Do tiskového střediska přišli jezdci tentokrát mnohem více mokří, než po tradičním obřadu se šampaňským. K mikrofonům usedli vítěz Hamilton, šťastný Kovalainen a obvykle zamlklý Raikkonen.
Lewis Hamilton - McLaren Mercedes, 1. Tohle byl nejdelší závod mé kariéry, zdálo se, že trvá do nekonečna. Při druhé žluté fázi jsem neustále říkal mým inženýrům, ať kontaktují Red Bull a ti zase řeknou Markovi Webberovi, ať si udržuje větší odstup, že díky bezpečnostnímu vozu nemohu jet rychleji. Po restartu jsem si dělal obavy v případě Kovalainena, ale byl jsem o vteřinu rychlejší. Z výsledku jsem ohromně šťastný a je to skvělé i pro tým. Jízda v dešti na prvním místě v posledním kole, to mi připomíná Sennu a Prosta a věřím tomu, že jsem na správné cestě, abych dosáhl podobných úspěchů jako oni. Moc děkuji týmu za jeho podporu a tvrdou práci.
Heikki Kovalainen - Renault, 2. Letošní rok je pro náš tým obtížný a i tenhle víkend to byla s vozem těžká hra. Dnes ráno bylo počasí ještě horší, než včera, tak to nevypadalo vůbec dobře, ale nikdy se nesmíte vzdávat. Strategie vyšla znamenitě a je z toho první letošní pódium pro Renault. Naše konkurenceschopnost byla dobrá a pódium jsme si zasloužili. V závěru jsem bojoval s Kimim, ale vůbec jsem ho neviděl. Pouze jsem věděl, že je rychlejší a že zaútočí. Jediné co jsem mohl dělat, bylo vyhýbat se kalužím vody a udržet se na dráze. Moc jsem to druhé místo chtěl.
Kimi Raikkonen - Ferrari, 3. Rozhodli jsme se do závodu odstartovat na přechodných pneumatikách, ale déšť za bezpečnostním vozem zesílil. To ale nebyl jediný problém, dnes jich bylo více. Po závodě jsem slyšel, že bylo přijato pravidlo, díky kterému museli všichni startovat s pneumatikami do silného deště, ale FIA nebo vedení závodu nám to neřeklo. Tohle způsobilo naši neplánovanou zastávku u mechaniků. Stálo nás to hodně, ale ne zase tolik, celý závod jsem téměř nic neviděl. Pak jsem se snažil dojet Heikkiho, dokonce jsem ho na chvíli předjel, ale byl jsem moc rychlý a on mi to hned vrátil. Největší problémem bylo vidět dráhu a vozy kolem. Ale něco jsme z toho přece jen vyzískali.
Lewis Hamilton vypadl už v Q1 poté, co mu byl smazán čas za překročení traťových limitů. Do Velké ceny Belgie tak odstartuje až ze 16. místa.
Andrea Kimi Antonelli opět vypadl už v Q1 a jeho čekání na průlomový výsledek ve Formuli 1 se prodlužuje. Naděje, které ho provázely do královské disciplíny, zatím zůstávají nenaplněné.
Lando Norris získal pole position na belgické Grand Prix 2025 v Spa, když porazil svého týmového kolegu Oscara Piastriho. Norris tak zajistil McLarenu nejlepší startovní pozici před nedělním závodem.
Navzdory nové zadní závěsové geometrii skončilo Ferrari ve sprintu belgického GP čtvrté, což podle týmu odpovídá téměř maximálnímu výkonu vozu na Spa. Novinka zatím nepřinesla výrazný posun v tempu, a Ferrari tak musí dál pracovat na zlepšení.
Oscar Piastri strávil během sprintu ve Spa příliš mnoho času za Maxem Verstappenem a je odhodlaný podobnou situaci v nedělním závodě neopakovat. Do Grand Prix vstupuje s jasným cílem postavit se svému rivalovi čelem.
Martin Brundle vyzval Mercedes, aby pevně podpořil nováčka Andreu Kimiho Antonelliho, který čelí rostoucímu tlaku. Podle něj mladý jezdec potřebuje klidné zázemí, aby mohl naplno rozvinout svůj potenciál.
Max Verstappen si připsal další vítězství, když v belgickém sprintu překonal Oscara Piastriho a znovu ukázal svou mistrovskou formu. Rozhodující manévr předvedl hned po startu, poté už Red Bull udával tempo a Piastri se musel spokojit s druhým místem.
Lewis Hamilton se ve Spa roztočil v šikaně Bus Stop po zablokování zadních kol a kvalifikaci tak nedokončil podle představ. Do sobotního sprintu odstartuje až z 18. místa.
Oscar Piastri si ve Spa vyjel pole position pro sobotní sprint a znovu tak podtrhl formu, kterou McLaren předvádí v belgických Ardenách. Mladý Australan zvládl kvalifikaci nejlépe ze všech a do krátkého závodu odstartuje z čela startovního roštu.
Oscar Piastri ovládl jediný trénink na GP Belgie ve Spa, když překonal Maxe Verstappena i týmového parťáka Landa Norrise. McLaren tím hned v úvodu víkendu demonstroval svou formu.
George Russell zůstává klidný a věří ve své místo u Mercedesu navzdory spekulacím o jednáních s Maxem Verstappenem. Zdůrazňuje, že se soustředí na výkon, ne na přestupové hry.
Isack Hadjar odmítl přikládat velkou váhu odchodu Christiana Hornera z Red Bullu, ale s úsměvem přiznal, že povýšení Laurenta Mekiese by mu mohlo do budoucna pomoci. Francouzský jezdec zůstává soustředěný na své výkony, přesto mezi řádky naznačil, že nové vedení může být výhodou.