BAHRAJN, tisková konference po závodě - Felipe Massa, Lewis Hamilton, Kimi Räikkönen.
Felipe Massa (vítěz) Výsledky prvních dvou závodů nebyly takové, jaké jsem očekával. Něco tomu chybělo. V prvním závodě jsem měl problém, ve druhém jsem chyboval. Tentokrát jsem dokázal využít všechno. S celým týmem jsem spokojený - s odvedenou prací, se strategií, se vším. Musíme se dál zlepšovat, McLaren je blízko a my nesmíme zaspat. Sezóna je napínavá, průběžné pořadí je velice vyrovnané. Stejně je tomu v poháru konstruktérů mezi McLarenem a Ferrari. Nesmíme promarnit žádnou příležitost.
Lewis Hamilton (2.) Tento víkend jsme se definitivně vyrovnali Ferrari. A mít další druhé místo po svých prvních třech závodech - víc jsem si nemohl přát. Je jen jeden další krok, který mohu učinit, a pokusím se o to v Barceloně. Myslím, že jsme dosáhli skvělého úspěchu. Jsem pyšný, pracovali jsme mimořádně tvrdě a podařilo se. Platí to o mém týmu i o mé rodině a o mě. Teď se moc těším domů, nebyl jsem tam už devět týdnů. Konečně tam pojedu příští týden. Myslím, že lidé u nás doma nás stále více podporují a nemohu se dočkat závodu v Silverstone.
Kimi Räikkönen (3.) Poté co mě Fernando předjel a brzdil bylo těžké dohnat ty dva přede mnou. Mezi první a druhou zastávkou to bylo dobré, protože jsem se před něj dostal, ale na předjetí Lewise bylo pozdě. Jsem třetí a naše auto bylo o trochu lepší. Doufejme, že při testech, které nás teď čekají, přijdeme na nějaké vylepšení.
foto: Scuderia Ferrari
Koji Watanabe, prezident Honda Racing Corporation, prozradil, že jeho debaty se záhy nastupujícím šéfem Aston Martinu Adrianem Neweym jsou často velmi živé a intenzivní. Diskuse podle něj slouží k hledání optimálních řešení a posouvání týmu vpřed.
McLaren před závěrečnou Velkou cenou sezony zvolil neobvyklý způsob, jak podpořit svého jezdce Landa Norrise. Na startovní pásku se objevila drobná, osobní zpráva, která měla Norrisovi dodat klid a motivaci v okamžiku, kdy šlo o hodně.
Max Verstappen se ani po skončení sezóny F1 nezastavil a už se objevil za volantem závodního vozu. Zdá se, že jeho vášeň pro rychlost stále hoří naplno.
Formule 1 se po letech vrací na portugalskou půdu. Fanoušky čeká návrat atraktivní destinace, která se v sezonách 2027 a 2028 znovu objeví v kalendáři královny motorsportu.
Charles Leclerc se ohlíží za sezonou 2025 s kombinací spokojenosti a kritického pohledu. Poté přinesl svůj pohled na budoucnost.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.