VELKÁ BRITÁNIE, tisková konference po kvalifikaci: Lewis Hamilton (McLaren), Kimi Räikkönen (Ferrari), Fernando Alonso (McLaren)
Lewis Hamilton - pole-position Slyšel jsem v autě všechny ty lidi kolem. Byla to výjimečně emocionální kvalifikace. Ferrari byla hodně rychlá, stejně jako Fernando. První ze dvou posledních měřených kol se mi nepovedlo. Ve druhém jsem udělal chybu v první zatáčce a musel jsem do toho potom dát úplně všechno. Jsem z toho kola nadšený a těším se na zítra. Mám obrovskou radost z podpory diváků, je to ohromně povzbudivé."
Kimi Räikkönen - 2. Bylo to perfektní kolo, ale bohužel jsem udělal chybu v poslední zatáčce, byl jsem příliš široký a vyjel jsem trochu mimo trať, to mě stálo hodně času. Jsem trochu zklamaný, ale závod bude dlouhý a hodně se může změnit už na startu. Uvidíme, co bude v našich silách.
Fernando Alonso - 3. Měřené kolo se mi povedlo, nebyl žádný problém a čas je slušný. Hlavně jsem spokojený s autem. První místo by samozřejmě bylo lepší než třetí, ale s naší strategií dnes více nebylo možné a doufejme, že zítra se to vyplatí. Máme auto nastaveno pro závod a uvidíme, jestli půjde předjíždět. Cílem bude rozhodně vítězství.
Jenson Button prošel během své kariéry ve Formuli 1 mnoha výzvami, a zatímco v roce 2007 závodil za Hondu, jeho šance na úspěch byly minimální.
Sledování Formule 1 by se v USA mohlo brzy změnit. Kromě tradičních televizních kanálů a služby F1 TV se do boje o vysílací práva údajně zapojí i Netflix. Pokud uspěje, fanoušci by mohli závody sledovat přímo na populární streamovací platformě.
Přestup Lewise Hamiltona do Ferrari způsobil nevídaný zájem o soukromé testování formule 1, který překonal všechny dosavadní reakce na přestupy jiných jezdců.
Max Verstappen už čtyři roky dominuje Formuli 1 a stejnou nadvládu si drží i ve výši svého platu. Podle serveru Racing News 365 si v nadcházející sezóně přijde na 65 milionů dolarů, tedy více než 1,5 miliardy korun. Těsně za ním je Lewis Hamilton, který si ve Ferrari vydělá o pět milionů méně. Tyto částky však představují pouze základní mzdu – nezahrnují bonusy, příjmy z reklamy ani další komerční aktivity jezdců.
Sebastian Vettel a Lewis Hamilton patřili k největším rivalům moderní éry Formule 1. Během patnácti let soupeření na trati mezi nimi nechyběly napínavé momenty, ostré souboje ani slovní přestřelky.
Sauber Motorsport otevře v tomto roce nové technické centrum ve Velké Británii, což je klíčový krok v jejich přípravách na přechod k Audi jako oficiálnímu továrnímu týmu ve Formuli 1 od roku 2026.
Bitva o titul ve Formuli 1 v roce 2025 bude extrémně těsná. Každý detail může rozhodnout, a i když je to ve světě F1 běžné, letošní sezóna slibuje být ještě napínavější než kdy dřív.
Carlos Sainz prozradil, co ho přimělo spojit svou budoucnost s Williamsem. Klíčovou roli sehrály dvě věci – ambiciózní projekt a lidé v týmu, kteří ho okamžitě nadchli.
George Russell si pro sezonu 2025 stanovil několik cílů, přičemž za jednu z hlavních priorit považuje zlepšení svého závodního tempa, které považuje za klíčové pro úspěch v nadcházející sezóně.
Moet & Chandon se stalo oficiálním dodavatelem šampaňského pro Formuli 1, čímž francouzský sekt po čtyřech letech na pódiu nahradil italské šumivé víno Ferrari. Společnost LVMH uzavřela s Formulí 1 desetiletý sponzorský kontrakt, který zahrnuje i značky Louis Vuitton a TAG Heuer.
Lewis Hamilton pokračuje v poznávání techniky Ferrari, a podle informací byl již stanoven termín, kdy poprvé usedne za volant vozu F1 2025.
Lewis Hamilton stojí před jednou z nejtěžších zkoušek své kariéry. V barvách Ferrari se musí utkat s Charlesem Leclercem, který je odhodlaný dokázat, že je týmovou jedničkou. Podaří se Hamiltonovi získat rekordní osmý titul mistra světa?