BAHRAJN, tisková konference po kvalifikaci - Felipe Massa, Lewis Hamilton, Kimi Räikkönen.
Felipe Massa (pole-position) Po Malajsii jsem samozřejmě zklamaný, zvlášť když jsme startovali z prvního místa a měli lepší auto. Byl jsem zklamaný hned na začátku, když jsem ztratil pole-position a potom jsem udělal chybu v polovině závodu. Teď musíme ukázat něco lepšího. Už opravdu potřebuji dobrý výsledek a udělám pro to co budu umět. Auto je konkurenceschopné, protože víme, že máme všichni stejné množství paliva a my jsme rychlejší. Včera jsme ukázali, že jsme rychlejší i při delších jízdách. Doufejme, že tentokrát to vyjde a šampionát se začne vyvíjet trochu jinak, než jak to vypadá po dvou závodech.
Lewis Hamilton (2.) Moje závěrečné rychlé kolo se mi tak docela nepovedlo, abych pravdu řekl. Je to hodně těžké, musíte do toho v posledním kole dát úplně všechno a přitom to nikde nepřehnat. Asi jsem trochu ztratil v první zatáčce a určitě něco ve třinácté zatáčce, kde se do mě opřel vítr. Ale druhé místo je velice příjemné a já se těším na zítřejší závod.
Koji Watanabe, prezident Honda Racing Corporation, prozradil, že jeho debaty se záhy nastupujícím šéfem Aston Martinu Adrianem Neweym jsou často velmi živé a intenzivní. Diskuse podle něj slouží k hledání optimálních řešení a posouvání týmu vpřed.
McLaren před závěrečnou Velkou cenou sezony zvolil neobvyklý způsob, jak podpořit svého jezdce Landa Norrise. Na startovní pásku se objevila drobná, osobní zpráva, která měla Norrisovi dodat klid a motivaci v okamžiku, kdy šlo o hodně.
Max Verstappen se ani po skončení sezóny F1 nezastavil a už se objevil za volantem závodního vozu. Zdá se, že jeho vášeň pro rychlost stále hoří naplno.
Formule 1 se po letech vrací na portugalskou půdu. Fanoušky čeká návrat atraktivní destinace, která se v sezonách 2027 a 2028 znovu objeví v kalendáři královny motorsportu.
Charles Leclerc se ohlíží za sezonou 2025 s kombinací spokojenosti a kritického pohledu. Poté přinesl svůj pohled na budoucnost.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.
Odchod Helmuta Marka znamená pro Red Bull i Maxe Verstappena konec klíčové kapitoly moderní éry týmu. Muž, který stál u zrodu týmu současné dominance, zanechává výraznou stopu.
Jack Doohan měl náročný start v Super Formuli a během testů v Suzuce havaroval dva dny po sobě v zatáčce Degner 2. Debut tedy rozhodně neprobíhal podle jeho očekávání.