GP Malajsie - nejrychlejší kola závodu: Lewis Hamilton si ze svého druhého závodu odváží nejen skvělé druhé místo, ale také nejrychlejší kolo.
Svého týmového kolegu překonal téměř o dvě desetiny. Své nejrychlejší kolo zajel před první zastávkou v boxech, zatímco Alonsův nejlepší čas padl až před druhou zastávkou. U Ferrari byl v nejrychlejším kole o tři setiny lepší Massa.
Kovalainen s Renaultem sice znovu několikrát chyboval, ale v kvalifikaci i v nejrychlejším kole překonal Fisichellu a alespoň částečně si tím napravil reputaci. Pěkný je šestý čas Nico Rosberga s Williamsem. Williamsy byly podle nejrychlejších kol lepší než Renautly. Naopak doslova tragédií je umístění pilotů Hondy, ať už ve výsledkové listině nebo v tabulce nejrychlejších kol. Takuma Sato se Super Aguri opět Hondy překonal.
Nejrychlejší kola Grand Prix Malajsie: 1. Lewis Hamilton - McLaren - 1:36.701 (22) 2. Fernando Alonso - McLaren - 1:36.861 (42) 3. Felipe Massa - Ferrari - 1:37.199 (42) 4. Kimi Räikkönen - Ferrari - 1:37.228 (40) 5. Nick Heidfeld - BMW - 1:37.417 (55) 6. Nico Rosberg - Williams - 1:37.704 (18) 7. Heikki Kovalainen - Renault - 1:37.810 (41) 8. Alexander Wurz - Williams - 1:37.864 (19) 9. Giancarlo Fisichella - Renault - 1:37.879 (44) 10. Jarno Trulli - Toyota - 1:38.016 (40) 11. David Coulthard - Red Bull - 1:38.098 (28) 12. Vitantonio Liuzzi - Toro Rosso - 1:38.447 (21) 13. Takuma Sato - Super Aguri - 1:38.496 (37) 14. Mark Webber - Red Bull - 1:38.540 (55) 15. Rubens Barrichello - Honda - 1:38.566 (32) 16. Jenson Button - Honda - 1:38.658 (54) 17. Robert Kubica - BMW - 1:38.874 (53) 18. Scott Speed - Toro Rosso - 1:39.098 (54) 19. Ralf Schumacher - Toyota - 1:39.243 (52) 20. Anthony Davidson - Super Aguri - 321:39.566 (32) 21. Christijan Albers - Spyker - 1:41.495 (5)
foto: McLaren MercedesToto Wolff má jasnou vizi pro budoucnost týmu Mercedes. Po příchodu mladého Antonelliho, v kombinaci s novou značkou, chce tým znovu zaujmout místo na vrcholu Formule 1 a začít znovu vyhrávat.
Lewis Hamilton zůstává nejoblíbenějším jezdcem ve světě Formule 1, a to v takové míře, že jeho fanouškovská základna překračuje i hranice rivalit. Bývalý mistr světa Nico Rosberg prozradil, že jeho vlastní dcery fandí čerstvé posile Ferrari, čímž naznačil, že Hamiltonova popularita sahá až do jeho nejbližšího okolí.
Šéf Mercedesu Toto Wolff prozradil, že když se slavný pilot dozvěděl o novém partnerství týmu s Adidas pro sezónu F1 2025, střídaly se u něj slzy se smíchem.
Piero Ferrari, syn slavného Enza Ferrariho, podle PlanetF1 jasně odmítl spekulace, že by Lewis Hamilton přišel do Scuderie příliš pozdě. Podle něj má britský šampion stále co nabídnout a věk není překážkou úspěchu.
Jenson Button prošel během své kariéry ve Formuli 1 mnoha výzvami, a zatímco v roce 2007 závodil za Hondu, jeho šance na úspěch byly minimální.
Sledování Formule 1 by se v USA mohlo brzy změnit. Kromě tradičních televizních kanálů a služby F1 TV se do boje o vysílací práva údajně zapojí i Netflix. Pokud uspěje, fanoušci by mohli závody sledovat přímo na populární streamovací platformě.
Přestup Lewise Hamiltona do Ferrari způsobil nevídaný zájem o soukromé testování formule 1, který překonal všechny dosavadní reakce na přestupy jiných jezdců.
Max Verstappen už čtyři roky dominuje Formuli 1 a stejnou nadvládu si drží i ve výši svého platu. Podle serveru Racing News 365 si v nadcházející sezóně přijde na 65 milionů dolarů, tedy více než 1,5 miliardy korun. Těsně za ním je Lewis Hamilton, který si ve Ferrari vydělá o pět milionů méně. Tyto částky však představují pouze základní mzdu – nezahrnují bonusy, příjmy z reklamy ani další komerční aktivity jezdců.
Sebastian Vettel a Lewis Hamilton patřili k největším rivalům moderní éry Formule 1. Během patnácti let soupeření na trati mezi nimi nechyběly napínavé momenty, ostré souboje ani slovní přestřelky.
Sauber Motorsport otevře v tomto roce nové technické centrum ve Velké Británii, což je klíčový krok v jejich přípravách na přechod k Audi jako oficiálnímu továrnímu týmu ve Formuli 1 od roku 2026.
Bitva o titul ve Formuli 1 v roce 2025 bude extrémně těsná. Každý detail může rozhodnout, a i když je to ve světě F1 běžné, letošní sezóna slibuje být ještě napínavější než kdy dřív.
Carlos Sainz prozradil, co ho přimělo spojit svou budoucnost s Williamsem. Klíčovou roli sehrály dvě věci – ambiciózní projekt a lidé v týmu, kteří ho okamžitě nadchli.