MCLAREN - REVIEW; Vozy týmu z Wokingu budou stát zítra na špinavé straně dráhy. Druhá a čtvrtá pozice je sice dobrá, ale první řada by byla lepší. Hamilton i Alonso přiznávají, že konkurenční Ferrari je ve stejné formě a rozdíly jsou minimální.
Brit dokázal z kvalifikace vytěžit více, Španěl podcenil přípravu kvalifikačního nastavení a zřejmě chyboval i při volbě pneumatik.
Lewis Hamilton, 2. Výsledek je pro mne docela dobrý a jsem za něj rád. V trénincích jsme byli rychlí, ale v prvních dílech kvalifikace jsme ve formě moc nebyli. V poslední části jsem začal jako čtvrtý a nebyl jsem si příliš jistý, zda dokážeme dát dohromady opravdu konkurenceschopný čas. Snažil jsem se a tlačil jsem co to šlo. Trochu jsem ztratil v poslední zatáčce, která je ošidná, ale byl to dobrý výkon jak pro mne, tak tým. Vůz je výborný, máme silný balík, lidé v týmu ho tři týdny vylepšovali, ne každý měl prázdniny. Doufejme, že z toho budeme zítra v boji s Ferrari profitovat.
Fernando Alonso, 4. Kvalifikace není snadná nikdy, ale myslím si, že jsem dnes ze sebe vydal maximum. Jsme ve formě, ale zítra to bude těsné a náročné. Dá se říci, že jsme stále s Ferrari velmi blízko sebe, proto může zítra vyhrát kdokoliv z nás čtyř. Rozhodovat bude strategie, práce v boxech, množství paliva a další faktory. Po kvalifikaci je vždy jednodušší říkat, jak jste měli co udělat, ale všechna naše rozhodnutí byla OK. Trochu více jsme včera pracovali na nastavení pro závod a možná jsme kvalifikaci trochu podcenili. Uvidíme zítra. V Británii jsem také v kvalifikaci příliš neuspěl a v závodě to bylo pro mne mnohem lepší. Nastavení pro zítřejší závod je perfektní. Dnešní potíž byla zřejmě v použití tvrdších gum, které se však zdály po celý víkend rychlejší. Tým se mne ptal na volbu a já si vybral tvrdší. Asi to nebylo správné rozhodnutí.
Šéf týmu Sauber Jonathan Wheatley si udržuje naději, že tým by mohl během Grand Prix v Sao Paulu předvést něco výjimečného, když zde poprvé závodí Gabriel Bortoleto před domácím publikem.
Oscar Piastri přišel o vedení v šampionátu po závodě v Mexico City, čímž se změnilo rozložení sil v boji o titul. Australan tak vstupuje do závěrečné fáze sezony pod větším tlakem.
Williams připravuje změny pro sezonu 2026, které propojují jeho bohatou historii s novou etapou týmu.
Zhou Guanyu se rozpovídal o své cestě ve Ferrari a o tom, co mu aktuální sezona po boku Lewise Hamiltona a Charlese Leclerca přináší.
I přes vedení v šampionátu Lando Norris přiznává, že letošní sezona pro něj nebyla úplně jednoduchá.
Oscar Piastri prochází náročnějším obdobím a jeho pozice v šampionátu se změnila, přičemž závěrečné závody sezony budou klíčové. Mladý Australan nyní čelí většímu tlaku a každý bod se bude počítat.
Bývalý pilot Formule 1 Robert Doornbos okomentoval aktuální dění ve Ferrari a upozornil na jeden z možných problémů, kterému tým Lewise Hamiltona stále čelí.
Paul Monaghan z Red Bullu upozornil, že poslední zlepšení týmu nejsou výsledkem jen jednotlivých technických novinek na voze RB21.
Max Verstappen z Red Bullu a Oliver Bearman z Haasu vstupují do víkendu v Brazílii s větším klidem, protože jim již nehrozí zákaz startu.
Podle informací médií si Ferrari po slibných výsledcích na nedávných závodech v USA a Mexiku rozmyslelo rozsah změn na svém voze pro sezónu 2026.
Jezdci McLarenu, Lando Norris a Oscar Piastri, prozradili, jak ladí přípravy na závěrečný boj o titul, aby zůstali konkurenceschopní až do posledního závodu sezóny.
Pilot Ferrari Charles Leclerc oznámil zásnuby se svou partnerkou Alexandrou Saint Mleux prostřednictvím příspěvku na Instagramu, který během chvíle zaplavil sociální sítě.