Stáj Ferrari získala pole-position, dvojité vítězství i dvě nejrychlejší kola závodu.
Nejrychlejšími vozy na trati byly Ferrari, vůbec nejlepší kolo zajel Felipe Massa před druhou zastávkou v boxech. Kimi Räikkönen jezdil svá nejrychlejší kola před první zastávkou na měkkých pneumatikách.
McLareny dnes oproti Ferrari jednoznačně zaostaly, potvrzují to i nejrychlejší kola, přestože Hamilton měl volnou trať a jel na tři zastávky v boxech, tedy většinou s lehčím vozem. Strategie tří zastávek se v letošním Magny Cours vůbec nevyplatila.
Jestliže pro diváky byla druhá polovina závodu nudná, pak pro řadu jezdců rozhodně ne. Polovina startovního pole zajela svá nejrychlejší kola až v posledních kolech! Snažit se museli zejména Fisichella a Heidfeld, kteří hájili své pozice před Alonsem.
Pro Hondu je povzbudivý šestý nejrychlejší čas v podání Jensona Buttona, který je další známkou zlepšující se formy vozů v barvách Země. Trochu překvapivý je až desátý Kubicův čas, rozhodující je však čtvrté místo v cíli.
Nejrychlejší kola Grand Prix Francie 2007 1. Felipe Massa - Ferrari - 1:16.099 (42) 2. Kimi Räikkönen - Ferrari - 1:16.207 (20) 3. Fernando Alonso - McLaren - 207.590 1:16.495 (36) 4. Lewis Hamilton - McLaren - 1:16.587 (39) 5. Giancarlo Fisichella - Renault - 1:16.703 (70) 6. Jenson Button - Honda - 1:16.770 (70) 7. Nick Heidfeld - BMW - 1:16.875 (70) 8. Ralf Schumacher - Toyota - 1:16.966 (68) 9. Nico Rosberg - Williams - 1:17.011 (69) 10. Robert Kubica - BMW - 1:17.153 (44) 11. Heikki Kovalainen - Renault - 1:17.206 (69) 12. Rubens Barrichello - Honda - 1:17.220 (68) 13. Alexander Wurz - Williams - 1:17.240 (69) 14. Mark Webber - Red Bull - 1:17.249 (69) 15. David Coulthard - Red Bull - 1:17.447 (68) 16. Takuma Sato - Super Aguri - 1:17.796 (39) 17. Scott Speed - Toro Rosso - 1:17.934 (51) 18. Adrian Sutil - Spyker - 1:18.091 (27) 19. Christijan Albers - Spyker - 1:18.955 (27)
Jenson Button prošel během své kariéry ve Formuli 1 mnoha výzvami, a zatímco v roce 2007 závodil za Hondu, jeho šance na úspěch byly minimální.
Sledování Formule 1 by se v USA mohlo brzy změnit. Kromě tradičních televizních kanálů a služby F1 TV se do boje o vysílací práva údajně zapojí i Netflix. Pokud uspěje, fanoušci by mohli závody sledovat přímo na populární streamovací platformě.
Přestup Lewise Hamiltona do Ferrari způsobil nevídaný zájem o soukromé testování formule 1, který překonal všechny dosavadní reakce na přestupy jiných jezdců.
Max Verstappen už čtyři roky dominuje Formuli 1 a stejnou nadvládu si drží i ve výši svého platu. Podle serveru Racing News 365 si v nadcházející sezóně přijde na 65 milionů dolarů, tedy více než 1,5 miliardy korun. Těsně za ním je Lewis Hamilton, který si ve Ferrari vydělá o pět milionů méně. Tyto částky však představují pouze základní mzdu – nezahrnují bonusy, příjmy z reklamy ani další komerční aktivity jezdců.
Sebastian Vettel a Lewis Hamilton patřili k největším rivalům moderní éry Formule 1. Během patnácti let soupeření na trati mezi nimi nechyběly napínavé momenty, ostré souboje ani slovní přestřelky.
Sauber Motorsport otevře v tomto roce nové technické centrum ve Velké Británii, což je klíčový krok v jejich přípravách na přechod k Audi jako oficiálnímu továrnímu týmu ve Formuli 1 od roku 2026.
Bitva o titul ve Formuli 1 v roce 2025 bude extrémně těsná. Každý detail může rozhodnout, a i když je to ve světě F1 běžné, letošní sezóna slibuje být ještě napínavější než kdy dřív.
Carlos Sainz prozradil, co ho přimělo spojit svou budoucnost s Williamsem. Klíčovou roli sehrály dvě věci – ambiciózní projekt a lidé v týmu, kteří ho okamžitě nadchli.
George Russell si pro sezonu 2025 stanovil několik cílů, přičemž za jednu z hlavních priorit považuje zlepšení svého závodního tempa, které považuje za klíčové pro úspěch v nadcházející sezóně.
Moet & Chandon se stalo oficiálním dodavatelem šampaňského pro Formuli 1, čímž francouzský sekt po čtyřech letech na pódiu nahradil italské šumivé víno Ferrari. Společnost LVMH uzavřela s Formulí 1 desetiletý sponzorský kontrakt, který zahrnuje i značky Louis Vuitton a TAG Heuer.
Lewis Hamilton pokračuje v poznávání techniky Ferrari, a podle informací byl již stanoven termín, kdy poprvé usedne za volant vozu F1 2025.
Lewis Hamilton stojí před jednou z nejtěžších zkoušek své kariéry. V barvách Ferrari se musí utkat s Charlesem Leclercem, který je odhodlaný dokázat, že je týmovou jedničkou. Podaří se Hamiltonovi získat rekordní osmý titul mistra světa?