O možném přestupu Fernanda Alonsa zpět do Renaultu se hovoří stále, ale s přibývajícím časem a informacemi se zdá taková varianta ještě nepravděpodobnější.
Aby k návratu dvojnásobného šampiona skutečně došlo, musel by mít francouzský tým k dispozici výborné auto a slušný finanční obnos. A je téměř jisté, že nyní nedisponuje ani jedním.
Při představení nového Renaultu Laguna v Salzburgu se k této možnosti vyjádřil nejpovolanější muž koncernu, CEO Carlos Ghosn.
„Úspěchu v F1 dosáhnete jedině kolektivní prací. Potřebujete špičkový tým, šasi, motor, a pneumatiky. Bez všech těchto věcí neuspěje ani špičkový pilot.“
Ghosn věří tomu, že Renault F1 doplatil v letošní sezoně na tři skutečnosti. V první řadě se soustředili loni až do konce sezony na boj o titul a příprava nového vozu R27 na to doplatila. Dále se jedná o přechod na pneumatiky Bridgestone a ztrátu Fernanda Alonsa.
„Stále ale víme jak vyhrávat. Jsem přesvědčen, že příští rok budeme zase bojovat o vítězství. Tým totiž nestojí na jedné osobě.“
Mezi řádky se tak dá vyčíst, že Španěl nepříliš nakloněný výdajům do motosportu, nehodlá plýtvat penězi na plat odpovídající hodnotě dvojnásobného mistra světa…
V posledních týdnech se stále častěji spekuluje o možné obnovení používání motorů V10 ve Formuli 1. Tento návrat k ikonické technologii by mohl přinést zásadní změny ve výkonu a zvuku aut, což by jistě vzbudilo velký zájem mezi fanoušky i týmy.
Alain Prost, čtyřnásobný mistr světa Formule 1, čelí nenávistným zprávám na sociálních sítích kvůli své rivalitě s Ayrtonem Sennou, která ho pronásleduje i po více než 30 letech. Tato minulost se stala nevyhnutelnou součástí jeho života. Prezident FIA Mohamed Ben Sulayem vyjádřil podporu Prostovi a pokračuje v boji proti urážkám v online prostředí.
Sezóna Formule 1 v roce 2025 slibuje být jednou z nejzajímavějších a nejdiskutovanějších v posledních letech. Britská média se zaměřují na několik klíčových témat, která budou formovat nadcházející ročník.
Johnny Herbert tvrdí, že by bylo logické, kdyby Max Verstappen zvažoval návrat ke spolupráci s Adrianem Neweym a Hondou v týmu Aston Martin.
Flavio Briatore, výkonný poradce týmu Alpine, v dokumentu Drive to Survive bez servítek vyjádřil svůj názor na Estebana Ocona. Bývalý šéf Renaultu nešetřil kritikou a jasně dal najevo, co si o budoucím jezdci Haasu pro sezonu 2025 skutečně myslí.
Max Verstappen v posledních dnech varuje své fanoušky na možné technické problémy v úvodu sezóny, což se odráží v opatrných vyjádřeních z tábora Red Bullu. I přesto však Bernie Ecclestone věří, že titul i letos skončí v rukou holandského pilota.
Během zimní přestávky FIA informovala týmy Formule 1 o revizi technické směrnice, která se zaměřuje na testování pružnosti předních křídel.
Během sezóny 2024 F1 byl McLaren často předmětem pozornosti producentů Drive to Survive. Ačkoliv se v Wokingu nemuselo nutně jednat o přímý konflikt, objevila se tam kontroverze, která vzbudila pozornost.
Strategická inženýrka Red Bullu Hannah Schmitz využívá svou pozici k motivaci žen v motorsportu. Jako jedna z nejvýraznějších žen v paddocku ukazuje, že F1 není jen mužská záležitost. Svým působením otevírá dveře talentovaným a odhodlaným bez ohledu na pohlaví.
Na začátku roku 2024 učinil Lewis Hamilton krok, který otřásl světem Formule 1, když oznámil, že přechází do Ferrari, čímž pravděpodobně přepsal historii přestupů v této disciplíně. Dost o tom vypovídá i nová série o F1 na službě Netflix.
Max Verstappen přiznal, že Red Bull letos není favoritem na vítězství v Austrálii, protože konkurence, jako McLaren, Ferrari a Mercedes, se výrazně zlepšila.
Max Verstappen považuje McLaren za hlavního favorita na titul v nadcházející sezóně, přičemž Red Bull má ještě co zlepšovat. I když Verstappen nečeká vítězství v Melbourne, věří v postupné zlepšení v průběhu sezóny.