Italské noviny Tuttosportu vychválili jízdu dvojnásobného šampiona naplno. Britský Daily Mirror soudí, že jezdci Ferrari už mají definitivně po mistrovských ambicích. Španělský Marca zase vzkázal Hamiltonovi, že Fernanda bude těžké porazit.
Média znovu oslavovala svoje hrdiny, tedy britská a španělská. V Itálii přiznali poctivě porážku svého Ferrari a ocenili první vítězství Alonsa na slavném okruhu v Monze.
„Pro Ferrari to už bude těžké, starý pes Dennis ukázal ostré zuby,“ napsal Liberta. Gazzetta dello Sport předpokládá, že jezdecký titul je už zřejmě ztracen, ale v Poháru konstruktérů může Ferrari pomoci FIA. „Alonso si zasloužil vítězství i potlesk, má talent a sympatie, Monzu dobyl poprvé,“ doplnila La Republica. Tuttosport zašel asi nejdále: „Alonsův triumf jako ze snu. Hamilton je na dosah. Snem Španěla je získat titul, odejít z McLarenu a usednout do Ferrari. Španěl ve Ferrari, to bude rozruch.“
Velká Británie si logicky všímala skutečnosti, že McLaren porazil svého letošního soupeře na jeho domácím hřišti, slavné Monze. „Hamilton a Alonso zasadili Ferrari nejtvrdší nářez za 57 let Formule 1,“ nadepsal článek Daily Mirror. The Sun tradičně oslavoval britského mladíka, zvláště jeho předjížděcí manévry na obě Ferrari. „Kdo tvrdí, že se v F1 nedá předjíždět?“
Španělé byli struční, Alonso je hrdinou, ukázal všem. „Alonso byl dokonalý. Monza mu ležela u nohou,“ uvedl El Pais. Sport se obul do Hamiltona: „Hamiltone, tady to máš, koukej se vzdát.“
Německo stojí nyní poněkud stranou a titulky jsou objektivní. Der Spiegel poukázal na zásadní skutečnost. Výhodou McLarenu je rychlost, spolehlivost a bodový zisk, ale i Ferrari má po Monze jednu výhodu na své straně, a to jasnou hierarchii jezdců…
V posledních týdnech se stále častěji spekuluje o možné obnovení používání motorů V10 ve Formuli 1. Tento návrat k ikonické technologii by mohl přinést zásadní změny ve výkonu a zvuku aut, což by jistě vzbudilo velký zájem mezi fanoušky i týmy.
Alain Prost, čtyřnásobný mistr světa Formule 1, čelí nenávistným zprávám na sociálních sítích kvůli své rivalitě s Ayrtonem Sennou, která ho pronásleduje i po více než 30 letech. Tato minulost se stala nevyhnutelnou součástí jeho života. Prezident FIA Mohamed Ben Sulayem vyjádřil podporu Prostovi a pokračuje v boji proti urážkám v online prostředí.
Sezóna Formule 1 v roce 2025 slibuje být jednou z nejzajímavějších a nejdiskutovanějších v posledních letech. Britská média se zaměřují na několik klíčových témat, která budou formovat nadcházející ročník.
Johnny Herbert tvrdí, že by bylo logické, kdyby Max Verstappen zvažoval návrat ke spolupráci s Adrianem Neweym a Hondou v týmu Aston Martin.
Flavio Briatore, výkonný poradce týmu Alpine, v dokumentu Drive to Survive bez servítek vyjádřil svůj názor na Estebana Ocona. Bývalý šéf Renaultu nešetřil kritikou a jasně dal najevo, co si o budoucím jezdci Haasu pro sezonu 2025 skutečně myslí.
Max Verstappen v posledních dnech varuje své fanoušky na možné technické problémy v úvodu sezóny, což se odráží v opatrných vyjádřeních z tábora Red Bullu. I přesto však Bernie Ecclestone věří, že titul i letos skončí v rukou holandského pilota.
Během zimní přestávky FIA informovala týmy Formule 1 o revizi technické směrnice, která se zaměřuje na testování pružnosti předních křídel.
Během sezóny 2024 F1 byl McLaren často předmětem pozornosti producentů Drive to Survive. Ačkoliv se v Wokingu nemuselo nutně jednat o přímý konflikt, objevila se tam kontroverze, která vzbudila pozornost.
Strategická inženýrka Red Bullu Hannah Schmitz využívá svou pozici k motivaci žen v motorsportu. Jako jedna z nejvýraznějších žen v paddocku ukazuje, že F1 není jen mužská záležitost. Svým působením otevírá dveře talentovaným a odhodlaným bez ohledu na pohlaví.
Na začátku roku 2024 učinil Lewis Hamilton krok, který otřásl světem Formule 1, když oznámil, že přechází do Ferrari, čímž pravděpodobně přepsal historii přestupů v této disciplíně. Dost o tom vypovídá i nová série o F1 na službě Netflix.
Max Verstappen přiznal, že Red Bull letos není favoritem na vítězství v Austrálii, protože konkurence, jako McLaren, Ferrari a Mercedes, se výrazně zlepšila.
Max Verstappen považuje McLaren za hlavního favorita na titul v nadcházející sezóně, přičemž Red Bull má ještě co zlepšovat. I když Verstappen nečeká vítězství v Melbourne, věří v postupné zlepšení v průběhu sezóny.