MCLAREN REVIEW; Stejně jako pro dalších dvacet jezdců startovního pole, i pro piloty McLarenu byly dnešní povětrnostní podmínky výzvou a hrozbou současně. Stáj se i v případě Hamiltona rozhodla pro ofenzivní strategii, ale štěstí jim tentokrát nepřálo. Alonso udržel boj o titul otevřený.
Fernando Alonso, 2. Dnes to pro mne dopadlo velmi dobře. Měl jsem pěkný souboj s Felipem hned po startu, ale nepodařilo se mi dokončit první kolo před ním. Stálo mne to v další části závodu čas, neboť jsem trpěl ztrátou přítlaku v rychlých zatáčkách. Obtížné to bylo zvláště s opotřebenými mokrými gumami, byly totiž prakticky úplně sjeté. Vydrželi jsme na dráze ale tak dlouho, abychom přečkali poslední přeháňku a dostali se po mé poslední zastávce před Felipeho. Přestože výsledek podpořil mé šance na titul, stále to nebude snadné. Bojovat budu ale až do šachovnicové vlajky v Brazílii.
Lewis Hamilton, nedokončil Když jsem vystoupil z vozu, cítil jsem se mizerně vůči týmu i sobě. Celý rok neudělám chybu, ale dopustím se jí právě nyní. Ještě je před námi ale jeden závod a stále to mohu dokázat. Start byl výborný a vše se vyvíjelo dobře. Předtím, než jsem zajížděl ke druhé zastávce v boxech, spolu s týmem jsme se rozhodli vytrvat na dráze do konce deštivé přeháňky i přesto, že gumy byly v žalostném stavu. Souboj s Kimim proto také nebyl z mé strany nijak agresivní, snažil jsem se jet ke gumám co nejohleduplněji. Dopadlo by to dobře, ale chyboval jsem na příjezdu do boxů. Rozhodli jsme se správně, jen to nedopadlo šťastně. Ale nyní se už budu zase soustředit na Brazílii.
Šéf týmu Ron Dennis odůvodnil špatné Lewisovy pneumatiky tím, že jezdec jel proti týmovému kolegovi i dvěma Ferrari na stejných gumách delší dobu díky dřívější první zastávce. „V kombinaci s tím, proměnlivým počasím a drobnou chybou, skončil dnes Lewis v kačírku. Fernando odjel skvělý závod a udržel boj o titul otevřený.
Sezóna Formule 1 v roce 2025 slibuje být jednou z nejzajímavějších a nejdiskutovanějších v posledních letech. Britská média se zaměřují na několik klíčových témat, která budou formovat nadcházející ročník.
Johnny Herbert tvrdí, že by bylo logické, kdyby Max Verstappen zvažoval návrat ke spolupráci s Adrianem Neweym a Hondou v týmu Aston Martin.
Flavio Briatore, výkonný poradce týmu Alpine, v dokumentu Drive to Survive bez servítek vyjádřil svůj názor na Estebana Ocona. Bývalý šéf Renaultu nešetřil kritikou a jasně dal najevo, co si o budoucím jezdci Haasu pro sezonu 2025 skutečně myslí.
Max Verstappen v posledních dnech varuje své fanoušky na možné technické problémy v úvodu sezóny, což se odráží v opatrných vyjádřeních z tábora Red Bullu. I přesto však Bernie Ecclestone věří, že titul i letos skončí v rukou holandského pilota.
Během zimní přestávky FIA informovala týmy Formule 1 o revizi technické směrnice, která se zaměřuje na testování pružnosti předních křídel.
Během sezóny 2024 F1 byl McLaren často předmětem pozornosti producentů Drive to Survive. Ačkoliv se v Wokingu nemuselo nutně jednat o přímý konflikt, objevila se tam kontroverze, která vzbudila pozornost.
Strategická inženýrka Red Bullu Hannah Schmitz využívá svou pozici k motivaci žen v motorsportu. Jako jedna z nejvýraznějších žen v paddocku ukazuje, že F1 není jen mužská záležitost. Svým působením otevírá dveře talentovaným a odhodlaným bez ohledu na pohlaví.
Na začátku roku 2024 učinil Lewis Hamilton krok, který otřásl světem Formule 1, když oznámil, že přechází do Ferrari, čímž pravděpodobně přepsal historii přestupů v této disciplíně. Dost o tom vypovídá i nová série o F1 na službě Netflix.
Max Verstappen přiznal, že Red Bull letos není favoritem na vítězství v Austrálii, protože konkurence, jako McLaren, Ferrari a Mercedes, se výrazně zlepšila.
Max Verstappen považuje McLaren za hlavního favorita na titul v nadcházející sezóně, přičemž Red Bull má ještě co zlepšovat. I když Verstappen nečeká vítězství v Melbourne, věří v postupné zlepšení v průběhu sezóny.
Sezona formule 1 ještě ani nezačala a už to v paddocku vře. Ferrari představilo svůj nový monopost, ale Red Bull má vážné pochybnosti o jeho regulérnosti. Spory se vyostřují a do Maranella míří inspektoři, kteří mají prověřit, zda italský tým neporušil pravidla. Do centra dění se tak dostává i Lewis Hamilton, který se chystá na svou premiéru v červených barvách.
Bylo potvrzeno, že tým Cadillac F1 získal konečné schválení pro vstup do šampionátu. Tento nový tým, podporovaný společnostmi TWG Motorsports a General Motors (GM), se tak připojí na startovní rošt jako 11. tým Formule 1 v roce 2026.