BAHRAJN, tisková konference po kvalifikaci - Felipe Massa, Lewis Hamilton, Kimi Räikkönen.
Felipe Massa (pole-position) Po Malajsii jsem samozřejmě zklamaný, zvlášť když jsme startovali z prvního místa a měli lepší auto. Byl jsem zklamaný hned na začátku, když jsem ztratil pole-position a potom jsem udělal chybu v polovině závodu. Teď musíme ukázat něco lepšího. Už opravdu potřebuji dobrý výsledek a udělám pro to co budu umět. Auto je konkurenceschopné, protože víme, že máme všichni stejné množství paliva a my jsme rychlejší. Včera jsme ukázali, že jsme rychlejší i při delších jízdách. Doufejme, že tentokrát to vyjde a šampionát se začne vyvíjet trochu jinak, než jak to vypadá po dvou závodech.
Lewis Hamilton (2.) Moje závěrečné rychlé kolo se mi tak docela nepovedlo, abych pravdu řekl. Je to hodně těžké, musíte do toho v posledním kole dát úplně všechno a přitom to nikde nepřehnat. Asi jsem trochu ztratil v první zatáčce a určitě něco ve třinácté zatáčce, kde se do mě opřel vítr. Ale druhé místo je velice příjemné a já se těším na zítřejší závod.
Max Verstappen předvedl v Monze suverénní výkon a dojel do cíle s téměř dvacetisekundovým náskokem před konkurencí.
Oscar Piastri při závěrečné zastávce v boxech na Velké ceně Itálie absolvoval nejrychlejší pit stop celé sezony, přesto však jeho rekord zůstal ve stínu kontroverzních týmových rozhodnutí.
Po odchodu z Formule 1 se Guenther Steiner přesouvá do MotoGP, kde převezme roli CEO stáje Tech3. Jeho krok zároveň rozpoutal spekulace o dalších hvězdách F1. Max Verstappen a Lewis Hamilton nyní údajně zvažují možnost investic do nezávislých týmů.
Nový generální ředitel Renaultu, Francois Provost, potvrdil dlouhodobý plán automobilky Formuli 1 prostřednictvím týmu Alpine.
Martin Brundle ocenil, že Lewis Hamilton působil během domácí Velké ceny Ferrari spokojeněji než obvykle. „Bylo vidět, že se opravdu baví a užívá si víkend,“ uvedl Brundle.
Po Velké ceně Itálie byl Lance Stroll při rozhovorech zcela zdrženlivý. Šéf Aston Martinu Mike Krack uvedl možné důvody jeho frustrace.
Toto Wolff nadále stojí za mladíkem Kimim Antonellim, ale zdá se, že tým už začíná měnit přístup a místo bezmezné ochrany nováčka před kritiky hledá vyváženější cestu jak ho připravit na realitu F1.
Williams po Monze stojí za Carlosem Sainzem, který projel cílem až na 11. místě, a zdůrazňuje potřebu týmové podpory. Šéf James Vowles věří, že se tým dokáže zlepšit v kvalifikaci a v Baku opět bodovat.
Damon Hill vtipně na adresu Mclarenu poznamenal, že se obává, že by po něm Renault mohl chtít, aby své vítězství na GP Itálie 1993 přenechal Alanu Prostovi. Jeho tehdejší týmový kolega totiž kvůli poruše motoru nedokončil závod a Hill zvítězil.
Šéf týmu Fred Vasseur věří, že Lewis Hamilton se ještě během sezony vrátí na pódiové umístění. Podle něj návrat Britovy radosti a motivace v Monze slibuje, že se sedminásobný mistr světa brzy znovu prosadí mezi nejlepšími.
Podle poradce Red Bullu se Max Verstappen znovu plně zapojil do Formule 1 díky rychlejšímu vozu, možnosti prosazovat vlastní nastavení a přesvědčivé výhře na Monze.
Christian Horner se po vítězství Maxe Verstappena v Monze ozval Martinu Brundlovi, aby ocenil jeho chladnokrevný výkon i práci celého týmu Red Bull.