Ve stínu radikálně řešeného předního spoileru McLarenu zůstala poněkud bez povšimnutí výraznější změna u Ferrari, která dost možná dává za pravdu konstruktérům McLarenu a BMW Sauberu.
Horní část karosérie F2007 přivádějící vzduch do motorového prostoru byla ve srovnání s letošním McLarenem a BMW Sauberem poněkud konzervativnější a pohlednější. Pozorné oko však v Barceloně postřehlo u testovaného Ferrari změnu tvaru.
Horní vodorovná linie byla mírně prodloužena a od bodu klesání k zadnímu spoileru se objevila ploutev podobná té u F1.07, nicméně ne tak velká. McLaren má celý kryt motoru výrazně větší a klesání prudší.
Massa a F2007 v Barceloně 14. února 2007
Massa a F2007 v Barceloně 2. května 2007
Italský Gazzetta dello Sport přišel dále s tvrzením, že se podařilo ve Ferrari konečně po dlouhých měsících vyřešit účinnost chlazení vody a oleje, díky čemuž mohly být zmenšeny nasávací otvory a více vzduchu je tak využíváno pro generování potřebného přítlaku.
Je velmi pravděpodobné, že nynější úprava ještě není vůbec konečná a na konci roku bude mít F2007 proti debutu v Austrálii obleček změněný ještě výrazněji.
Foto: Scuderia FerrariGeorge Russell přiznal, že jednání o prodloužení smlouvy s Mercedesem byla náročná a zahrnovala nejen finanční otázky, ale i vzájemnou důvěru a vizi. Přesto zdůraznil svou loajalitu týmu a optimismus ohledně budoucnosti, zejména s blížícími se změnami v roce 2026.
Spekulace končí. Max Verstappen oficiálně potvrdil věrnost Red Bullu. Tým se tak může před rozhodujícími závody sezony opřít o svou klíčovou hvězdu.
Red Bull potvrdil, že Gianpiero Lambiase se na Velké ceně Maďarska vrátí jako hlavní závodní inženýr Maxe Verstappena. Jeho návrat týmu zajistí stabilitu a zkušenosti před důležitým závodem.
Šéf Williamsu James Vowles varuje, že tým může být v Maďarsku méně konkurenceschopný, přestože nový upgrade vozu ve Spa fungoval. Hungaroring podle něj odhalí limity vozu, který lépe sedí rychlým tratím.
Max Verstappen přiznal, že při obhajobě svých manévrů u komisařů často cituje Ayrtona Sennu. Používá jeho slavná slova: „Pokud už nezkusíš mezeru, která tam je, nejsi závodník.“
Max Verstappen potvrdil setrvání u Red Bullu i pro sezonu 2026, ačkoliv jeho budoucnost byla dlouho předmětem spekulací. Jeho rozhodnutí přichází v době příprav na novou motorovou éru Formule 1.
Red Bull nasadil Yukimu Tsunodovi novou specifikaci podlahy před kvalifikací na Grand Prix Belgie. Tento krok se vyplatil a zlepšil jeho výkon.
Lewis Hamilton přiznal, že intenzita ve Ferrari je mnohem větší, než si dokázal představit. Přechod z Mercedesu do italského týmu pro něj znamenal zásadní kulturní i pracovní změnu.
Frédéric Vasseur prodloužil smlouvu a nadále povede tým Ferrari ve Formuli 1. Tým tím vyjadřuje důvěru v jeho dosavadní práci a směr, kterým Scuderii vede.
Nico Rosberg varuje George Russella během jednání o smlouvě s Totem Wolffem. Doporučuje mu být opatrný a pečlivě zvážit všechny důsledky dlouhodobého závazku.
Fred Vasseur uvedl, že přestože výsledky v Belgii byly různorodé, v týmu panuje pozitivní atmosféra. Všichni jsou optimističtí a plně soustředění na další kroky vedoucí ke zlepšení.
Andrea Stella přiznává, že pokud by chtěl, aby souboj o titul mezi Norrisem a Piastrem byl pohodlný, neplnil by svou roli správně. Intenzita a napětí v boji podle něj znamenají správné vedení a motivaci jezdců.