Francouzská federace motorsportu (FFSA) má v rukou platný kontrakt na pořádání závodu GP Francie do roku 2011, již dnes je však jisté, že se ve Francii příští rok nepojede.
Otázka budoucnosti tradičního závodu odvisí od řady okolností. Bernie Ecclestone hospodařící s komerčními právy k F1 před několika měsíci jasně prohlásil, že okruh Magny Cours nesplňuje obvyklé standardy, především v dostupnosti a ubytování.
„Je pravdou, že před dvaceti roky byly Berniemu přislíbeny silnice, hotely, ale nic z toho realizováno nebylo. Nechceme se schovávat, tohle je problém, který si plně uvědomujeme," přiznává Eric Barbaroux z FFSA.
Barbaroux potvrdil, že budou jednat s Britem o další budoucnosti podniku a zrušení či úpravě platného kontraktu. „Věříme, že bude souhlasit. Přeje si déle za této situace v Magny Cours nezávodit. Také je potřeba si uvědomit, že náklady na závod představují 22 milionů Euro a nemůžeme si dovolit dotovat každoročně rozpočet dvěma nebo třemi miliony."
FFSA věří, že se podaří vrátit Formuli 1 do Francie už v roce 2009. Odpovědní lidé nyní musí podle Barbarouxe zasednout k jednacímu stolu a najít nejvhodnější řešení, zajistit finanční návratnost a splnit požadavky Bernieho Ecclestonea buď novým okruhem u Paříže nebo zajištěním obvyklých standardů v Magny Cours. „Uděláme maximum proto, aby tradice GP Francie pokračovala."
Streamovací platforma F1 TV, která pokrývá všechny závodní víkendy Formule 1, přichází týden před první Velkou cenou s významnou novinkou. Fanoušci budou mít nyní možnost předplatit F1 TV Premium, které nabízí zcela nové funkce a vylepšení pro ještě lepší zážitek ze sledování závodů.
Jody Egginton, dlouholetý technický ředitel Racing Bulls, odchází z Formule 1. Po téměř 30 letech v motorsportu, během nichž významně přispěl k technologickému rozvoji týmu, se nyní zaměří na inovace mimo samotnou F1. Tento krok znamená konec jeho působení v šampionátu, ale zůstává součástí širší rodiny Red Bullu.
Red Bull dal jasně najevo svou důvěru v Liama Lawsona, když mu poskytl příležitost v jeho první kompletní sezóně ve Formuli 1. Mladý Novozélanďan, který již při svých dosavadních startech prokázal talent a odhodlání, má před sebou velkou šanci potvrdit očekávání a ukázat, že je cennou investicí pro budoucnost týmu. Fanoušci věří, že Lawson dokáže naplno využít svou příležitost a stát se stabilním členem startovního pole.
V posledních týdnech se stále častěji spekuluje o možné obnovení používání motorů V10 ve Formuli 1. Tento návrat k ikonické technologii by mohl přinést zásadní změny ve výkonu a zvuku aut, což by jistě vzbudilo velký zájem mezi fanoušky i týmy.
Alain Prost, čtyřnásobný mistr světa Formule 1, čelí nenávistným zprávám na sociálních sítích kvůli své rivalitě s Ayrtonem Sennou, která ho pronásleduje i po více než 30 letech. Tato minulost se stala nevyhnutelnou součástí jeho života. Prezident FIA Mohamed Ben Sulayem vyjádřil podporu Prostovi a pokračuje v boji proti urážkám v online prostředí.
Sezóna Formule 1 v roce 2025 slibuje být jednou z nejzajímavějších a nejdiskutovanějších v posledních letech. Britská média se zaměřují na několik klíčových témat, která budou formovat nadcházející ročník.
Johnny Herbert tvrdí, že by bylo logické, kdyby Max Verstappen zvažoval návrat ke spolupráci s Adrianem Neweym a Hondou v týmu Aston Martin.
Flavio Briatore, výkonný poradce týmu Alpine, v dokumentu Drive to Survive bez servítek vyjádřil svůj názor na Estebana Ocona. Bývalý šéf Renaultu nešetřil kritikou a jasně dal najevo, co si o budoucím jezdci Haasu pro sezonu 2025 skutečně myslí.
Max Verstappen v posledních dnech varuje své fanoušky na možné technické problémy v úvodu sezóny, což se odráží v opatrných vyjádřeních z tábora Red Bullu. I přesto však Bernie Ecclestone věří, že titul i letos skončí v rukou holandského pilota.
Během zimní přestávky FIA informovala týmy Formule 1 o revizi technické směrnice, která se zaměřuje na testování pružnosti předních křídel.
Během sezóny 2024 F1 byl McLaren často předmětem pozornosti producentů Drive to Survive. Ačkoliv se v Wokingu nemuselo nutně jednat o přímý konflikt, objevila se tam kontroverze, která vzbudila pozornost.
Strategická inženýrka Red Bullu Hannah Schmitz využívá svou pozici k motivaci žen v motorsportu. Jako jedna z nejvýraznějších žen v paddocku ukazuje, že F1 není jen mužská záležitost. Svým působením otevírá dveře talentovaným a odhodlaným bez ohledu na pohlaví.