Piloti McLarenu i Ferrari testovali v Barceloně, kde se o víkendu pojede Velká cena Španělska, první evropský závod v letošní sezóně.
Zatímco Ferrari si věří, že znovu získalo náskok před soupeři, McLaren očekává vyrovnaný souboj od kvalifikace až do cíle závodu, jak tomu bylo v Malajsii a Bahrajnu.
Fernando Alonso: "Našim největším soupeřem by mělo být Ferrari a já před námi vidím velmi napínavou sezónu. Myslím, že ani jednomu z nás se nepodaří vzdálit se ostatním v průběžném pořadí. Letos to nebude možné a uvidíme vyrovnaný souboj do konce sezóny. Pro náš sport to bude největším přínosem. Našim cílem bude zůstat ve vedení šampionátu a zisk celkového vítězství. Je to realistický cíl, jsme v dobré formě. Ve Španělsku a po celý zbytek sezóny se budeme snažit porážet Ferrari i všechny ostatní."
Lewis Hamilton: "Už je to hodně dlouho, co jsme naposled závodili! Nemohu se dočkat, až si to znovu rozdáme na trati. Od posledního závodu nebyl žádný čas na odpočinek. Měl jsem jen pár dní volna po návratu do Anglie, ale hned jsem musel zase do našeho sídla za vývojovým týmem. Aspoň byl čas pracovat pořádně na fyzické kondici. V závodech je to o fyzičce. Circuit de Catalunya je okruh, na kterém je radost závodit. Uvidíme, jak se do závodu promítne nová šikana. Loni jsem si v Barceloně užíval závodní víkend GP2, získal jsem druhé a čtvrté místo. Letos musím vybojovat další body pro sebe i pro Vodafone McLaren Mercedes."
foto: McLaren MercedesToto Wolff má jasnou vizi pro budoucnost týmu Mercedes. Po příchodu mladého Antonelliho, v kombinaci s novou značkou, chce tým znovu zaujmout místo na vrcholu Formule 1 a začít znovu vyhrávat.
Lewis Hamilton zůstává nejoblíbenějším jezdcem ve světě Formule 1, a to v takové míře, že jeho fanouškovská základna překračuje i hranice rivalit. Bývalý mistr světa Nico Rosberg prozradil, že jeho vlastní dcery fandí čerstvé posile Ferrari, čímž naznačil, že Hamiltonova popularita sahá až do jeho nejbližšího okolí.
Šéf Mercedesu Toto Wolff prozradil, že když se slavný pilot dozvěděl o novém partnerství týmu s Adidas pro sezónu F1 2025, střídaly se u něj slzy se smíchem.
Piero Ferrari, syn slavného Enza Ferrariho, podle PlanetF1 jasně odmítl spekulace, že by Lewis Hamilton přišel do Scuderie příliš pozdě. Podle něj má britský šampion stále co nabídnout a věk není překážkou úspěchu.
Jenson Button prošel během své kariéry ve Formuli 1 mnoha výzvami, a zatímco v roce 2007 závodil za Hondu, jeho šance na úspěch byly minimální.
Sledování Formule 1 by se v USA mohlo brzy změnit. Kromě tradičních televizních kanálů a služby F1 TV se do boje o vysílací práva údajně zapojí i Netflix. Pokud uspěje, fanoušci by mohli závody sledovat přímo na populární streamovací platformě.
Přestup Lewise Hamiltona do Ferrari způsobil nevídaný zájem o soukromé testování formule 1, který překonal všechny dosavadní reakce na přestupy jiných jezdců.
Max Verstappen už čtyři roky dominuje Formuli 1 a stejnou nadvládu si drží i ve výši svého platu. Podle serveru Racing News 365 si v nadcházející sezóně přijde na 65 milionů dolarů, tedy více než 1,5 miliardy korun. Těsně za ním je Lewis Hamilton, který si ve Ferrari vydělá o pět milionů méně. Tyto částky však představují pouze základní mzdu – nezahrnují bonusy, příjmy z reklamy ani další komerční aktivity jezdců.
Sebastian Vettel a Lewis Hamilton patřili k největším rivalům moderní éry Formule 1. Během patnácti let soupeření na trati mezi nimi nechyběly napínavé momenty, ostré souboje ani slovní přestřelky.
Sauber Motorsport otevře v tomto roce nové technické centrum ve Velké Británii, což je klíčový krok v jejich přípravách na přechod k Audi jako oficiálnímu továrnímu týmu ve Formuli 1 od roku 2026.
Bitva o titul ve Formuli 1 v roce 2025 bude extrémně těsná. Každý detail může rozhodnout, a i když je to ve světě F1 běžné, letošní sezóna slibuje být ještě napínavější než kdy dřív.
Carlos Sainz prozradil, co ho přimělo spojit svou budoucnost s Williamsem. Klíčovou roli sehrály dvě věci – ambiciózní projekt a lidé v týmu, kteří ho okamžitě nadchli.