Sběratel čtvrtých míst Heidfeld měl závod narušen několika technickými problémy, ale výborně jej zastoupil Kubica, který měl po celý víkend lepší formu.
Robert Kubica, 4. místo Jsem velmi spokojený, protože to byl leto můj první závod bez problémů. Dnes mi vyšlo úplně všechno. Já i vy teď vidíme výsledek. Mohl jsem bojovat o přední místa a to jsem také dělal. Podařilo se mi odjet dobrý a vyrovnaný závod, přestože se mi ve střední části závodu hodně opotřebovávaly pneumatiky, když jsem jezdil za Alonsem a Coulthard se rychle přibližoval. Ale měli jsme to pod kontrolou. Po druhé zastávce jsem mohl zase zabrat a Coulthardovi se vzdálit. Teď musíme tímto směrem pokračovat.
Nick Heidfeld, nedokončil Nakonec to vypadalo na problém s převodovkou. Ale závod byl ztracen už dříve, když mi nevyšla ta zastávka v boxech. Nevím proč, ale pravé přední kolo bylo uvolněné. Musíme se na to podívat a zjistit, jak se to stalo. Těch 24 kol do první zastávky mi vycházelo skvěle. Tankoval jsem hodně pozdě a i druhý stint jsem měl naplánovaný dost dlouhý. Alonso nebyl moc rychlý. Myslím, že jsem měl šanci dojet na bedně.
Mario Theissen, ředitel BMW Motorsport Z výsledku máme smíšené pocity. Dnes odpadlo osm aut, to je hodně, a bohužel se to týkalo i nás. Zřejmě kvůli převodovce. Ale jak jsme zklamaní my a Nick, tak se můžeme radovat s Robertem. Vybojoval naše čtvrté čtvrté místo, odjel skvělý závod a náš tým je zase o něco jistěji na třetím místě v poháru konstruktérů. Celkově můžeme být spokojeni.
Toto Wolff má jasnou vizi pro budoucnost týmu Mercedes. Po příchodu mladého Antonelliho, v kombinaci s novou značkou, chce tým znovu zaujmout místo na vrcholu Formule 1 a začít znovu vyhrávat.
Lewis Hamilton zůstává nejoblíbenějším jezdcem ve světě Formule 1, a to v takové míře, že jeho fanouškovská základna překračuje i hranice rivalit. Bývalý mistr světa Nico Rosberg prozradil, že jeho vlastní dcery fandí čerstvé posile Ferrari, čímž naznačil, že Hamiltonova popularita sahá až do jeho nejbližšího okolí.
Šéf Mercedesu Toto Wolff prozradil, že když se slavný pilot dozvěděl o novém partnerství týmu s Adidas pro sezónu F1 2025, střídaly se u něj slzy se smíchem.
Piero Ferrari, syn slavného Enza Ferrariho, podle PlanetF1 jasně odmítl spekulace, že by Lewis Hamilton přišel do Scuderie příliš pozdě. Podle něj má britský šampion stále co nabídnout a věk není překážkou úspěchu.
Jenson Button prošel během své kariéry ve Formuli 1 mnoha výzvami, a zatímco v roce 2007 závodil za Hondu, jeho šance na úspěch byly minimální.
Sledování Formule 1 by se v USA mohlo brzy změnit. Kromě tradičních televizních kanálů a služby F1 TV se do boje o vysílací práva údajně zapojí i Netflix. Pokud uspěje, fanoušci by mohli závody sledovat přímo na populární streamovací platformě.
Přestup Lewise Hamiltona do Ferrari způsobil nevídaný zájem o soukromé testování formule 1, který překonal všechny dosavadní reakce na přestupy jiných jezdců.
Max Verstappen už čtyři roky dominuje Formuli 1 a stejnou nadvládu si drží i ve výši svého platu. Podle serveru Racing News 365 si v nadcházející sezóně přijde na 65 milionů dolarů, tedy více než 1,5 miliardy korun. Těsně za ním je Lewis Hamilton, který si ve Ferrari vydělá o pět milionů méně. Tyto částky však představují pouze základní mzdu – nezahrnují bonusy, příjmy z reklamy ani další komerční aktivity jezdců.
Sebastian Vettel a Lewis Hamilton patřili k největším rivalům moderní éry Formule 1. Během patnácti let soupeření na trati mezi nimi nechyběly napínavé momenty, ostré souboje ani slovní přestřelky.
Sauber Motorsport otevře v tomto roce nové technické centrum ve Velké Británii, což je klíčový krok v jejich přípravách na přechod k Audi jako oficiálnímu továrnímu týmu ve Formuli 1 od roku 2026.
Bitva o titul ve Formuli 1 v roce 2025 bude extrémně těsná. Každý detail může rozhodnout, a i když je to ve světě F1 běžné, letošní sezóna slibuje být ještě napínavější než kdy dřív.
Carlos Sainz prozradil, co ho přimělo spojit svou budoucnost s Williamsem. Klíčovou roli sehrály dvě věci – ambiciózní projekt a lidé v týmu, kteří ho okamžitě nadchli.