Ferrari slaví vítězství, ale bez Räikkönena. Toho i u Ferrari začínají pronásledovat technické potíže. Massa byl v první zatáčce možná až příliš nekompromisní a potom už jej nikdo neohrožoval.
Jean Todt, šéf stáje Pole-position, vítězství a nejrychlejší kolo závodu - už podruhé za sebou. Felipe Massa odjel další závod bez ztráty kytičky. Dnes byl opravdu skvělý ve skvělém autě Ferrari. Byl to vzrušující závod, hlavně na začátku. Duel na startu mezi Felipem a Alonsem, Kimiho odstoupení kvůli porušenému vedení k alternátoru, plameny při první zastávce... Druhá část závodu byla pod Felipeho kontrolou, byl to jeho poklidný příjezd k nádhernému vítězství. Víme, že jednou z hlavních přísad vítězství je spolehlivost, kterou jsme letos už podruhé postrádali, tentokrát v případě Kimiho. Kvůli tomu jsme navzdory třem vítězstvím a čtyřem pole-position zase druzí v obou šampionátech. Naši soupeři jsou silní. Je těžké letos cokoliv předpovídat. Víme, co je potřeba udělat, a jak důležitá bude podpora všech našich technologických partnerů.
Kimi Räikkönen Upřímně, nemám moc co říct. Snad jen, že jsem velice zklamaný. Na startu se přede mne dostal Hamilton, ale díky souboji Felipeho s Fernandem jsem se dostal zpět na třetí příčku. Jelo se mi dobře a mohl to být dobrý výsledek, ale najednou se objevil nějaký problém s elektrikou a mohl jsem jet tak akorát do garáže. Ztratil jsem cenné body, ale ještě nás čeká třináct závodů."
Toto Wolff má jasnou vizi pro budoucnost týmu Mercedes. Po příchodu mladého Antonelliho, v kombinaci s novou značkou, chce tým znovu zaujmout místo na vrcholu Formule 1 a začít znovu vyhrávat.
Lewis Hamilton zůstává nejoblíbenějším jezdcem ve světě Formule 1, a to v takové míře, že jeho fanouškovská základna překračuje i hranice rivalit. Bývalý mistr světa Nico Rosberg prozradil, že jeho vlastní dcery fandí čerstvé posile Ferrari, čímž naznačil, že Hamiltonova popularita sahá až do jeho nejbližšího okolí.
Šéf Mercedesu Toto Wolff prozradil, že když se slavný pilot dozvěděl o novém partnerství týmu s Adidas pro sezónu F1 2025, střídaly se u něj slzy se smíchem.
Piero Ferrari, syn slavného Enza Ferrariho, podle PlanetF1 jasně odmítl spekulace, že by Lewis Hamilton přišel do Scuderie příliš pozdě. Podle něj má britský šampion stále co nabídnout a věk není překážkou úspěchu.
Jenson Button prošel během své kariéry ve Formuli 1 mnoha výzvami, a zatímco v roce 2007 závodil za Hondu, jeho šance na úspěch byly minimální.
Sledování Formule 1 by se v USA mohlo brzy změnit. Kromě tradičních televizních kanálů a služby F1 TV se do boje o vysílací práva údajně zapojí i Netflix. Pokud uspěje, fanoušci by mohli závody sledovat přímo na populární streamovací platformě.
Přestup Lewise Hamiltona do Ferrari způsobil nevídaný zájem o soukromé testování formule 1, který překonal všechny dosavadní reakce na přestupy jiných jezdců.
Max Verstappen už čtyři roky dominuje Formuli 1 a stejnou nadvládu si drží i ve výši svého platu. Podle serveru Racing News 365 si v nadcházející sezóně přijde na 65 milionů dolarů, tedy více než 1,5 miliardy korun. Těsně za ním je Lewis Hamilton, který si ve Ferrari vydělá o pět milionů méně. Tyto částky však představují pouze základní mzdu – nezahrnují bonusy, příjmy z reklamy ani další komerční aktivity jezdců.
Sebastian Vettel a Lewis Hamilton patřili k největším rivalům moderní éry Formule 1. Během patnácti let soupeření na trati mezi nimi nechyběly napínavé momenty, ostré souboje ani slovní přestřelky.
Sauber Motorsport otevře v tomto roce nové technické centrum ve Velké Británii, což je klíčový krok v jejich přípravách na přechod k Audi jako oficiálnímu továrnímu týmu ve Formuli 1 od roku 2026.
Bitva o titul ve Formuli 1 v roce 2025 bude extrémně těsná. Každý detail může rozhodnout, a i když je to ve světě F1 běžné, letošní sezóna slibuje být ještě napínavější než kdy dřív.
Carlos Sainz prozradil, co ho přimělo spojit svou budoucnost s Williamsem. Klíčovou roli sehrály dvě věci – ambiciózní projekt a lidé v týmu, kteří ho okamžitě nadchli.