BAHRAJN, nejrychlejší kola závodu - Felipe Massa, Lewis Hamilton a Kimi Räikkönen. První tři jezdci a první tři v tabulce nejrychlejších kol.
Výsledky závodu jsou dnes vůbec podobné tabulce nejrychlejších kol. Fernando Alonso je čtvrtý před Nickem Heidfeldem, ale Robert Kubica, Jarno Trulli a Giancarlo Fisichella dál kopírují výsledkovou listinu závodu.
Velmi rychlý byl David Coulthard, který po smolné kvalifikaci doslova rozdupal nejen svého týmového kolegu. Bohužel jeho skvělou jízdu ukončil hořící motor. Ralf Schumacher dnes těžce prohrál ve srovnání s Jarnem Trullim. Také u Williamsu byl podstatně aktivnější Nico Rosberg, přestože po většinu závodu kroužil v těsné blízkosti Alexe Wurze.
Nejrychlejší kola Grand Prix Bahrajnu 2007: 1. Felipe Massa - Ferrari - 1:34.067 (42) 2. Lewis Hamilton - McLaren - 1:34.270 (18) 3. Kimi Räikkönen - Ferrari - 1:34.357 (39) 4. Fernando Alonso - McLaren - 1:34.420 (46) 5. Nick Heidfeld - BMW - 1:34.470 (38) 6. Robert Kubica - BMW - 1:34.819 (46) 7. Jarno Trulli - Toyota - 1:35.153 (40) 8. Giancarlo Fisichella - Renault - 1:35.200 (51) 9. David Coulthard - Red Bull - 1:35.384 (34) 10. Heikki Kovalainen - Renault - 1:35.475 (27) 11. Nico Rosberg - Williams - 1:35.556 (51) 12. Mark Webber - Red Bull - 1:35.705 (37) 13. Vitantonio Liuzzi - Toro Rosso - 1:35.723 (23) 14. Rubens Barrichello - Honda - 1:35.842 (50) 15. Ralf Schumacher - Toyota - 1:35.845 (37) 16. Alexander Wurz - Williams - 1:35.992 (27) 17. Anthony Davidson - Super Aguri - 1:36.111 (27) 18. Takuma Sato - Super Aguri - 1:36.359 (23) 19. Adrian Sutil - Spyker - 1:36.772 (45) 20. Christijan Albers - Spyker - 1:37.184 (40)
foto: GEPA pictures GmbHToto Wolff má jasnou vizi pro budoucnost týmu Mercedes. Po příchodu mladého Antonelliho, v kombinaci s novou značkou, chce tým znovu zaujmout místo na vrcholu Formule 1 a začít znovu vyhrávat.
Lewis Hamilton zůstává nejoblíbenějším jezdcem ve světě Formule 1, a to v takové míře, že jeho fanouškovská základna překračuje i hranice rivalit. Bývalý mistr světa Nico Rosberg prozradil, že jeho vlastní dcery fandí čerstvé posile Ferrari, čímž naznačil, že Hamiltonova popularita sahá až do jeho nejbližšího okolí.
Šéf Mercedesu Toto Wolff prozradil, že když se slavný pilot dozvěděl o novém partnerství týmu s Adidas pro sezónu F1 2025, střídaly se u něj slzy se smíchem.
Piero Ferrari, syn slavného Enza Ferrariho, podle PlanetF1 jasně odmítl spekulace, že by Lewis Hamilton přišel do Scuderie příliš pozdě. Podle něj má britský šampion stále co nabídnout a věk není překážkou úspěchu.
Jenson Button prošel během své kariéry ve Formuli 1 mnoha výzvami, a zatímco v roce 2007 závodil za Hondu, jeho šance na úspěch byly minimální.
Sledování Formule 1 by se v USA mohlo brzy změnit. Kromě tradičních televizních kanálů a služby F1 TV se do boje o vysílací práva údajně zapojí i Netflix. Pokud uspěje, fanoušci by mohli závody sledovat přímo na populární streamovací platformě.
Přestup Lewise Hamiltona do Ferrari způsobil nevídaný zájem o soukromé testování formule 1, který překonal všechny dosavadní reakce na přestupy jiných jezdců.
Max Verstappen už čtyři roky dominuje Formuli 1 a stejnou nadvládu si drží i ve výši svého platu. Podle serveru Racing News 365 si v nadcházející sezóně přijde na 65 milionů dolarů, tedy více než 1,5 miliardy korun. Těsně za ním je Lewis Hamilton, který si ve Ferrari vydělá o pět milionů méně. Tyto částky však představují pouze základní mzdu – nezahrnují bonusy, příjmy z reklamy ani další komerční aktivity jezdců.
Sebastian Vettel a Lewis Hamilton patřili k největším rivalům moderní éry Formule 1. Během patnácti let soupeření na trati mezi nimi nechyběly napínavé momenty, ostré souboje ani slovní přestřelky.
Sauber Motorsport otevře v tomto roce nové technické centrum ve Velké Británii, což je klíčový krok v jejich přípravách na přechod k Audi jako oficiálnímu továrnímu týmu ve Formuli 1 od roku 2026.
Bitva o titul ve Formuli 1 v roce 2025 bude extrémně těsná. Každý detail může rozhodnout, a i když je to ve světě F1 běžné, letošní sezóna slibuje být ještě napínavější než kdy dřív.
Carlos Sainz prozradil, co ho přimělo spojit svou budoucnost s Williamsem. Klíčovou roli sehrály dvě věci – ambiciózní projekt a lidé v týmu, kteří ho okamžitě nadchli.