ŠPANĚLSKO - NEJRYCHLEJŠÍ KOLA ZÁVODU: Felipe Massa má po zisku pole-position a vítězství i nejrychlejší kolo závodu. Lewis Hamilton a Fernando Alonso jsou za ním.
Hamilton ztratil v nejrychlejším kole na Massu 0,2s, další desetinu za ním je nejrychlejší kolo Alonsa. Velmi rychlé kolo zajel před svou druhou zastávkou Kovalainen, který jel na tři pit-stopy. Až šestý je Räikkönen - ten musel ze závodu odstoupit dříve, než stihl vyprázdnit nádrž.
Osmý a desátý čas patří Coulthardovi a Rosbergovi, kteří se v posledních kolech utkali o páté místo. Piloti Super Aguri jsou oba až ve druhé desítce, ale s rozumnou strategií si Takuma Sato odváží zasloužený bod.
U Spykeru dostal Albers znovu na frak od Sutila a potvrzují to i časy z jejich nejrychlejších kol. Buttonovy a Barrichellovy časy dokazují stále příliš malou konkurenceschopnost vozů Honda.
Nejrychlejší kola Velké ceny Španělska 2007: 1. Felipe Massa - Ferrari - 1:22.680 (14) 2. Lewis Hamilton - McLaren - 14:34:19 202.205 1:22.876 (20) 3. Fernando Alonso - McLaren - 14:30:13 201.986 1:22.966 (17) 4. Heikki Kovalainen - Renault - 14:52:21 201.952 1:22.980 (32) 5. Robert Kubica - BMW - 14:34:30 201.590 1:23.129 (20) 6. Kimi Räikkönen - Ferrari - 14:16:17 200.754 1:23.475 (7) 7. Nick Heidfeld - BMW - 1:23.483 (22) 8. David Coulthard - Red Bull - 1:23.524 (18) 9. Giancarlo Fisichella - Renault - 1:23.560 (57) 10. Nico Rosberg - Williams - 1:23.693 (60) 11. Ralf Schumacher - Toyota - 1:24.003 (37) 12. Takuma Sato - Super Aguri - 1:24.110 (23) 13. Jenson Button - Honda - 1:24.186 (64) 14. Rubens Barrichello - Honda - 1:24.287 (16) 15. Anthony Davidson - Super Aguri - 1:24.291 (59) 16. Adrian Sutil - Spyker - 1:25.191 (57) 17. Vitantonio Liuzzi - Toro Rosso - 1:25.207 (18) 18. Christijan Albers - Spyker - 1:25.260 (61) 19. Jarno Trulli - Toyota - 1:26.094 (6) 20. Scott Speed - Toro Rosso - 1:26.238 (6) 21. Mark Webber - Red Bull - 1:26.323 (4)
Max Verstappen se ani po skončení sezóny F1 nezastavil a už se objevil za volantem závodního vozu. Zdá se, že jeho vášeň pro rychlost stále hoří naplno.
Formule 1 se po letech vrací na portugalskou půdu. Fanoušky čeká návrat atraktivní destinace, která se v sezonách 2027 a 2028 znovu objeví v kalendáři královny motorsportu.
Charles Leclerc se ohlíží za sezonou 2025 s kombinací spokojenosti a kritického pohledu. Poté přinesl svůj pohled na budoucnost.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.
Lewis Hamilton má za sebou první rok u Ferrari, který se od předsezónních očekávání výrazně lišil. Pro slavného jezdce to byla náročná sezóna, jež ostře kontrastovala s jeho ambiciózním příchodem do Maranella.
Bývalý pilot Formule 1 Ralf Schumacher se vyjádřil k budoucnosti jednoho z jezdců Aston Martinu a otevřeně komentoval jeho postavení v šampionátu.