Britský pilot Gary Paffett je aktuálně účastníkem šampionátu DTM, ale působí i nadále jako druhý testovací pilot týmu McLaren Mercedes. Věří však ve velmi reálnou šanci, aby se příští rok postavil na startovní rošt.
„O svém možném startu v F1 v roce 2008 jsem si docela jistý,“ prohlásil čerstvý vítěz víkendového závodu DTM pro autosport.com, ale dodal, že velmi bude záležet na tom, zda bude připravovaný tým Prodrive skutečně kupovat šasi a motor od McLarenu a Mercedesu.
„Spojení týmu McLaren Mercedes s Davidem Richardsem se zdá být velmi blízko a pokud se tak stane, pak bych měl myslím velmi reálnou šanci."
McLaren Mercedes chce podle Brita více vozů a motorů na startu závodů Grand Prix. V případě druhého týmu bude údajně hledat dva závodní a jednoho testovacího pilota z řad jezdců Mercedesu.
„Já mám v F1 hodně zkušeností, proto si myslím, že mám dobrou šanci i z tohoto pohledu."
Prodrive by měl oznámit více informací o svém týmu v červenci při GP Velké Británie, proto budou následující měsíce pro Paffettovu budoucnost rozhodující.
Zda by mohl být i de la Rosa spojen s Prodrive nechce Paffett komentovat, ale připomíná, že dva současné testovací piloty nebude zřejmě ochoten McLaren postoupit jinému týmu.
George Russell přiznal, že jednání o prodloužení smlouvy s Mercedesem byla náročná a zahrnovala nejen finanční otázky, ale i vzájemnou důvěru a vizi. Přesto zdůraznil svou loajalitu týmu a optimismus ohledně budoucnosti, zejména s blížícími se změnami v roce 2026.
Spekulace končí. Max Verstappen oficiálně potvrdil věrnost Red Bullu. Tým se tak může před rozhodujícími závody sezony opřít o svou klíčovou hvězdu.
Red Bull potvrdil, že Gianpiero Lambiase se na Velké ceně Maďarska vrátí jako hlavní závodní inženýr Maxe Verstappena. Jeho návrat týmu zajistí stabilitu a zkušenosti před důležitým závodem.
Šéf Williamsu James Vowles varuje, že tým může být v Maďarsku méně konkurenceschopný, přestože nový upgrade vozu ve Spa fungoval. Hungaroring podle něj odhalí limity vozu, který lépe sedí rychlým tratím.
Max Verstappen přiznal, že při obhajobě svých manévrů u komisařů často cituje Ayrtona Sennu. Používá jeho slavná slova: „Pokud už nezkusíš mezeru, která tam je, nejsi závodník.“
Max Verstappen potvrdil setrvání u Red Bullu i pro sezonu 2026, ačkoliv jeho budoucnost byla dlouho předmětem spekulací. Jeho rozhodnutí přichází v době příprav na novou motorovou éru Formule 1.
Red Bull nasadil Yukimu Tsunodovi novou specifikaci podlahy před kvalifikací na Grand Prix Belgie. Tento krok se vyplatil a zlepšil jeho výkon.
Lewis Hamilton přiznal, že intenzita ve Ferrari je mnohem větší, než si dokázal představit. Přechod z Mercedesu do italského týmu pro něj znamenal zásadní kulturní i pracovní změnu.
Frédéric Vasseur prodloužil smlouvu a nadále povede tým Ferrari ve Formuli 1. Tým tím vyjadřuje důvěru v jeho dosavadní práci a směr, kterým Scuderii vede.
Nico Rosberg varuje George Russella během jednání o smlouvě s Totem Wolffem. Doporučuje mu být opatrný a pečlivě zvážit všechny důsledky dlouhodobého závazku.
Fred Vasseur uvedl, že přestože výsledky v Belgii byly různorodé, v týmu panuje pozitivní atmosféra. Všichni jsou optimističtí a plně soustředění na další kroky vedoucí ke zlepšení.
Andrea Stella přiznává, že pokud by chtěl, aby souboj o titul mezi Norrisem a Piastrem byl pohodlný, neplnil by svou roli správně. Intenzita a napětí v boji podle něj znamenají správné vedení a motivaci jezdců.