BAHRAJN, nejrychlejší kola závodu - Felipe Massa, Lewis Hamilton a Kimi Räikkönen. První tři jezdci a první tři v tabulce nejrychlejších kol.
Výsledky závodu jsou dnes vůbec podobné tabulce nejrychlejších kol. Fernando Alonso je čtvrtý před Nickem Heidfeldem, ale Robert Kubica, Jarno Trulli a Giancarlo Fisichella dál kopírují výsledkovou listinu závodu.
Velmi rychlý byl David Coulthard, který po smolné kvalifikaci doslova rozdupal nejen svého týmového kolegu. Bohužel jeho skvělou jízdu ukončil hořící motor. Ralf Schumacher dnes těžce prohrál ve srovnání s Jarnem Trullim. Také u Williamsu byl podstatně aktivnější Nico Rosberg, přestože po většinu závodu kroužil v těsné blízkosti Alexe Wurze.
Nejrychlejší kola Grand Prix Bahrajnu 2007: 1. Felipe Massa - Ferrari - 1:34.067 (42) 2. Lewis Hamilton - McLaren - 1:34.270 (18) 3. Kimi Räikkönen - Ferrari - 1:34.357 (39) 4. Fernando Alonso - McLaren - 1:34.420 (46) 5. Nick Heidfeld - BMW - 1:34.470 (38) 6. Robert Kubica - BMW - 1:34.819 (46) 7. Jarno Trulli - Toyota - 1:35.153 (40) 8. Giancarlo Fisichella - Renault - 1:35.200 (51) 9. David Coulthard - Red Bull - 1:35.384 (34) 10. Heikki Kovalainen - Renault - 1:35.475 (27) 11. Nico Rosberg - Williams - 1:35.556 (51) 12. Mark Webber - Red Bull - 1:35.705 (37) 13. Vitantonio Liuzzi - Toro Rosso - 1:35.723 (23) 14. Rubens Barrichello - Honda - 1:35.842 (50) 15. Ralf Schumacher - Toyota - 1:35.845 (37) 16. Alexander Wurz - Williams - 1:35.992 (27) 17. Anthony Davidson - Super Aguri - 1:36.111 (27) 18. Takuma Sato - Super Aguri - 1:36.359 (23) 19. Adrian Sutil - Spyker - 1:36.772 (45) 20. Christijan Albers - Spyker - 1:37.184 (40)
foto: GEPA pictures GmbH
Koji Watanabe, prezident Honda Racing Corporation, prozradil, že jeho debaty se záhy nastupujícím šéfem Aston Martinu Adrianem Neweym jsou často velmi živé a intenzivní. Diskuse podle něj slouží k hledání optimálních řešení a posouvání týmu vpřed.
McLaren před závěrečnou Velkou cenou sezony zvolil neobvyklý způsob, jak podpořit svého jezdce Landa Norrise. Na startovní pásku se objevila drobná, osobní zpráva, která měla Norrisovi dodat klid a motivaci v okamžiku, kdy šlo o hodně.
Max Verstappen se ani po skončení sezóny F1 nezastavil a už se objevil za volantem závodního vozu. Zdá se, že jeho vášeň pro rychlost stále hoří naplno.
Formule 1 se po letech vrací na portugalskou půdu. Fanoušky čeká návrat atraktivní destinace, která se v sezonách 2027 a 2028 znovu objeví v kalendáři královny motorsportu.
Charles Leclerc se ohlíží za sezonou 2025 s kombinací spokojenosti a kritického pohledu. Poté přinesl svůj pohled na budoucnost.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.