Japonský tým automobilky Honda se připravoval na takřka domácí závody pilně a svědomitě. Přepravena byla aeroaktualizace Fuji, jež však nakonec na voze použita nebyla.
Důvody vysvětlil šéf týmu Nick Fry a souvisely přirozeně s konkurenceschopností monopostu RA107 konstruovaného pod vedením Shuhei Nakamota.
„Nový balík aerodynamických dílů jsme vyzkoušeli při testech v Jerezu, ale potvrdilo se přesně to, co napovídaly údaje z aerodynamického tunelu. Vůz byl sice vyváženější, ale na přítlaku nám to nepomohlo.“
Honda bude v práci s těmito poznatky a díly pracovat dál, soustředí se na přípravu vozu na příští sezonu.
„V letošním roce jsme udělali na voze více úprav, než v letech předchozích, přesto to nepřineslo žádný velký rozdíl,“ konstatoval Fry.
Jsme přesvědčeni o tom, že příklad Hondy ukazuje pravdivou skutečnost. Pokud je vůz od samého začátku problematický, sebevýraznější aktualizace nebo dokonce evoluce jsou k ničemu. Bylo tomu tak v případě mnoha jiných vozů jiných týmů a RA107 je posledním v řadě.
A dnešní kvalifikační úspěch Jensona Buttona? Brit je znám svojí neobyčejnou kontrolou vozu na samé hranici a Barrichello se zítra postaví se stejným vozem v závěru startovního roštu...
Sezóna Formule 1 v roce 2025 slibuje být jednou z nejzajímavějších a nejdiskutovanějších v posledních letech. Britská média se zaměřují na několik klíčových témat, která budou formovat nadcházející ročník.
Johnny Herbert tvrdí, že by bylo logické, kdyby Max Verstappen zvažoval návrat ke spolupráci s Adrianem Neweym a Hondou v týmu Aston Martin.
Flavio Briatore, výkonný poradce týmu Alpine, v dokumentu Drive to Survive bez servítek vyjádřil svůj názor na Estebana Ocona. Bývalý šéf Renaultu nešetřil kritikou a jasně dal najevo, co si o budoucím jezdci Haasu pro sezonu 2025 skutečně myslí.
Max Verstappen v posledních dnech varuje své fanoušky na možné technické problémy v úvodu sezóny, což se odráží v opatrných vyjádřeních z tábora Red Bullu. I přesto však Bernie Ecclestone věří, že titul i letos skončí v rukou holandského pilota.
Během zimní přestávky FIA informovala týmy Formule 1 o revizi technické směrnice, která se zaměřuje na testování pružnosti předních křídel.
Během sezóny 2024 F1 byl McLaren často předmětem pozornosti producentů Drive to Survive. Ačkoliv se v Wokingu nemuselo nutně jednat o přímý konflikt, objevila se tam kontroverze, která vzbudila pozornost.
Strategická inženýrka Red Bullu Hannah Schmitz využívá svou pozici k motivaci žen v motorsportu. Jako jedna z nejvýraznějších žen v paddocku ukazuje, že F1 není jen mužská záležitost. Svým působením otevírá dveře talentovaným a odhodlaným bez ohledu na pohlaví.
Na začátku roku 2024 učinil Lewis Hamilton krok, který otřásl světem Formule 1, když oznámil, že přechází do Ferrari, čímž pravděpodobně přepsal historii přestupů v této disciplíně. Dost o tom vypovídá i nová série o F1 na službě Netflix.
Max Verstappen přiznal, že Red Bull letos není favoritem na vítězství v Austrálii, protože konkurence, jako McLaren, Ferrari a Mercedes, se výrazně zlepšila.
Max Verstappen považuje McLaren za hlavního favorita na titul v nadcházející sezóně, přičemž Red Bull má ještě co zlepšovat. I když Verstappen nečeká vítězství v Melbourne, věří v postupné zlepšení v průběhu sezóny.
Sezona formule 1 ještě ani nezačala a už to v paddocku vře. Ferrari představilo svůj nový monopost, ale Red Bull má vážné pochybnosti o jeho regulérnosti. Spory se vyostřují a do Maranella míří inspektoři, kteří mají prověřit, zda italský tým neporušil pravidla. Do centra dění se tak dostává i Lewis Hamilton, který se chystá na svou premiéru v červených barvách.
Bylo potvrzeno, že tým Cadillac F1 získal konečné schválení pro vstup do šampionátu. Tento nový tým, podporovaný společnostmi TWG Motorsports a General Motors (GM), se tak připojí na startovní rošt jako 11. tým Formule 1 v roce 2026.