ŠPANĚLSKO - NEJRYCHLEJŠÍ KOLA ZÁVODU: Felipe Massa má po zisku pole-position a vítězství i nejrychlejší kolo závodu. Lewis Hamilton a Fernando Alonso jsou za ním.
Hamilton ztratil v nejrychlejším kole na Massu 0,2s, další desetinu za ním je nejrychlejší kolo Alonsa. Velmi rychlé kolo zajel před svou druhou zastávkou Kovalainen, který jel na tři pit-stopy. Až šestý je Räikkönen - ten musel ze závodu odstoupit dříve, než stihl vyprázdnit nádrž.
Osmý a desátý čas patří Coulthardovi a Rosbergovi, kteří se v posledních kolech utkali o páté místo. Piloti Super Aguri jsou oba až ve druhé desítce, ale s rozumnou strategií si Takuma Sato odváží zasloužený bod.
U Spykeru dostal Albers znovu na frak od Sutila a potvrzují to i časy z jejich nejrychlejších kol. Buttonovy a Barrichellovy časy dokazují stále příliš malou konkurenceschopnost vozů Honda.
Nejrychlejší kola Velké ceny Španělska 2007: 1. Felipe Massa - Ferrari - 1:22.680 (14) 2. Lewis Hamilton - McLaren - 14:34:19 202.205 1:22.876 (20) 3. Fernando Alonso - McLaren - 14:30:13 201.986 1:22.966 (17) 4. Heikki Kovalainen - Renault - 14:52:21 201.952 1:22.980 (32) 5. Robert Kubica - BMW - 14:34:30 201.590 1:23.129 (20) 6. Kimi Räikkönen - Ferrari - 14:16:17 200.754 1:23.475 (7) 7. Nick Heidfeld - BMW - 1:23.483 (22) 8. David Coulthard - Red Bull - 1:23.524 (18) 9. Giancarlo Fisichella - Renault - 1:23.560 (57) 10. Nico Rosberg - Williams - 1:23.693 (60) 11. Ralf Schumacher - Toyota - 1:24.003 (37) 12. Takuma Sato - Super Aguri - 1:24.110 (23) 13. Jenson Button - Honda - 1:24.186 (64) 14. Rubens Barrichello - Honda - 1:24.287 (16) 15. Anthony Davidson - Super Aguri - 1:24.291 (59) 16. Adrian Sutil - Spyker - 1:25.191 (57) 17. Vitantonio Liuzzi - Toro Rosso - 1:25.207 (18) 18. Christijan Albers - Spyker - 1:25.260 (61) 19. Jarno Trulli - Toyota - 1:26.094 (6) 20. Scott Speed - Toro Rosso - 1:26.238 (6) 21. Mark Webber - Red Bull - 1:26.323 (4)
Toto Wolff má jasnou vizi pro budoucnost týmu Mercedes. Po příchodu mladého Antonelliho, v kombinaci s novou značkou, chce tým znovu zaujmout místo na vrcholu Formule 1 a začít znovu vyhrávat.
Lewis Hamilton zůstává nejoblíbenějším jezdcem ve světě Formule 1, a to v takové míře, že jeho fanouškovská základna překračuje i hranice rivalit. Bývalý mistr světa Nico Rosberg prozradil, že jeho vlastní dcery fandí čerstvé posile Ferrari, čímž naznačil, že Hamiltonova popularita sahá až do jeho nejbližšího okolí.
Šéf Mercedesu Toto Wolff prozradil, že když se slavný pilot dozvěděl o novém partnerství týmu s Adidas pro sezónu F1 2025, střídaly se u něj slzy se smíchem.
Piero Ferrari, syn slavného Enza Ferrariho, podle PlanetF1 jasně odmítl spekulace, že by Lewis Hamilton přišel do Scuderie příliš pozdě. Podle něj má britský šampion stále co nabídnout a věk není překážkou úspěchu.
Jenson Button prošel během své kariéry ve Formuli 1 mnoha výzvami, a zatímco v roce 2007 závodil za Hondu, jeho šance na úspěch byly minimální.
Sledování Formule 1 by se v USA mohlo brzy změnit. Kromě tradičních televizních kanálů a služby F1 TV se do boje o vysílací práva údajně zapojí i Netflix. Pokud uspěje, fanoušci by mohli závody sledovat přímo na populární streamovací platformě.
Přestup Lewise Hamiltona do Ferrari způsobil nevídaný zájem o soukromé testování formule 1, který překonal všechny dosavadní reakce na přestupy jiných jezdců.
Max Verstappen už čtyři roky dominuje Formuli 1 a stejnou nadvládu si drží i ve výši svého platu. Podle serveru Racing News 365 si v nadcházející sezóně přijde na 65 milionů dolarů, tedy více než 1,5 miliardy korun. Těsně za ním je Lewis Hamilton, který si ve Ferrari vydělá o pět milionů méně. Tyto částky však představují pouze základní mzdu – nezahrnují bonusy, příjmy z reklamy ani další komerční aktivity jezdců.
Sebastian Vettel a Lewis Hamilton patřili k největším rivalům moderní éry Formule 1. Během patnácti let soupeření na trati mezi nimi nechyběly napínavé momenty, ostré souboje ani slovní přestřelky.
Sauber Motorsport otevře v tomto roce nové technické centrum ve Velké Británii, což je klíčový krok v jejich přípravách na přechod k Audi jako oficiálnímu továrnímu týmu ve Formuli 1 od roku 2026.
Bitva o titul ve Formuli 1 v roce 2025 bude extrémně těsná. Každý detail může rozhodnout, a i když je to ve světě F1 běžné, letošní sezóna slibuje být ještě napínavější než kdy dřív.
Carlos Sainz prozradil, co ho přimělo spojit svou budoucnost s Williamsem. Klíčovou roli sehrály dvě věci – ambiciózní projekt a lidé v týmu, kteří ho okamžitě nadchli.