Lewis Hamilton odjel další skvělou kvalifikaci a zítra odstartuje znovu z první řady. Fernando Alonso bude potřebovat novou převodovku.
Alonso vyděsil příznivce McLarenu, když v závěrečné části kvalifikace před dokončením jediného měřeného kola zastavil a do vozu již neusedl. Naštěstí pro něj nebyl příčinou motor a penalizace za jeho výměnu proto nehrozí.
Martin Whitmarsh, výkonný ředitel společnosti McLaren: "Fernando měl problém s převodovkou v jeho prvním kole. Je to velké zklamání."
Alonso tak odstartuje z desáté pozice, protože do první desítky postoupil, ale potom už žádný čas nezajel. Po celý víkend jej však provází malá konkurenceschopnost, kterou McLaren nevysvětlil. Zítřek ukáže, jestli byla i zde příčinou převodovka.
Fernando Alonso: "Kdyby se něco jako mě dnes stalo zítra mým soupeřům a podařilo se mi posunout dopředu, rozhodně bych na to ve zlém nevzpomínal, ale co je horší, že nejsme rychlí na jedno kolo. Doufejme, že zítra při delší jízdě to bude lepší. Startovat ve středu pole je težší a riskantnější. Docela bych si přál mokrý závod, to je vždycky loterie a mohl bych mít štěstí."
Jenson Button prošel během své kariéry ve Formuli 1 mnoha výzvami, a zatímco v roce 2007 závodil za Hondu, jeho šance na úspěch byly minimální.
Sledování Formule 1 by se v USA mohlo brzy změnit. Kromě tradičních televizních kanálů a služby F1 TV se do boje o vysílací práva údajně zapojí i Netflix. Pokud uspěje, fanoušci by mohli závody sledovat přímo na populární streamovací platformě.
Přestup Lewise Hamiltona do Ferrari způsobil nevídaný zájem o soukromé testování formule 1, který překonal všechny dosavadní reakce na přestupy jiných jezdců.
Max Verstappen už čtyři roky dominuje Formuli 1 a stejnou nadvládu si drží i ve výši svého platu. Podle serveru Racing News 365 si v nadcházející sezóně přijde na 65 milionů dolarů, tedy více než 1,5 miliardy korun. Těsně za ním je Lewis Hamilton, který si ve Ferrari vydělá o pět milionů méně. Tyto částky však představují pouze základní mzdu – nezahrnují bonusy, příjmy z reklamy ani další komerční aktivity jezdců.
Sebastian Vettel a Lewis Hamilton patřili k největším rivalům moderní éry Formule 1. Během patnácti let soupeření na trati mezi nimi nechyběly napínavé momenty, ostré souboje ani slovní přestřelky.
Sauber Motorsport otevře v tomto roce nové technické centrum ve Velké Británii, což je klíčový krok v jejich přípravách na přechod k Audi jako oficiálnímu továrnímu týmu ve Formuli 1 od roku 2026.
Bitva o titul ve Formuli 1 v roce 2025 bude extrémně těsná. Každý detail může rozhodnout, a i když je to ve světě F1 běžné, letošní sezóna slibuje být ještě napínavější než kdy dřív.
Carlos Sainz prozradil, co ho přimělo spojit svou budoucnost s Williamsem. Klíčovou roli sehrály dvě věci – ambiciózní projekt a lidé v týmu, kteří ho okamžitě nadchli.
George Russell si pro sezonu 2025 stanovil několik cílů, přičemž za jednu z hlavních priorit považuje zlepšení svého závodního tempa, které považuje za klíčové pro úspěch v nadcházející sezóně.
Moet & Chandon se stalo oficiálním dodavatelem šampaňského pro Formuli 1, čímž francouzský sekt po čtyřech letech na pódiu nahradil italské šumivé víno Ferrari. Společnost LVMH uzavřela s Formulí 1 desetiletý sponzorský kontrakt, který zahrnuje i značky Louis Vuitton a TAG Heuer.
Lewis Hamilton pokračuje v poznávání techniky Ferrari, a podle informací byl již stanoven termín, kdy poprvé usedne za volant vozu F1 2025.
Lewis Hamilton stojí před jednou z nejtěžších zkoušek své kariéry. V barvách Ferrari se musí utkat s Charlesem Leclercem, který je odhodlaný dokázat, že je týmovou jedničkou. Podaří se Hamiltonovi získat rekordní osmý titul mistra světa?