SUPER AGURI REVIEW - Podle tiskového prohlášení japonského soukromého týmu hrálo hlavní roli v dnešním závodě počasí. Zatímco proti mnoha soupeřům Davidson a Sato své vozy na dráze v záplavě vody udrželi, Japonce později vyřadila hydraulika, Brit dokončil závod daleko za body.
Takuma Sato, nedokončil Závodit v dešti na suchých pneumatikách byla ohromná legrace. Získal jsem hodně pozic a na konci prvního kola jsem byl desátý. Pak ale začalo pršet silně a já si před vyvěšením červené vlajky přijel pro gumy do deště. Po restartu to vypadalo, že jsme konkurenceschopní, ale měl jsem problémy s hydraulikou a musel závod vzdát. Je to škoda.
Anthony Davidson, 12. Díky počasí to byl náročný závod. Bylo těžké rozhodovat, jakou gumu a kdy použít, ale za suchých podmínek vypadal vůz rychleji než Hondy a užil jsem si pěkný souboj s Rubensem o jedenácté místo. Bylo to zábavné a zřejmě nejlepší částí mého závodu. Při dešti v samém závěru jsme s přezutím chybovali, bylo to klíčové rozhodování. Bylo dobré, že jsme byli rychlí, ale celkově je dnešní výsledek zklamáním.
Aguri Suzuki, šéf týmu Počasí bylo od startu nejisté. Vozy měly slušnou rychlost, ale Takumu vyřadily potíže s hydraulickým systémem a Anthonyho poškodilo rozhodování o výměně pneumatik. Celý tým však odvedl skvělou práci.
Jody Egginton, dlouholetý technický ředitel Racing Bulls, odchází z Formule 1. Po téměř 30 letech v motorsportu, během nichž významně přispěl k technologickému rozvoji týmu, se nyní zaměří na inovace mimo samotnou F1. Tento krok znamená konec jeho působení v šampionátu, ale zůstává součástí širší rodiny Red Bullu.
Red Bull dal jasně najevo svou důvěru v Liama Lawsona, když mu poskytl příležitost v jeho první kompletní sezóně ve Formuli 1. Mladý Novozélanďan, který již při svých dosavadních startech prokázal talent a odhodlání, má před sebou velkou šanci potvrdit očekávání a ukázat, že je cennou investicí pro budoucnost týmu. Fanoušci věří, že Lawson dokáže naplno využít svou příležitost a stát se stabilním členem startovního pole.
V posledních týdnech se stále častěji spekuluje o možné obnovení používání motorů V10 ve Formuli 1. Tento návrat k ikonické technologii by mohl přinést zásadní změny ve výkonu a zvuku aut, což by jistě vzbudilo velký zájem mezi fanoušky i týmy.
Alain Prost, čtyřnásobný mistr světa Formule 1, čelí nenávistným zprávám na sociálních sítích kvůli své rivalitě s Ayrtonem Sennou, která ho pronásleduje i po více než 30 letech. Tato minulost se stala nevyhnutelnou součástí jeho života. Prezident FIA Mohamed Ben Sulayem vyjádřil podporu Prostovi a pokračuje v boji proti urážkám v online prostředí.
Sezóna Formule 1 v roce 2025 slibuje být jednou z nejzajímavějších a nejdiskutovanějších v posledních letech. Britská média se zaměřují na několik klíčových témat, která budou formovat nadcházející ročník.
Johnny Herbert tvrdí, že by bylo logické, kdyby Max Verstappen zvažoval návrat ke spolupráci s Adrianem Neweym a Hondou v týmu Aston Martin.
Flavio Briatore, výkonný poradce týmu Alpine, v dokumentu Drive to Survive bez servítek vyjádřil svůj názor na Estebana Ocona. Bývalý šéf Renaultu nešetřil kritikou a jasně dal najevo, co si o budoucím jezdci Haasu pro sezonu 2025 skutečně myslí.
Max Verstappen v posledních dnech varuje své fanoušky na možné technické problémy v úvodu sezóny, což se odráží v opatrných vyjádřeních z tábora Red Bullu. I přesto však Bernie Ecclestone věří, že titul i letos skončí v rukou holandského pilota.
Během zimní přestávky FIA informovala týmy Formule 1 o revizi technické směrnice, která se zaměřuje na testování pružnosti předních křídel.
Během sezóny 2024 F1 byl McLaren často předmětem pozornosti producentů Drive to Survive. Ačkoliv se v Wokingu nemuselo nutně jednat o přímý konflikt, objevila se tam kontroverze, která vzbudila pozornost.
Strategická inženýrka Red Bullu Hannah Schmitz využívá svou pozici k motivaci žen v motorsportu. Jako jedna z nejvýraznějších žen v paddocku ukazuje, že F1 není jen mužská záležitost. Svým působením otevírá dveře talentovaným a odhodlaným bez ohledu na pohlaví.
Na začátku roku 2024 učinil Lewis Hamilton krok, který otřásl světem Formule 1, když oznámil, že přechází do Ferrari, čímž pravděpodobně přepsal historii přestupů v této disciplíně. Dost o tom vypovídá i nová série o F1 na službě Netflix.