GP Malajsie - nejrychlejší kola závodu: Lewis Hamilton si ze svého druhého závodu odváží nejen skvělé druhé místo, ale také nejrychlejší kolo.
Svého týmového kolegu překonal téměř o dvě desetiny. Své nejrychlejší kolo zajel před první zastávkou v boxech, zatímco Alonsův nejlepší čas padl až před druhou zastávkou. U Ferrari byl v nejrychlejším kole o tři setiny lepší Massa.
Kovalainen s Renaultem sice znovu několikrát chyboval, ale v kvalifikaci i v nejrychlejším kole překonal Fisichellu a alespoň částečně si tím napravil reputaci. Pěkný je šestý čas Nico Rosberga s Williamsem. Williamsy byly podle nejrychlejších kol lepší než Renautly. Naopak doslova tragédií je umístění pilotů Hondy, ať už ve výsledkové listině nebo v tabulce nejrychlejších kol. Takuma Sato se Super Aguri opět Hondy překonal.
Nejrychlejší kola Grand Prix Malajsie: 1. Lewis Hamilton - McLaren - 1:36.701 (22) 2. Fernando Alonso - McLaren - 1:36.861 (42) 3. Felipe Massa - Ferrari - 1:37.199 (42) 4. Kimi Räikkönen - Ferrari - 1:37.228 (40) 5. Nick Heidfeld - BMW - 1:37.417 (55) 6. Nico Rosberg - Williams - 1:37.704 (18) 7. Heikki Kovalainen - Renault - 1:37.810 (41) 8. Alexander Wurz - Williams - 1:37.864 (19) 9. Giancarlo Fisichella - Renault - 1:37.879 (44) 10. Jarno Trulli - Toyota - 1:38.016 (40) 11. David Coulthard - Red Bull - 1:38.098 (28) 12. Vitantonio Liuzzi - Toro Rosso - 1:38.447 (21) 13. Takuma Sato - Super Aguri - 1:38.496 (37) 14. Mark Webber - Red Bull - 1:38.540 (55) 15. Rubens Barrichello - Honda - 1:38.566 (32) 16. Jenson Button - Honda - 1:38.658 (54) 17. Robert Kubica - BMW - 1:38.874 (53) 18. Scott Speed - Toro Rosso - 1:39.098 (54) 19. Ralf Schumacher - Toyota - 1:39.243 (52) 20. Anthony Davidson - Super Aguri - 321:39.566 (32) 21. Christijan Albers - Spyker - 1:41.495 (5)
foto: McLaren Mercedes
Lando Norris oslavil svůj premiérový titul mistra světa ve Formuli 1 při závěrečném závodě sezony v Abu Dhabi, přičemž jeho výkon ocenili i samotní soupeři.
Maurizio Arrivabene varoval, že Lewis Hamilton posíláním podrobných „dokumentací“ Ferrari může naznačovat, že jeho vztah s týmem je napjatý. Takový krok často signalizuje, že komunikace a důvěra mezi jezdcem a týmem jsou ohroženy.
Koji Watanabe, prezident Honda Racing Corporation, prozradil, že jeho debaty se záhy nastupujícím šéfem Aston Martinu Adrianem Neweym jsou často velmi živé a intenzivní. Diskuse podle něj slouží k hledání optimálních řešení a posouvání týmu vpřed.
McLaren před závěrečnou Velkou cenou sezony zvolil neobvyklý způsob, jak podpořit svého jezdce Landa Norrise. Na startovní pásku se objevila drobná, osobní zpráva, která měla Norrisovi dodat klid a motivaci v okamžiku, kdy šlo o hodně.
Max Verstappen se ani po skončení sezóny F1 nezastavil a už se objevil za volantem závodního vozu. Zdá se, že jeho vášeň pro rychlost stále hoří naplno.
Formule 1 se po letech vrací na portugalskou půdu. Fanoušky čeká návrat atraktivní destinace, která se v sezonách 2027 a 2028 znovu objeví v kalendáři královny motorsportu.
Charles Leclerc se ohlíží za sezonou 2025 s kombinací spokojenosti a kritického pohledu. Poté přinesl svůj pohled na budoucnost.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.