Portugalský pilot zůstal pro letošní sezonu ve Formuli 1 bez angažmá. Jeho bývalý tým ze Silverstone si vybral po dvouleté spolupráci jiného jezdce do své sestavy.
Přestože Tiago Monteiro závodí v šampionátu cestovních vozů WTCC, dění ve Formuli 1 sleduje velmi ostražitě s jasným cílem, vrátit se znovu na startovní rošt. Svoji pozornost zaměřil na nový tým, který se chystá na premiéru v příštím roce.
„Jednám s Prodrive, ale není snadné odhadnout, jak to dopadne. Pokud však bude Prodrive spolupracovat s McLarenem, tak jsou mé šance minimální,“ uvedl Monteiro, který předpokládá, že v takovém případě by dostali šanci asi de la Rosa a Paffett.
Monteiro byl u Spykeru nahrazen mladým Adrianem Sutilem. „Christijan má nepříjemnou situaci a měl by se co nejrychleji zlepšit, Adrian je skutečně silný.“
Tým ze Silverstone opanuje poslední místa závodního pole, ale od spolupráce s Mike Gascoynem si mnoho slibuje, alespoň v týmových prohlášeních.
„Situace Spykeru není lehká, jsou na tom hůř než loni. I nadále jsem v kontaktu s některými lidmi z týmu a rozhodně nejsou optimisticky naladěni.“
George Russell přiznal, že jednání o prodloužení smlouvy s Mercedesem byla náročná a zahrnovala nejen finanční otázky, ale i vzájemnou důvěru a vizi. Přesto zdůraznil svou loajalitu týmu a optimismus ohledně budoucnosti, zejména s blížícími se změnami v roce 2026.
Spekulace končí. Max Verstappen oficiálně potvrdil věrnost Red Bullu. Tým se tak může před rozhodujícími závody sezony opřít o svou klíčovou hvězdu.
Red Bull potvrdil, že Gianpiero Lambiase se na Velké ceně Maďarska vrátí jako hlavní závodní inženýr Maxe Verstappena. Jeho návrat týmu zajistí stabilitu a zkušenosti před důležitým závodem.
Šéf Williamsu James Vowles varuje, že tým může být v Maďarsku méně konkurenceschopný, přestože nový upgrade vozu ve Spa fungoval. Hungaroring podle něj odhalí limity vozu, který lépe sedí rychlým tratím.
Max Verstappen přiznal, že při obhajobě svých manévrů u komisařů často cituje Ayrtona Sennu. Používá jeho slavná slova: „Pokud už nezkusíš mezeru, která tam je, nejsi závodník.“
Max Verstappen potvrdil setrvání u Red Bullu i pro sezonu 2026, ačkoliv jeho budoucnost byla dlouho předmětem spekulací. Jeho rozhodnutí přichází v době příprav na novou motorovou éru Formule 1.
Red Bull nasadil Yukimu Tsunodovi novou specifikaci podlahy před kvalifikací na Grand Prix Belgie. Tento krok se vyplatil a zlepšil jeho výkon.
Lewis Hamilton přiznal, že intenzita ve Ferrari je mnohem větší, než si dokázal představit. Přechod z Mercedesu do italského týmu pro něj znamenal zásadní kulturní i pracovní změnu.
Frédéric Vasseur prodloužil smlouvu a nadále povede tým Ferrari ve Formuli 1. Tým tím vyjadřuje důvěru v jeho dosavadní práci a směr, kterým Scuderii vede.
Nico Rosberg varuje George Russella během jednání o smlouvě s Totem Wolffem. Doporučuje mu být opatrný a pečlivě zvážit všechny důsledky dlouhodobého závazku.
Fred Vasseur uvedl, že přestože výsledky v Belgii byly různorodé, v týmu panuje pozitivní atmosféra. Všichni jsou optimističtí a plně soustředění na další kroky vedoucí ke zlepšení.
Andrea Stella přiznává, že pokud by chtěl, aby souboj o titul mezi Norrisem a Piastrem byl pohodlný, neplnil by svou roli správně. Intenzita a napětí v boji podle něj znamenají správné vedení a motivaci jezdců.