Stáj Ferrari získala pole-position, dvojité vítězství i dvě nejrychlejší kola závodu.
Nejrychlejšími vozy na trati byly Ferrari, vůbec nejlepší kolo zajel Felipe Massa před druhou zastávkou v boxech. Kimi Räikkönen jezdil svá nejrychlejší kola před první zastávkou na měkkých pneumatikách.
McLareny dnes oproti Ferrari jednoznačně zaostaly, potvrzují to i nejrychlejší kola, přestože Hamilton měl volnou trať a jel na tři zastávky v boxech, tedy většinou s lehčím vozem. Strategie tří zastávek se v letošním Magny Cours vůbec nevyplatila.
Jestliže pro diváky byla druhá polovina závodu nudná, pak pro řadu jezdců rozhodně ne. Polovina startovního pole zajela svá nejrychlejší kola až v posledních kolech! Snažit se museli zejména Fisichella a Heidfeld, kteří hájili své pozice před Alonsem.
Pro Hondu je povzbudivý šestý nejrychlejší čas v podání Jensona Buttona, který je další známkou zlepšující se formy vozů v barvách Země. Trochu překvapivý je až desátý Kubicův čas, rozhodující je však čtvrté místo v cíli.
Nejrychlejší kola Grand Prix Francie 2007 1. Felipe Massa - Ferrari - 1:16.099 (42) 2. Kimi Räikkönen - Ferrari - 1:16.207 (20) 3. Fernando Alonso - McLaren - 207.590 1:16.495 (36) 4. Lewis Hamilton - McLaren - 1:16.587 (39) 5. Giancarlo Fisichella - Renault - 1:16.703 (70) 6. Jenson Button - Honda - 1:16.770 (70) 7. Nick Heidfeld - BMW - 1:16.875 (70) 8. Ralf Schumacher - Toyota - 1:16.966 (68) 9. Nico Rosberg - Williams - 1:17.011 (69) 10. Robert Kubica - BMW - 1:17.153 (44) 11. Heikki Kovalainen - Renault - 1:17.206 (69) 12. Rubens Barrichello - Honda - 1:17.220 (68) 13. Alexander Wurz - Williams - 1:17.240 (69) 14. Mark Webber - Red Bull - 1:17.249 (69) 15. David Coulthard - Red Bull - 1:17.447 (68) 16. Takuma Sato - Super Aguri - 1:17.796 (39) 17. Scott Speed - Toro Rosso - 1:17.934 (51) 18. Adrian Sutil - Spyker - 1:18.091 (27) 19. Christijan Albers - Spyker - 1:18.955 (27)
Charles Leclerc se ohlíží za sezonou 2025 s kombinací spokojenosti a kritického pohledu. Poté přinesl svůj pohled na budoucnost.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.
Yuki Tsunoda pogratuloval Landu Norrisovi k zisku titulu v sezóně 2025. Britský pilot z McLarenu porazil svého týmového kolegu z Red Bullu Maxe Verstappena.
Šéf Ferrari Fred Vasseur se nenechává znepokojit veřejnými komentáři svých jezdců a zdůrazňuje, že jeho hlavním zájmem je práce týmu a příprava na další sezonu.