně dal najevo, co si o budoucím jezdci Haasu pro sezonu 2025 skutečně myslí.
Max Verstappen v posledních dnech varuje své fanoušky na možné technické problémy v úvodu sezóny, což se odráží v opatrných vyjádřeních z tábora Red Bullu. I přesto však Bernie Ecclestone věří, že titul i letos skončí v rukou holandského pilota.
Během zimní přestávky FIA informovala týmy Formule 1 o revizi technické směrnice, která se zaměřuje na testování pružnosti předních křídel.
Během sezóny 2024 F1 byl McLaren často předmětem pozornosti producentů Drive to Survive. Ačkoliv se v Wokingu nemuselo nutně jednat o přímý konflikt, objevila se tam kontroverze, která vzbudila pozornost.
Strategická inženýrka Red Bullu Hannah Schmitz využívá svou pozici k motivaci žen v motorsportu. Jako jedna z nejvýraznějších žen v paddocku ukazuje, že F1 není jen mužská záležitost. Svým působením otevírá dveře talentovaným a odhodlaným bez ohledu na pohlaví.
Na začátku roku 2024 učinil Lewis Hamilton krok, který otřásl světem Formule 1, když oznámil, že přechází do Ferrari, čímž pravděpodobně přepsal historii přestupů v této disciplíně. Dost o tom vypovídá i nová série o F1 na službě Netflix.
Max Verstappen přiznal, že Red Bull letos není favoritem na vítězství v Austrálii, protože konkurence, jako McLaren, Ferrari a Mercedes, se výrazně zlepšila.
Max Verstappen považuje McLaren za hlavního favorita na titul v nadcházející sezóně, přičemž Red Bull má ještě co zlepšovat. I když Verstappen nečeká vítězství v Melbourne, věří v postupné zlepšení v průběhu sezóny.
Sezona formule 1 ještě ani nezačala a už to v paddocku vře. Ferrari představilo svůj nový monopost, ale Red Bull má vážné pochybnosti o jeho regulérnosti. Spory se vyostřují a do Maranella míří inspektoři, kteří mají prověřit, zda italský tým neporušil pravidla. Do centra dění se tak dostává i Lewis Hamilton, který se chystá na svou premiéru v červených barvách.
Bylo potvrzeno, že tým Cadillac F1 získal konečné schválení pro vstup do šampionátu. Tento nový tým, podporovaný společnostmi TWG Motorsports a General Motors (GM), se tak připojí na startovní rošt jako 11. tým Formule 1 v roce 2026.