Italský tým odjíždí ze Severní Ameriky zklamán. Dnešní závod byl sice z hlediska Poháru konstruktérů lepší něž kanadská Grand Prix, z pohledu konkurenceschopnosti si však Maranello uvědomuje obtížnost nastalé situace.
Jean Todt, šéf týmu Jak jsme očekávali, klasifikace závodu je obrazem pořadí na startu, což jen potvrzuje, že jestliže chceme vyhrávat, musíme startovat z čelní řady. Felipe odjel bezchybný závod, zatímco Kimi na startu dvě pozice prohrál, ale poté bojoval velmi dobře. Situace v šampionátu je opět komplikovanější, ale ještě nám zbývá deset závodů. Příští týden v Silverstone budeme zkoušet nějaké novinky, které by nás měly vrátit do formy z úvodu sezony. Nepopíráme zklamání, ale trváme na tom, že situaci chceme co nejrychleji otočit.
Felipe Massa, 3. Nemůžeme být spokojení, přesto jsem šťastný, že jsem skončil alespoň třetí. Potřebujeme zlepšit vůz, abychom mohli porážet naše nejbližší soupeře, musíme pracovat na vývoji. V závěru závodu se ke mně přiblížil Kimi a já měl tvrdší pneumatiky, zatímco on měkčí. Ale neudělal jsem jedinou chybu a zůstal před ním.
Kimi Raikkonen, 4. Vůz byl v závodě velmi rychlý, ale zaplatil jsem vysokou cenu za start, ztratil jsem mnoho času za pomalejšími vozy, a to se vždy těžko dohání. Když někoho dojedete, ztrácíte strašně moc přítlaku. V posledním části závodu jsem dojel Felipeho, ale nebyla šance ho překonat. Oba jsme navíc museli počítat s tím, že naše motory čeká ještě jeden závod. Musíme se zlepšit v kvalifikaci.
Na Race of Champions v Sydney vyjádřila skupina významných osobností Formule 1 svou podporu Michaelu Schumacherovi a vyzvala sedminásobného mistra světa, aby "pokračoval v boji" během jeho dlouhé a náročné rehabilitace.
Nová kapitola v kariéře Lewise Hamiltona, který se připojil k Ferrari, vyvolává celosvětovou pozornost.
Streamovací platforma F1 TV, která pokrývá všechny závodní víkendy Formule 1, přichází týden před první Velkou cenou s významnou novinkou. Fanoušci budou mít nyní možnost předplatit F1 TV Premium, které nabízí zcela nové funkce a vylepšení pro ještě lepší zážitek ze sledování závodů.
Jody Egginton, dlouholetý technický ředitel Racing Bulls, odchází z Formule 1. Po téměř 30 letech v motorsportu, během nichž významně přispěl k technologickému rozvoji týmu, se nyní zaměří na inovace mimo samotnou F1. Tento krok znamená konec jeho působení v šampionátu, ale zůstává součástí širší rodiny Red Bullu.
Red Bull dal jasně najevo svou důvěru v Liama Lawsona, když mu poskytl příležitost v jeho první kompletní sezóně ve Formuli 1. Mladý Novozélanďan, který již při svých dosavadních startech prokázal talent a odhodlání, má před sebou velkou šanci potvrdit očekávání a ukázat, že je cennou investicí pro budoucnost týmu. Fanoušci věří, že Lawson dokáže naplno využít svou příležitost a stát se stabilním členem startovního pole.
V posledních týdnech se stále častěji spekuluje o možné obnovení používání motorů V10 ve Formuli 1. Tento návrat k ikonické technologii by mohl přinést zásadní změny ve výkonu a zvuku aut, což by jistě vzbudilo velký zájem mezi fanoušky i týmy.
Alain Prost, čtyřnásobný mistr světa Formule 1, čelí nenávistným zprávám na sociálních sítích kvůli své rivalitě s Ayrtonem Sennou, která ho pronásleduje i po více než 30 letech. Tato minulost se stala nevyhnutelnou součástí jeho života. Prezident FIA Mohamed Ben Sulayem vyjádřil podporu Prostovi a pokračuje v boji proti urážkám v online prostředí.
Sezóna Formule 1 v roce 2025 slibuje být jednou z nejzajímavějších a nejdiskutovanějších v posledních letech. Britská média se zaměřují na několik klíčových témat, která budou formovat nadcházející ročník.
Johnny Herbert tvrdí, že by bylo logické, kdyby Max Verstappen zvažoval návrat ke spolupráci s Adrianem Neweym a Hondou v týmu Aston Martin.
Flavio Briatore, výkonný poradce týmu Alpine, v dokumentu Drive to Survive bez servítek vyjádřil svůj názor na Estebana Ocona. Bývalý šéf Renaultu nešetřil kritikou a jasně dal najevo, co si o budoucím jezdci Haasu pro sezonu 2025 skutečně myslí.
Max Verstappen v posledních dnech varuje své fanoušky na možné technické problémy v úvodu sezóny, což se odráží v opatrných vyjádřeních z tábora Red Bullu. I přesto však Bernie Ecclestone věří, že titul i letos skončí v rukou holandského pilota.
Během zimní přestávky FIA informovala týmy Formule 1 o revizi technické směrnice, která se zaměřuje na testování pružnosti předních křídel.