"Quick Nick" dokončil první dva závody na bramborovém čtvrtém místě. Na stupních vítězů byli pokaždé Alonso, Hamilton a Räikkönen a německý pilot je tím pádem čtvrtý i v průběžném pořadí.
A to pro Nicka znamená hodně. McLaren a Ferrari mají velký náskok, ale BMW dokazuje schopnost zlepšovat se a Nick má reálnou šanci získat letos svůj malý titul šampiona - "best of the rest". Nick může být nejlepším pilotem mimo Ferrari a McLaren. Zatím je navíc úspěšnější než chybující smolař Massa, kterého udržel za zády po celou Grand Prix Malajsie na okruhu, kde je předjíždění relativně časté.
Nick Heidfeld: "Před závodem se mi o takovém výsledku ani nesnilo. V Austrálii bylo Ferrari o sekundu rychlejší než my, takže jsem vůbec nepočítal s tím, že bych mohl Felipeho udržet za sebou. Ale rychle jsem poznal, že to možné je. Vždy, když jsem dohnal někoho o kolo zpět, jeho Ferrari se mi hned přiblížilo, ale nikdy mě vážněji neohrozil. Chování našeho auta bylo skvělé. Jestli se nám podaří dál zlepšovat tímto tempem, bude to nádherné. Bylo by velmi příjemné utvořit silnou šestku s piloty Ferrari a McLarenu."
foto: BMW MotorsportToto Wolff má jasnou vizi pro budoucnost týmu Mercedes. Po příchodu mladého Antonelliho, v kombinaci s novou značkou, chce tým znovu zaujmout místo na vrcholu Formule 1 a začít znovu vyhrávat.
Lewis Hamilton zůstává nejoblíbenějším jezdcem ve světě Formule 1, a to v takové míře, že jeho fanouškovská základna překračuje i hranice rivalit. Bývalý mistr světa Nico Rosberg prozradil, že jeho vlastní dcery fandí čerstvé posile Ferrari, čímž naznačil, že Hamiltonova popularita sahá až do jeho nejbližšího okolí.
Šéf Mercedesu Toto Wolff prozradil, že když se slavný pilot dozvěděl o novém partnerství týmu s Adidas pro sezónu F1 2025, střídaly se u něj slzy se smíchem.
Piero Ferrari, syn slavného Enza Ferrariho, podle PlanetF1 jasně odmítl spekulace, že by Lewis Hamilton přišel do Scuderie příliš pozdě. Podle něj má britský šampion stále co nabídnout a věk není překážkou úspěchu.
Jenson Button prošel během své kariéry ve Formuli 1 mnoha výzvami, a zatímco v roce 2007 závodil za Hondu, jeho šance na úspěch byly minimální.
Sledování Formule 1 by se v USA mohlo brzy změnit. Kromě tradičních televizních kanálů a služby F1 TV se do boje o vysílací práva údajně zapojí i Netflix. Pokud uspěje, fanoušci by mohli závody sledovat přímo na populární streamovací platformě.
Přestup Lewise Hamiltona do Ferrari způsobil nevídaný zájem o soukromé testování formule 1, který překonal všechny dosavadní reakce na přestupy jiných jezdců.
Max Verstappen už čtyři roky dominuje Formuli 1 a stejnou nadvládu si drží i ve výši svého platu. Podle serveru Racing News 365 si v nadcházející sezóně přijde na 65 milionů dolarů, tedy více než 1,5 miliardy korun. Těsně za ním je Lewis Hamilton, který si ve Ferrari vydělá o pět milionů méně. Tyto částky však představují pouze základní mzdu – nezahrnují bonusy, příjmy z reklamy ani další komerční aktivity jezdců.
Sebastian Vettel a Lewis Hamilton patřili k největším rivalům moderní éry Formule 1. Během patnácti let soupeření na trati mezi nimi nechyběly napínavé momenty, ostré souboje ani slovní přestřelky.
Sauber Motorsport otevře v tomto roce nové technické centrum ve Velké Británii, což je klíčový krok v jejich přípravách na přechod k Audi jako oficiálnímu továrnímu týmu ve Formuli 1 od roku 2026.
Bitva o titul ve Formuli 1 v roce 2025 bude extrémně těsná. Každý detail může rozhodnout, a i když je to ve světě F1 běžné, letošní sezóna slibuje být ještě napínavější než kdy dřív.
Carlos Sainz prozradil, co ho přimělo spojit svou budoucnost s Williamsem. Klíčovou roli sehrály dvě věci – ambiciózní projekt a lidé v týmu, kteří ho okamžitě nadchli.