Do tiskového střediska přišli jezdci tentokrát mnohem více mokří, než po tradičním obřadu se šampaňským. K mikrofonům usedli vítěz Hamilton, šťastný Kovalainen a obvykle zamlklý Raikkonen.
Lewis Hamilton - McLaren Mercedes, 1. Tohle byl nejdelší závod mé kariéry, zdálo se, že trvá do nekonečna. Při druhé žluté fázi jsem neustále říkal mým inženýrům, ať kontaktují Red Bull a ti zase řeknou Markovi Webberovi, ať si udržuje větší odstup, že díky bezpečnostnímu vozu nemohu jet rychleji. Po restartu jsem si dělal obavy v případě Kovalainena, ale byl jsem o vteřinu rychlejší. Z výsledku jsem ohromně šťastný a je to skvělé i pro tým. Jízda v dešti na prvním místě v posledním kole, to mi připomíná Sennu a Prosta a věřím tomu, že jsem na správné cestě, abych dosáhl podobných úspěchů jako oni. Moc děkuji týmu za jeho podporu a tvrdou práci.
Heikki Kovalainen - Renault, 2. Letošní rok je pro náš tým obtížný a i tenhle víkend to byla s vozem těžká hra. Dnes ráno bylo počasí ještě horší, než včera, tak to nevypadalo vůbec dobře, ale nikdy se nesmíte vzdávat. Strategie vyšla znamenitě a je z toho první letošní pódium pro Renault. Naše konkurenceschopnost byla dobrá a pódium jsme si zasloužili. V závěru jsem bojoval s Kimim, ale vůbec jsem ho neviděl. Pouze jsem věděl, že je rychlejší a že zaútočí. Jediné co jsem mohl dělat, bylo vyhýbat se kalužím vody a udržet se na dráze. Moc jsem to druhé místo chtěl.
Kimi Raikkonen - Ferrari, 3. Rozhodli jsme se do závodu odstartovat na přechodných pneumatikách, ale déšť za bezpečnostním vozem zesílil. To ale nebyl jediný problém, dnes jich bylo více. Po závodě jsem slyšel, že bylo přijato pravidlo, díky kterému museli všichni startovat s pneumatikami do silného deště, ale FIA nebo vedení závodu nám to neřeklo. Tohle způsobilo naši neplánovanou zastávku u mechaniků. Stálo nás to hodně, ale ne zase tolik, celý závod jsem téměř nic neviděl. Pak jsem se snažil dojet Heikkiho, dokonce jsem ho na chvíli předjel, ale byl jsem moc rychlý a on mi to hned vrátil. Největší problémem bylo vidět dráhu a vozy kolem. Ale něco jsme z toho přece jen vyzískali.
Sezóna Formule 1 v roce 2025 slibuje být jednou z nejzajímavějších a nejdiskutovanějších v posledních letech. Britská média se zaměřují na několik klíčových témat, která budou formovat nadcházející ročník.
Johnny Herbert tvrdí, že by bylo logické, kdyby Max Verstappen zvažoval návrat ke spolupráci s Adrianem Neweym a Hondou v týmu Aston Martin.
Flavio Briatore, výkonný poradce týmu Alpine, v dokumentu Drive to Survive bez servítek vyjádřil svůj názor na Estebana Ocona. Bývalý šéf Renaultu nešetřil kritikou a jasně dal najevo, co si o budoucím jezdci Haasu pro sezonu 2025 skutečně myslí.
Max Verstappen v posledních dnech varuje své fanoušky na možné technické problémy v úvodu sezóny, což se odráží v opatrných vyjádřeních z tábora Red Bullu. I přesto však Bernie Ecclestone věří, že titul i letos skončí v rukou holandského pilota.
Během zimní přestávky FIA informovala týmy Formule 1 o revizi technické směrnice, která se zaměřuje na testování pružnosti předních křídel.
Během sezóny 2024 F1 byl McLaren často předmětem pozornosti producentů Drive to Survive. Ačkoliv se v Wokingu nemuselo nutně jednat o přímý konflikt, objevila se tam kontroverze, která vzbudila pozornost.
Strategická inženýrka Red Bullu Hannah Schmitz využívá svou pozici k motivaci žen v motorsportu. Jako jedna z nejvýraznějších žen v paddocku ukazuje, že F1 není jen mužská záležitost. Svým působením otevírá dveře talentovaným a odhodlaným bez ohledu na pohlaví.
Na začátku roku 2024 učinil Lewis Hamilton krok, který otřásl světem Formule 1, když oznámil, že přechází do Ferrari, čímž pravděpodobně přepsal historii přestupů v této disciplíně. Dost o tom vypovídá i nová série o F1 na službě Netflix.
Max Verstappen přiznal, že Red Bull letos není favoritem na vítězství v Austrálii, protože konkurence, jako McLaren, Ferrari a Mercedes, se výrazně zlepšila.
Max Verstappen považuje McLaren za hlavního favorita na titul v nadcházející sezóně, přičemž Red Bull má ještě co zlepšovat. I když Verstappen nečeká vítězství v Melbourne, věří v postupné zlepšení v průběhu sezóny.
Sezona formule 1 ještě ani nezačala a už to v paddocku vře. Ferrari představilo svůj nový monopost, ale Red Bull má vážné pochybnosti o jeho regulérnosti. Spory se vyostřují a do Maranella míří inspektoři, kteří mají prověřit, zda italský tým neporušil pravidla. Do centra dění se tak dostává i Lewis Hamilton, který se chystá na svou premiéru v červených barvách.
Bylo potvrzeno, že tým Cadillac F1 získal konečné schválení pro vstup do šampionátu. Tento nový tým, podporovaný společnostmi TWG Motorsports a General Motors (GM), se tak připojí na startovní rošt jako 11. tým Formule 1 v roce 2026.