Bývalý technický ředitel Ferrari Ross Brawn je aktuálně na odpočinku, ale s jeho jménem je spojen návrat do Formule 1, a to hned s několika různými týmy. Kromě Ferrari by měly být ve hře i McLaren a Honda.
Brit dosáhl v italské stáji celé řady úspěchů s Michaelem Schumacherem a šéfem týmu Jeanem Todtem, ale na konci roku 2006 už nenašel výzvu pro pokračování v pozici technického ředitele. Pro sezonu 2008 počítá s návratem do paddocku a rád by znovu pracoval ve Ferrari. Podle indicií má ale zájem o vyšší post, kterým je už jen křeslo šéfa týmu, bezpečně kontrolované dlouhá léta Jeanem Todtem.
„Setkali jsme se s Jeanem na přátelské návštěvě a dohodli jsme se, že v červenci se setkáme znovu a pohovoříme o situaci ve Ferrari. S týmem mám silné pouto, je to skupina fantastických lidí. Pokud najdeme pozici, která by byla pro mne novou výzvou a oběma stranám by přinášela pozitivní výsledky, rád bych pokračoval s Ferrari," prohlásil pro Autosport Brawn, kterému se vždy říkalo geniální stratég.
Přiznal oficiálně i kontakty z několika dalších týmů, které mají zájem o jeho zkušenosti, ale o jiných se chce bavit až poté, co by se nedohodl s Italy. „Upřímně, měl jsem několik telefonů od různých lidí, ale do jednání s jinými stájemi vstoupím jedině tehdy, až se vyjasní situace s Ferrari."
Na Race of Champions v Sydney vyjádřila skupina významných osobností Formule 1 svou podporu Michaelu Schumacherovi a vyzvala sedminásobného mistra světa, aby "pokračoval v boji" během jeho dlouhé a náročné rehabilitace.
Nová kapitola v kariéře Lewise Hamiltona, který se připojil k Ferrari, vyvolává celosvětovou pozornost.
Streamovací platforma F1 TV, která pokrývá všechny závodní víkendy Formule 1, přichází týden před první Velkou cenou s významnou novinkou. Fanoušci budou mít nyní možnost předplatit F1 TV Premium, které nabízí zcela nové funkce a vylepšení pro ještě lepší zážitek ze sledování závodů.
Jody Egginton, dlouholetý technický ředitel Racing Bulls, odchází z Formule 1. Po téměř 30 letech v motorsportu, během nichž významně přispěl k technologickému rozvoji týmu, se nyní zaměří na inovace mimo samotnou F1. Tento krok znamená konec jeho působení v šampionátu, ale zůstává součástí širší rodiny Red Bullu.
Red Bull dal jasně najevo svou důvěru v Liama Lawsona, když mu poskytl příležitost v jeho první kompletní sezóně ve Formuli 1. Mladý Novozélanďan, který již při svých dosavadních startech prokázal talent a odhodlání, má před sebou velkou šanci potvrdit očekávání a ukázat, že je cennou investicí pro budoucnost týmu. Fanoušci věří, že Lawson dokáže naplno využít svou příležitost a stát se stabilním členem startovního pole.
V posledních týdnech se stále častěji spekuluje o možné obnovení používání motorů V10 ve Formuli 1. Tento návrat k ikonické technologii by mohl přinést zásadní změny ve výkonu a zvuku aut, což by jistě vzbudilo velký zájem mezi fanoušky i týmy.
Alain Prost, čtyřnásobný mistr světa Formule 1, čelí nenávistným zprávám na sociálních sítích kvůli své rivalitě s Ayrtonem Sennou, která ho pronásleduje i po více než 30 letech. Tato minulost se stala nevyhnutelnou součástí jeho života. Prezident FIA Mohamed Ben Sulayem vyjádřil podporu Prostovi a pokračuje v boji proti urážkám v online prostředí.
Sezóna Formule 1 v roce 2025 slibuje být jednou z nejzajímavějších a nejdiskutovanějších v posledních letech. Britská média se zaměřují na několik klíčových témat, která budou formovat nadcházející ročník.
Johnny Herbert tvrdí, že by bylo logické, kdyby Max Verstappen zvažoval návrat ke spolupráci s Adrianem Neweym a Hondou v týmu Aston Martin.
Flavio Briatore, výkonný poradce týmu Alpine, v dokumentu Drive to Survive bez servítek vyjádřil svůj názor na Estebana Ocona. Bývalý šéf Renaultu nešetřil kritikou a jasně dal najevo, co si o budoucím jezdci Haasu pro sezonu 2025 skutečně myslí.
Max Verstappen v posledních dnech varuje své fanoušky na možné technické problémy v úvodu sezóny, což se odráží v opatrných vyjádřeních z tábora Red Bullu. I přesto však Bernie Ecclestone věří, že titul i letos skončí v rukou holandského pilota.
Během zimní přestávky FIA informovala týmy Formule 1 o revizi technické směrnice, která se zaměřuje na testování pružnosti předních křídel.