Před Grand Prix Austrálie poradil Felipe Massa fanouškům, aby si na něj vsadili. Kdo dal na jeho radu, prodělal.
Brazilský pilot se během let testování pro Ferrari a loňské závodní sezóny po boku Michaela Schumachera vypracoval v uznávaného pilota a díky dobrým výsledkům v předsezónních testech jej mnozí dokonce tipují na prvního porazitele Kimiho Räikkönena, zvaného jako "Ice-Man", ale někdy také jako "zabiják týmových kolegů" (rychlostí). V Austrálii doplatil Massa na vadnou převodovku a následnou výměnu motoru a musel se prokousávat z poslední řady na startu až na konečnou šestou pozici. Kvůli rozdílné strategii lze časy obou pilotů Ferrari těžko srovnávat.
Felipe Massa na svých oficiálních www stránkách: "Po Austrálii se v médiích mluví o tom, jak svělý závod jsem odjel. Souhlasím, že jsem jel výborně, ale s výsledkem víkendu nejsem moc spokojený. Byla to smůla. Hned od startu jsem byl schopen se probojovávat dopředu. Teď se snažím myslet na příští závody a těším se do Sepangu, kde budu určitě vpředu. Kdybych v Austrálii startoval vpředu, dopadl by závod jinak, lépe pro mě. Podstatné je, že jsme schopni hned od začátku sezóny sbírat body za každých podmínek. To jsme loni nedokázali a na konci sezóny nám to chybělo."
foto: Scuderia Ferrari
Lando Norris oslavil svůj premiérový titul mistra světa ve Formuli 1 při závěrečném závodě sezony v Abu Dhabi, přičemž jeho výkon ocenili i samotní soupeři.
Maurizio Arrivabene varoval, že Lewis Hamilton posíláním podrobných „dokumentací“ Ferrari může naznačovat, že jeho vztah s týmem je napjatý. Takový krok často signalizuje, že komunikace a důvěra mezi jezdcem a týmem jsou ohroženy.
Koji Watanabe, prezident Honda Racing Corporation, prozradil, že jeho debaty se záhy nastupujícím šéfem Aston Martinu Adrianem Neweym jsou často velmi živé a intenzivní. Diskuse podle něj slouží k hledání optimálních řešení a posouvání týmu vpřed.
McLaren před závěrečnou Velkou cenou sezony zvolil neobvyklý způsob, jak podpořit svého jezdce Landa Norrise. Na startovní pásku se objevila drobná, osobní zpráva, která měla Norrisovi dodat klid a motivaci v okamžiku, kdy šlo o hodně.
Max Verstappen se ani po skončení sezóny F1 nezastavil a už se objevil za volantem závodního vozu. Zdá se, že jeho vášeň pro rychlost stále hoří naplno.
Formule 1 se po letech vrací na portugalskou půdu. Fanoušky čeká návrat atraktivní destinace, která se v sezonách 2027 a 2028 znovu objeví v kalendáři královny motorsportu.
Charles Leclerc se ohlíží za sezonou 2025 s kombinací spokojenosti a kritického pohledu. Poté přinesl svůj pohled na budoucnost.
První sezona Lewise Hamiltona ve Ferrari byla poznamenána výzvami a adaptací na nový tým, přičemž výrazné úspěchy se objevily jen zřídka. Insideři odhalili, jaký je skutečný stav vztahů a atmosféra uvnitř týmu.
Třídenní akce McLaren F1 Teamu a společnosti Allwyn proměnila pražské Holešovice v interaktivní centrum Formule 1. Fanouškům nabídla bezplatný a otevřený pohled do světa F1.
Honda Racing poprvé poodhalila zvukovou identitu své pohonné jednotky pro Formuli 1 od roku 2026. Krátká zvuková ukázka nabízí autentický náhled na to, jaký projev budou mít monoposty nové generace
Lando Norris převzal v Taškentu trofej za titul mistra Formule 1 v sezóně 2025. Ceremoniál završil jeho úspěšnou sezonu a oslavil triumf McLarenu v Poháru konstruktérů.
Dosavadní prezident FIA si zajistil další čtyřleté funkční období v čele federace. Pokračuje tak kontinuita vedení jedné z klíčových institucí světového motorsportu.