Hamilton má velmi reálnou šanci zítra doplnit svoji řadu třetího a druhého místa vítězstvím ve svém třetí grand prix v kariéře.
Britský nováček, který minule předvedl rychlost i zkušenosti veterána, zítra odstartuje z první řady. Týmovému kolegovi, úřadujícímu dvojnásobnému šampionovi Fernandovi Alonsovi, nadělil v jediném kvalifikačním kole více než dvě desetiny sekundy. Poprvé se jede na okruhu, který Hamilton znal před vstupem do F1, a poprvé je rychlejší než Alonso. Ale body se rozdělují až v cíli závodu.
Levis Hamilton (2.) Je to lepší a lepší. Ale není to snadné. Fouká proměnlivý vítr a nikdy nevíte, co s vámi udělá. Ale myslím, že tvrdá práce se vyplatila a dohnali jsme ztrátu na Ferrari. A pořád se máme v čem zlepšovat. Zítra bude rozhodující start. První zatáčka je daleko a pod kopcem. Ale už jsem tady závodil, takže mám podstatně více zkušeností, než na prvních dvou okruzích.
Fernando Alonso (4.) Druhá řada byla tím nejlepším, co jsem dnes mohl získat. Ale zítra bychom měli být schopni bojovat o stupně vítězů. Dá se tady na mnoha místech předjíždět, takže to bude určitě zajímavá podívaná pro diváky. My jsme vyrovnaní s Ferrari, což je lepší, než jsme čekali. Oni budou mít trochu výhodu, protože jsou na čisté straně dráhy. Ale zadarmo nic nedostanou. Myslím, že si klidně můžeme věřit.
foto: McLaren MercedesToto Wolff má jasnou vizi pro budoucnost týmu Mercedes. Po příchodu mladého Antonelliho, v kombinaci s novou značkou, chce tým znovu zaujmout místo na vrcholu Formule 1 a začít znovu vyhrávat.
Lewis Hamilton zůstává nejoblíbenějším jezdcem ve světě Formule 1, a to v takové míře, že jeho fanouškovská základna překračuje i hranice rivalit. Bývalý mistr světa Nico Rosberg prozradil, že jeho vlastní dcery fandí čerstvé posile Ferrari, čímž naznačil, že Hamiltonova popularita sahá až do jeho nejbližšího okolí.
Šéf Mercedesu Toto Wolff prozradil, že když se slavný pilot dozvěděl o novém partnerství týmu s Adidas pro sezónu F1 2025, střídaly se u něj slzy se smíchem.
Piero Ferrari, syn slavného Enza Ferrariho, podle PlanetF1 jasně odmítl spekulace, že by Lewis Hamilton přišel do Scuderie příliš pozdě. Podle něj má britský šampion stále co nabídnout a věk není překážkou úspěchu.
Jenson Button prošel během své kariéry ve Formuli 1 mnoha výzvami, a zatímco v roce 2007 závodil za Hondu, jeho šance na úspěch byly minimální.
Sledování Formule 1 by se v USA mohlo brzy změnit. Kromě tradičních televizních kanálů a služby F1 TV se do boje o vysílací práva údajně zapojí i Netflix. Pokud uspěje, fanoušci by mohli závody sledovat přímo na populární streamovací platformě.
Přestup Lewise Hamiltona do Ferrari způsobil nevídaný zájem o soukromé testování formule 1, který překonal všechny dosavadní reakce na přestupy jiných jezdců.
Max Verstappen už čtyři roky dominuje Formuli 1 a stejnou nadvládu si drží i ve výši svého platu. Podle serveru Racing News 365 si v nadcházející sezóně přijde na 65 milionů dolarů, tedy více než 1,5 miliardy korun. Těsně za ním je Lewis Hamilton, který si ve Ferrari vydělá o pět milionů méně. Tyto částky však představují pouze základní mzdu – nezahrnují bonusy, příjmy z reklamy ani další komerční aktivity jezdců.
Sebastian Vettel a Lewis Hamilton patřili k největším rivalům moderní éry Formule 1. Během patnácti let soupeření na trati mezi nimi nechyběly napínavé momenty, ostré souboje ani slovní přestřelky.
Sauber Motorsport otevře v tomto roce nové technické centrum ve Velké Británii, což je klíčový krok v jejich přípravách na přechod k Audi jako oficiálnímu továrnímu týmu ve Formuli 1 od roku 2026.
Bitva o titul ve Formuli 1 v roce 2025 bude extrémně těsná. Každý detail může rozhodnout, a i když je to ve světě F1 běžné, letošní sezóna slibuje být ještě napínavější než kdy dřív.
Carlos Sainz prozradil, co ho přimělo spojit svou budoucnost s Williamsem. Klíčovou roli sehrály dvě věci – ambiciózní projekt a lidé v týmu, kteří ho okamžitě nadchli.