Stáj Ferrari získala pole-position, dvojité vítězství i dvě nejrychlejší kola závodu.
Nejrychlejšími vozy na trati byly Ferrari, vůbec nejlepší kolo zajel Felipe Massa před druhou zastávkou v boxech. Kimi Räikkönen jezdil svá nejrychlejší kola před první zastávkou na měkkých pneumatikách.
McLareny dnes oproti Ferrari jednoznačně zaostaly, potvrzují to i nejrychlejší kola, přestože Hamilton měl volnou trať a jel na tři zastávky v boxech, tedy většinou s lehčím vozem. Strategie tří zastávek se v letošním Magny Cours vůbec nevyplatila.
Jestliže pro diváky byla druhá polovina závodu nudná, pak pro řadu jezdců rozhodně ne. Polovina startovního pole zajela svá nejrychlejší kola až v posledních kolech! Snažit se museli zejména Fisichella a Heidfeld, kteří hájili své pozice před Alonsem.
Pro Hondu je povzbudivý šestý nejrychlejší čas v podání Jensona Buttona, který je další známkou zlepšující se formy vozů v barvách Země. Trochu překvapivý je až desátý Kubicův čas, rozhodující je však čtvrté místo v cíli.
Nejrychlejší kola Grand Prix Francie 2007 1. Felipe Massa - Ferrari - 1:16.099 (42) 2. Kimi Räikkönen - Ferrari - 1:16.207 (20) 3. Fernando Alonso - McLaren - 207.590 1:16.495 (36) 4. Lewis Hamilton - McLaren - 1:16.587 (39) 5. Giancarlo Fisichella - Renault - 1:16.703 (70) 6. Jenson Button - Honda - 1:16.770 (70) 7. Nick Heidfeld - BMW - 1:16.875 (70) 8. Ralf Schumacher - Toyota - 1:16.966 (68) 9. Nico Rosberg - Williams - 1:17.011 (69) 10. Robert Kubica - BMW - 1:17.153 (44) 11. Heikki Kovalainen - Renault - 1:17.206 (69) 12. Rubens Barrichello - Honda - 1:17.220 (68) 13. Alexander Wurz - Williams - 1:17.240 (69) 14. Mark Webber - Red Bull - 1:17.249 (69) 15. David Coulthard - Red Bull - 1:17.447 (68) 16. Takuma Sato - Super Aguri - 1:17.796 (39) 17. Scott Speed - Toro Rosso - 1:17.934 (51) 18. Adrian Sutil - Spyker - 1:18.091 (27) 19. Christijan Albers - Spyker - 1:18.955 (27)
Přestup k Ferrari měl být pro Hamiltona vrcholem kariéry, ale zatím přináší spíše nejistotu než úspěchy. Sedminásobný mistr světa se stále adaptuje na nové prostředí, což vyvolává spekulace o jeho budoucnosti ve Formuli 1.
Flavio Briatore dal jasně najevo, že Alpine musí v roce 2026 pravidelně bojovat o stupně vítězů, jinak nemá šanci naplnit jeho ambice. Přechodné období končí a tým musí začít dokazovat svou konkurenceschopnost přímo na trati.
Andrea Stella uznává, že řídit dva ambiciózní jezdce bojující o titul je náročné a vyžaduje citlivý přístup. McLaren teď balancuje mezi týmovou rovnováhou a snahou vytěžit maximum z formy Landa Norrise a Oscara Piastriho.
Andy Cowell, šéf týmu Aston Martin F1, uvedl, že Neweyho komentáře o problémech se simulátorem tým motivovaly k rychlejšímu vývoji, který chtějí zvládnout během měsíců místo dvou let.
Ačkoliv se Lewis Hamilton zatím úplně nesžil s novým prostředím ve Ferrari, komentátor David Croft je přesvědčený, že rok 2025 nebude jeho poslední sezónou ve Formuli 1. Podle něj má sedminásobný mistr světa stále dost motivace a odhodlání pokračovat dál.
Fernando Alonso přiznal, že jeho setrvání ve Formuli 1 po roce 2026 bude do značné míry záviset na tom, jak mu sedne nová generace monopostů.
Helmut Marko z Red Bullu zkritizoval rozhodnutí FIA nepenalizovat Charlese Leclerca za kolizi s Verstappenem a označil přístup komisařů za nevyvážený. Incident znovu rozvířil debatu o konzistenci rozhodování, zatímco Verstappen dojel v Barceloně až desátý.
Carlos Sainz promluvil o budoucnosti Williamsu, kam přestoupil na začátku sezony. Podle něj má tým potenciál a odhodlání výrazně se posunout vpřed.
Christijan Albers radí Isacku Hadjarovi, aby raději ukončil smlouvu s Red Bullem, pokud chce v F1 uspět dlouhodobě. Podle něj setrvání u týmu nemusí být pro mladého jezdce tou nejlepší cestou k trvalé kariéře.
Lewis Hamilton skončil v Grand Prix Španělska na šesté pozici, přestože vyrazil z pátého místa na startovním roštu. Navzdory solidní kvalifikaci se mu během závodu nepodařilo udržet tempo, což ho posunulo o jednu příčku zpět. V následném rozhovoru po závodě mu ujely nervy.
George Russell odstartoval sezonu 2025 čtyřmi pódiovými výsledky v šesti závodech, ale Mercedes W16 zůstává silný hlavně v chladnějších podmínkách. Jakmile se oteplí, přichází problémy se stabilitou a pneumatikami, což ohrožuje další úspěchy.
Po náročném španělském Grand Prix je podle Davida Coultharda Lewis Hamilton „vyčerpaný jako po ráně“, přesto však dokázal během střední části závodu držet krok s Charlesem Leclercem, což je podle bývalého jezdce pozitivní signál.